Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

November is nog ver, maar door alle nieuwe aankondigingen wordt het toch tijd om over FM 2016 na te gaan denken. Met als belangrijkste vraag; met welke team begin je?

Het grootste deel van de bezoekers begint standaard met Feyenoord, Ajax of PSV. Ik ben zelf ook een van die mensen, want mijn keuze valt elk jaar op Feyenoord. Waar beginnen jullie mee? En met welke teams gaan jullie zeker nog een game starten?

Eerdere topics;

Wat wordt je eerste team in FM 2009

Wat wordt je eerste team in FM 2010

Wat wordt je eerste team in FM 2013

• Antwoorden 92
  • Weergaven 217
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

November is nog ver, maar door alle nieuwe aankondigingen wordt het toch tijd om over FM 2016 na te gaan denken. Met als belangrijkste vraag; met welke team begin je?

Het grootste deel van de bezoekers begint standaard met Feyenoord, Ajax of PSV. Ik ben zelf ook een van die mensen, want mijn keuze valt elk jaar op Feyenoord. Waar beginnen jullie mee? En met welke teams gaan jullie zeker nog een game starten?

Eerdere topics;

Wat wordt je eerste team in FM 2009

Wat wordt je eerste team in FM 2010

Wat wordt je eerste team in FM 2013

Geplaatst

Ben wel benieuwd naar de situatie bij FC Twente. Dus als ik hem koop - en dat is een hele grote vraag vanwege mijn huidige game in FM 14 - ga ik met Twente beginnen

Geplaatst

Ajax, Manchester United, Southampton, Watford misschien, Real Betis misschien. Nouja ik zie wel

Geplaatst

Notts County, kanidaten voor de titel in de Football League 2. Spelen ook 2 nederlanders: Jenner en Sneijder. En natuurlijk de geroemde keeper van de EK-deelnemer Noord-Ierland!

Geplaatst

Heb een toffe game gehad met Kaiserslautern en Stabaek dus die zullen ongetwijfeld nog wel terugkomen.

Verder ploeg uit de Skrill North/South en Cambuur! [MENTION=12840]WesselSCC[/MENTION];

Geplaatst

Geef de jeugd een kans met San Marino :huhu: Spelen wel in de Serie D als ik me niet vergis, dus kan een probleem worden.

Geplaatst

Zoals altijd zal ik beginnen met Ajax

Geplaatst

NEC doe ik pas als de full game uit is. Met de beta zal het een wat grotere club worden, omdat die toch maar voor 1-2 seizoenen is.

Geplaatst

Anderlecht hè. En daarna herbeginnen met een topclub als Barcelona om vanaf de start de toppers weg te plukken voor de concurrentie dat doet.

Geplaatst
Notts County, kanidaten voor de titel in de Football League 2. Spelen ook 2 nederlanders: Jenner en Sneijder. En natuurlijk de geroemde keeper van de EK-deelnemer Noord-Ierland!

+ Amevor

Geplaatst

Ajax, Barcelona, Dukla banska bystrica of Boca Juniors

Verstuurd vanaf mijn GT-I9060 met Tapatalk

Geplaatst
Eerst via de editor vierde klasse toevoegen en dan met SW Harelbeke beginnen.

Hou ons op de hoogte!

Ik wil zeker volgend jaar eens Southampton, eens Colombiaanse eerste klasse en eens Malmo doen. Dus waarschijnlijk Southampton.

Vorig jaar Cagliari, Zulte Waregem, Southampton (geen succes), Lillestrom en Istanbul BBSK (ook geen succes) gedaan

Demo vorig jaar was Napoli, dit jaar ga ik kijken voor Atletico denk ik. Of Manchester City (voor Kevin De Bruyne en Jason Denayer)

bewerkt door Lakigigar

Geplaatst
In het verleden begon ik altijd met Fortuna, afgelopen versie ben ik daar vanaf gestapt en ik heb nog nooit zoveel lol gehad :) Ik zie het wel dus.

Het valt me elke versie weer op hoe goed sommige spelers van Fortuna zijn, idee over wie daar de researcher is? :cab:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.