Mathi Geplaatst 18 augustus 2016 Share Geplaatst 18 augustus 2016 Gent & Genk :r Matig hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Waren niet goed genoeg gisteren, al is het moeilijk spelen tegen zo'n blok beton. Gelukkig nog gewonnen want die verplaatsing zal lastig worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 (bewerkt) 0-1 verloren tegen Lommel [YOUTUBE]VdlseUekpQ0[/YOUTUBE] zegt genoeg zeker :cab: deja vu gevoel van drie jaar geleden tegen Geel, nog zo'n pareltje (0:40) [YOUTUBE]_03vKMDnp58[/YOUTUBE] 19 augustus 2016 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 Wat een penalty :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 Volgens Herbert Houben en Patrick Janssens blijft Bailey nog minstens een jaar van Genk, tenzij er een ploeg (PSG, Chelsea?) minstens 20 miljoen biedt + Leon een jaar op huurbasis bij ons speelt. Ik ben blij dat ze na 25 jaar eindelijk inzien dat de ploeg belangrijker is dan het geld. Ongeveer hetzelfde geldt voor Wilfred Ndidi. Als je ziet wie er de laatste jaren via Genk de top bereikt heeft of aan het bereiken is, vind ik het niet meer dan normaal dat er zoveel geld gevraagd wordt voor 2 van onze meest talentvolle spelers ooit, na KDB en Courtois dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 Je gaat toch niet echt 20 miljoen vragen voor die Ndidi zeker? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 Je gaat toch niet echt 20 miljoen vragen voor die Ndidi zeker? :cab: Voor Ndidi zou er een bod vanuit Engeland binnengekomen zijn van 14-15 miljoen + die huurovereenkomst. Als dit klopt gaat dit normaal wel geaccepteerd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 Voor Ndidi zou er een bod vanuit Engeland binnengekomen zijn van 14-15 miljoen + die huurovereenkomst. Als dit klopt gaat dit normaal wel geaccepteerd worden. Gestoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 Inderdaad, al hebben ze het in Engeland natuurlijk wel voor zulke basketballers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 20 miljoen voor Bailey :-D Te zot voor woorden moest er een ploeg zijn die dit nu al neerlegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 Inderdaad. Dan is Izquierdo 45 miljoen waard :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 Enorm veel potentieel die 2 jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 Ik neem aan dat jullie maar 2-3 matchen van Genk per jaar zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 Het gaat om fucking Bailey hé, heeft een leuk seizoen gehad in de JPL, mag je héél blij met zo'n 15 miljoen zijn. Al vergeten dat De Bruyne en Courtois voor minder weggingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 20m voor Bailey ga je uiteraard niet krijgen, maar ik zie hem over een paar jaar wel 20-30m waard worden. Ndidi vind ik daarentegen een absolute non-voetballer. Sterk, groot en ruimt veel op, maar het lijkt toch vaak alsof die zijn schoendozen nog aan heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 20 miljoen voor Bailey? Wat moeten wij dan vragen voor Joske? Meer dan Pogba zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 Verkoop Bailey aan Ajax voor 11 miljoen, en die wordt daar later voor 30 miljoen verkocht (als hij het goed doet en zijn talent verder blijft ontwikkelen). Dus ik snap Genk wel dat ze de hoofdprijs vragen, waarom hem eerst doorverkopen om hem later door een andere ploeg voor veel meer geld doorverkocht zien te worden?! Beter zelf de prijs opvoeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 Heeft nog geen knijt bewezen hé. Izzy daarentegen heeft Club mee kampioen gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 Heeft nog geen knijt bewezen hé. Izzy daarentegen heeft Club mee kampioen gemaakt Ik zeg toch ook niet dat Brugge niet de hoofdprijs mag vragen voor Izquerdo? Als elke Belgische club hun vraagprijs omhoog zet voor hun topspelers kan dat de JPL alleen maar ten goede komen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 Ik zeg toch ook niet dat Brugge niet de hoofdprijs mag vragen voor Izquerdo? Als elke Belgische club hun vraagprijs omhoog zet voor hun topspelers kan dat de JPL alleen maar ten goede komen denk ik. Dit ja! Niemand reageert op dat ik zeg dat Genk het geld niet nodig heeft, maar alleen op de prijs die ik genoemd heb. Bailey heeft ZELF aangegeven dat hij een extra jaar in Genk ziet zitten om zich te kunnen bewijzen. Waarom zou je zo'n speler dan laten gaan? Hem kan je btw niet echt met Izquierdo vergelijken imo. Bailey is pas 19 maar laat bijna elke match zien wat een gigantisch potienteel er in hem zit en hij heeft nog een 4-jarig zwaar contract, terwijl Izquierdo 'al' 24/25 is en dus minder groeimarge heeft. Bijde zeer goede voetballers, maar kan je imo qua transferprijs niet vergelijken. Natuurlijk gaat Genk geen volle 20 miljoen krijgen voor Bailey, dat is gewoon om de prijs wat hoger te krijgen. Brugge vraagt toch ook 20 miljoen voor Engels, daar gaan ze ook niet gelukkig zijn met de helft. Dat lijkt mij ongeveer dezelfe situatie. De transferprijzen van KDB en Courtois hebben hier ook absoluut niks mee te maken. Die zijn 5 jaar geleden vertrokken (markt is helemaal veranderd), waren de eerste dure uitgaande transfers van Genk, hadden nog geen dik contract, hadden al het hoogst mogelijke bereikt bij Genk dus werd ze een transfer gegund (bij KDB onder dezelfde voorwaarden als nu)... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 Ndidi goede speler, echt grote fan van. Eén van de grootste talenten op de Belgische velden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 Dit seizoen nog maar één match gezien van Club, vorige week. Nu vandaag 15-20 minuutjes en goh, lijkt echt helemaal nergens naar he. Rafaelov 10 slechte passen zien geven in die minuten, maar blijkbaar heeft ie nog last van z'n blessure. Is er nu weer 2-2.5 maand uit :cab: Beter hadden ze hem gewoon geopereerd na de titelmatch in mei en dan was er niets aan de hand. Nu sta je daar met je 2 wingers weg en de back-ups zijn echt erbarmelijk slecht, zegt al genoeg dat je een Boli laat starten en een Gedoz die nog 10 kg teveel weegt moet laten invallen. Dat deze ploeg CL moet spelen is geen goed nieuws voor het Belgisch voetbal, lijkt echt helemaal nergens naar als ik andere moet geloven en baseren op die weinige minuten die ik gezien heb. Moet zeker nog geïnvesteerd worden want zo wordt het een afgang 6 matchen na elkaar. Wat ik trouwens ook niet begrijp is dat die van Rhijn gehaald wordt, nog geen enkele minuten gekregen heeft en zelf niet eens op de bank zat vandaag. Het is nu niet dat die Cools de pannen van het dak speelt. Ook Limbombe al 2 matchen niet op de bank, zou blijkbaar ook serieus tegenvallen op training. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 Snap die anti reacties tegen ndidi niet hoor, groot talent die jongen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 Snap die anti reacties tegen ndidi niet hoor, groot talent die jongen In Engeland houden ze daarvan en hij zal bijgevolg wel geld opleveren. Maar ik vind dat echt een verschrikking, zo'n type voetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 Grote speler die Ndidi. Kan zowat alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten