Blue @ngel Geplaatst 23 augustus 2016 Share Geplaatst 23 augustus 2016 Henriksen naar mauf zie ik niet graag gebeuren eigenlijk, das een goeie Laat ze maar wat verder dobberen met Dendoncker, Tielemans en Hanni. 0,0 balans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Kums dus naar Watford die de gevraagde 10 miljoen euro op tafel zouden leggen dus. Al zou hij uitgeleend worden aan Udinese. Het was wel te verwachten dat we hem niet meer konden houden en een toptransfer was hem wel gegund, maar zijn keuze vind ik uitermate teleurstellend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Alsof Kums met alle respect op iets mooiers kon rekenen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Als Meunier naar PSG kan, moet Kums dat ook kunnen! ;c Nee, maar had nu toch wel wat beters verwacht. Hiervoor hoef je Gent niet te verlaten natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Kums is ook al 28 en heeft toch nog helemaal geen naam voor zichzelf gemaakt. Buiten die 3 matchen in de CL. Heeft ook nog geen enkele interland. Als je dat vergelijkt met een Defour. Die mag 2 jaar minder spelen maar zal nog altijd de nodige interesse naar zich trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Kums gaat gewoon geld scheppen lijkt me. En terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Gaat even spelen bij Watford, Udinese en Granada. Zo doe je wel wat topcompetities aan natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Club Brugge bij Leicester & Porto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Random poule Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Kopenhagen, Leicester en Porto. Je kan aantrekkelijkere namen krijgen in de EL.:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Eentje vindt zichzelf weer grappig precies. Op vlak van haalbaarheid is dit wel de ideale poule imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Een Gent-scenario is wel mogelijk. Leicester moet nog bewijzen dat ze echt top zijn en niet gewoon 1 goed seizoen hebben, Porto is lang niet zo sterk als vorige jaren en Kopenhagen mag imo geen probleem zijn. Daarbij is een trip naar Portugal altijd fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Eentje vindt zichzelf weer grappig precies. Op vlak van haalbaarheid is dit wel de ideale poule imo. Derde plaats moet je altijd halen, met heel veel geluk misschien de tweede. Tegen Porto en Leicester wint Club niet hoor. In de CL hoop je als supporter imo toch op een 'Grote' naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Derde plaats moet je altijd halen, met heel veel geluk misschien de tweede. Tegen Porto en Leicester wint Club niet hoor. In de CL hoop je als supporter imo toch op een 'Grote' naam. Ja, bij AA Gent zijn ze er nog altijd niet goed van dat ze afgelopen seizoen geen grote naam lootten in de groepsfase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Ja, bij AA Gent zijn ze er nog altijd niet goed van dat ze afgelopen seizoen geen grote naam lootten in de groepsfase. Tja. De ronde erna gingen zij er ook kansloos uit tegen de zogenaamd 'meest haalbare loting'. Ook had het in veel van de wedstrijden van Gent anders kunnen lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 De grote naam moet je met zo'n poule in de achtste finale tegenkomen, beter had Brugge het niet kunnen treffen. Absoluut jaloers op als PSV-fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Tja. De ronde erna gingen zij er ook kansloos uit tegen de zogenaamd 'meest haalbare loting'. Ook had het in veel van de wedstrijden van Gent anders kunnen lopen. Ik was toch liever 2de geworden in een 'mindere' groep dan die 5-0 en 7-0 afslachtingen tegen Chelsea en Valencia... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 (bewerkt) Ik was toch liever 2de geworden in een 'mindere' groep dan die 5-0 en 7-0 afslachtingen tegen Chelsea en Valencia... Nou ik niet, je ligt er de ronde erna of die daarna toch uit, dus kun je maar beter zoveel mogelijk 'namen' aan het werk gezien hebben. Welke topspelers hebben de supporters van Gent vorig jaar aan het werk gezien? Hulk misschien, maar da's dan ook de enige. Dan heb je er als supporter toch ook niets aan. 25 augustus 2016 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 :cab: Jij wordt dus liever derde dan tweede in een CL poule? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Nou ik niet, je ligt er de ronde erna of die daarna toch uit, dus kun je maar beter zoveel mogelijk 'namen' aan het werk gezien hebben. Welke topspelers hebben de supporters van Gent vorig jaar aan het werk gezien? Hulk misschien, maar da's dan ook de enige. Dan heb je er als supporter toch ook niets aan. Als ik namen wil zien kan ik daar ook wel een matchke gaan kijken. We zijn in heel Europa uitgelachen met onze dramatische uitprestaties (vooral door blessures in de verdediging wel) en belachelijk lelijke roze shirts (dit jaar spelen we weer in die kleur ;e ) , terwijl Gent tegen die minder indrukwekkende tegenstanders veel meer geld gepakt heeft en ik denk ook wel een betere reputatie opgebouwd heeft. Geef mij maar dat 2de. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 :cab: Jij wordt dus liever derde dan tweede in een CL poule? Ja. Aangezien je in de EL meer kans maakt als Belgische ploeg dan in de CL. Sama trouwens al de 1-0 gescoord net. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Als ik namen wil zien kan ik daar ook wel een matchke gaan kijken. We zijn in heel Europa uitgelachen met onze dramatische uitprestaties (vooral door blessures in de verdediging wel) en belachelijk lelijke roze shirts (dit jaar spelen we weer in die kleur ;e ) , terwijl Gent tegen die minder indrukwekkende tegenstanders veel meer geld gepakt heeft en ik denk ook wel een betere reputatie opgebouwd heeft. Geef mij maar dat 2de. Genk heeft in het buitenland nog altijd een grotere naam dan Gent hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Ze denken in het buitenland vooral dat Genk en Gent dezelfde club zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Met 5 waarschijnlijk Europa in, goed bezig (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Super dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten