Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Derde plaats moet je altijd halen, met heel veel geluk misschien de tweede. Tegen Porto en Leicester wint Club niet hoor.

In de CL hoop je als supporter imo toch op een 'Grote' naam.

Ja, bij AA Gent zijn ze er nog altijd niet goed van dat ze afgelopen seizoen geen grote naam lootten in de groepsfase.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was toch liever 2de geworden in een 'mindere' groep dan die 5-0 en 7-0 afslachtingen tegen Chelsea en Valencia...

Nou ik niet, je ligt er de ronde erna of die daarna toch uit, dus kun je maar beter zoveel mogelijk 'namen' aan het werk gezien hebben.

Welke topspelers hebben de supporters van Gent vorig jaar aan het werk gezien? Hulk misschien, maar da's dan ook de enige. Dan heb je er als supporter toch ook niets aan.

bewerkt door Jaspeeer123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik niet, je ligt er de ronde erna of die daarna toch uit, dus kun je maar beter zoveel mogelijk 'namen' aan het werk gezien hebben.

Welke topspelers hebben de supporters van Gent vorig jaar aan het werk gezien? Hulk misschien, maar da's dan ook de enige. Dan heb je er als supporter toch ook niets aan.

Als ik namen wil zien kan ik daar ook wel een matchke gaan kijken. We zijn in heel Europa uitgelachen met onze dramatische uitprestaties (vooral door blessures in de verdediging wel) en belachelijk lelijke roze shirts (dit jaar spelen we weer in die kleur ;e ) , terwijl Gent tegen die minder indrukwekkende tegenstanders veel meer geld gepakt heeft en ik denk ook wel een betere reputatie opgebouwd heeft. Geef mij maar dat 2de.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik namen wil zien kan ik daar ook wel een matchke gaan kijken. We zijn in heel Europa uitgelachen met onze dramatische uitprestaties (vooral door blessures in de verdediging wel) en belachelijk lelijke roze shirts (dit jaar spelen we weer in die kleur ;e ) , terwijl Gent tegen die minder indrukwekkende tegenstanders veel meer geld gepakt heeft en ik denk ook wel een betere reputatie opgebouwd heeft. Geef mij maar dat 2de.

Genk heeft in het buitenland nog altijd een grotere naam dan Gent hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites