Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Voetbal: eigen team

PJHoutman

Aanbevolen berichten

Vandaag de eerste competitiewedstrijd van het seizoen gehad tegen een degradant uit de 3e klasse. Vorig jaar is mijn team (ben nu leider van het eerste) 2e geworden en via de nacompetitie net niet gepromoveerd. We hebben een goede pot gespeeld en uiteindelijk met 6-2 gewonnen. Goed begin van de competitie. Hopelijk kunnen we dit doorzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondag begint het avontuur voor ons in de derde klasse! Na 30 jaar speelt ons clubje weer derde klasse. Gaan op bezoek bij een van de titelkandidaten op voorhand, SCM. Meteen maar stunten dus.

Helaas. 4-1 verloren. Redelijk geflatteerd daar de 2-1, 3-1 en 4-1 binnen 10/15 minuten vielen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag ook weer helft gespeeld, goh 4-0 eraf(2-0 bij rust). Bij hun viel alles goed en bij ons net niet plus hun keeper pakte de meest bizarre ballen. Verder wel lekker gebald, al blijft het lastig om met zulke anti-voetballers in een veld te staan en er niks an snappen; maar dat weet je van te voren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook weer aan het seizoen begonnen, afgelopen woensdag nog een oefenwedstrijdje en gister voor de beker in de weer geweest. De oefenwedstrijd met 5-0 gewonnen van een team dat ook 4e klasse reserve speelt en in de beker gewonnen met 7-0 van een team dat een niveautje hoger speelt dan wij. We hebben ook wel een prima ploegje samengesteld voor dit seizoen, zijn een paar zwakke schakels gestopt en daarvoor in de plaats hebben we een aantal prima voetballers teruggekregen. Ook op de trainingen is het een stuk fanatieker, iedereen heeft wel als doel om dit seizoen (met overmacht) kampioen te worden.

Ik vind het zelf wel veelbelovend, was nog bijna overgestapt naar een andere club om ietsje serieuzer te gaan voetballen. Had een aanbieding om bij het tweede elftal van een club uit de buurt aan te sluiten, maar heb uiteindelijk toch besloten nog minstens een seizoen bij m'n huidige team te blijven. Als we deze lijn door kunnen trekken ben ik daar zeker niet rouwig om. We moeten in de beker ook tegen die ploeg waar ik anders terecht was gekomen, dus dat is ook wel een grappige wending.

bewerkt door Tomasson
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niet alleen mijn officiële debuut gemaakt bij Limbricht (5-4 zege, twee assists), maar ook gelijk #nieuwevrienden gemaakt bij de tegenstander. Hele vriendelijke lui, ze wilden de hele wedstrijd knuffelen en ze beloofden me dat "ik maar moest wachten tot we bij hen speelden."

Gezellig. Tegen wie?

Bij ons gaat het nog niet zo lekker. 4 wedstrijden gespeeld in de derde klasse, nog 0 punten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week 8-1 verloren, nu 5-1 gewonnen. Zo typisch voor ons elftal :D Wel weer veel minuten gemaakt, knie houdt het redelijk goed tot dusverre. Al blijft het oppassen natuurlijk. Gelukkig sta ik linksbuiten en kan ik duels zoveel mogelijk vermijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen weekend weer met 2-0 gewonnen van een enorme irritante tegenstander. Grensrechter van hun stak bij iedere bal gewoon z'n vlag de lucht in, 2 keer liet de scheidsrechter het doorspelen en die kansen hebben we ook meteen benut gelukkig. Daardoor nog steeds zonder verliespunten aan kop evenals GVV'63 2, waar we aankomende zaterdag tegen moeten spelen. Mochten we dat duel winnen, pakken we echt een behoorlijke voorsprong. (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1-1 vandaag. Eerste helft als linksbuiten de assist voor ons doelpunt kunnen leveren na een lekkere passeeractie en strakke voorzet, in de tweede helft mocht ik als linksback achter een tegenstander aanrennen. Gezien het feit dat de tegenpartij niet scoorde in de tweede helft, ging dat niet onverdienstelijk, maar ik sta liever verder naar voren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar gedegradeerd uit de zaterdag 1e klasse, dit jaar begonnen met 4x thuis (kansloos) verlies en uit 5x winst, redelijk bizar. Nu ook eindelijk thuis aan het winnen geslagen. Nu op een 7e plek, 2 punten achter de nummer 1. Ook vrij bizar.

Waar speel je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites