GAE EAGLES Geplaatst 31 juli 2016 Share Geplaatst 31 juli 2016 Welke klasse is dit dan? zaterdag 4e klasse. Ijsselstreek en ook Turkse kracht zijn beide op zaterdag gaan voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 3e klasse A (Zuid II) BMR FC Kerkrade-West Heksenberg Sv Langeberg Leonidas W. RKVVM Schimmert Sportclub’25 SV Simpelveld SVME SVN/BtB Consultancy Voerendaal Vv Hellas Vv SCM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Nog mensen die in de regio zuid I spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Dit seizoen wordt ik leider van het eerste team bij ons. Mag helaas zelf niet meer voetballen. Zitten we dit jaar op de Veluwe ingedeeld. Andere jaren altijd de andere kant op (Enschede en contreien ) Oeken uit kom ik wel even kijken. Moet je dan wel een mention gooien als je tegen ze moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Als ik dat dan vergelijk met mijn eigen competitie, lucky man... Antibarbari 7 Antibarbari 9 Besiktas 2 Coal 5 DHZ 4 GLZ Delfshaven 6 Kocatepe 3 Overmaas 1 RDM 1 Slikkerveer 6 Steeds Hooger 4 Zwarte Pijl 2 Huilen met de pet op dit :cab: Beetje late reactie, maar veel plezier. Steeds Hooger, Zwarte Pijl, Besiktas en DHZ als ze ook maar iets op de eerste elftallen lijken zou ik liever overslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Beetje late reactie, maar veel plezier. Steeds Hooger, Zwarte Pijl, Besiktas en DHZ als ze ook maar iets op de eerste elftallen lijken zou ik liever overslaan.Steeds Hooger had ik nog redelijke ervaring mee vorig jaar. Zwarte Pijl daarentegen, man man, daar moet je niet snel met 3-0 voorstaan, want dan breekt gegarandeerd 2 man z'n benen inderdaad. Met 1 in de beker, met 2 in de competitie ook :mrgy: KNVB haters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Steeds Hooger had ik nog redelijke ervaring mee vorig jaar. Zwarte Pijl daarentegen, man man, daar moet je niet snel met 3-0 voorstaan, want dan breekt gegarandeerd 2 man z'n benen inderdaad. Met 1 in de beker, met 2 in de competitie ook :mrgy: KNVB haters. Ja, dat kan nog wel eens in vrij worstelen eindigen als de scheidsrechter niet helemaal lekker functioneert. Je moet er wel eten bestellen in de kantine, kipkerrie :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Oeken uit kom ik wel even kijken. Moet je dan wel een mention gooien als je tegen ze moet. Is goed, als ik er zelf aan denk ;) 15 oktober is die wedstrijd zag ik net. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 24 augustus 2016 Zaterdag eindelijk weer de wei in :< Kwadendamme 2 uit voor de beker. Weet de laatste weken echt niet wat ik met mijn zaterdagen moet doen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Afgelopen zaterdag bekerwedstrijd tegen Vilt, 11-0 voor na 50 minuten toen wedstrijd gestaakt werd wegens te weinig man bij Vilt. Dat dit nog kan bij een standaardelftal ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 27 augustus 2016 Share Geplaatst 27 augustus 2016 Ronde verder in de beker. Alle 3 de wedstrijden gewonnen. Vandaag pas om 18.00 spelen uit (gelukkig in de stad naast ons dorp). Wat een klote tijd om te spelen. Ben je om 12 uur op het veld omdat het 2e moet en daarna lang wachten tot we zelf aanwezig moeten zijn. Maar dat heb je als je tegen een zondagclub speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Ik kan op zoek naar een nieuwe club. Het vierde is opgeheven wegens een gebrek aan spelers, het derde is een hecht vriendenteam waar je niet tussen komt en met mijn gare knie zijn het eerste en tweede geen optie (meer). DVO, Limbricht en OVCS maar eens polsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2016 Dat lijkt me echt een kutsituatie. Zit je nu niet in de problemen overschrijven dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Dat moet toch altijd voor 31 mei, lijkt me inderdaad dat dat lastig wordt. Al zal er in zo'n situatie vast iets te regelen zijn met de knvb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Dat moet toch altijd voor 31 mei, lijkt me inderdaad dat dat lastig wordt. Al zal er in zo'n situatie vast iets te regelen zijn met de knvb. Dat lijkt me echt een kutsituatie. Zit je nu niet in de problemen overschrijven dan? Check. Het kan best zijn dat ik pas na de winterstop mag spelen. Ik hoop dat het meevalt, ik ga immers recreatief spelen. Er zijn vast wel clubs die een makkelijk scorende aanvaller/vleugelspeler in een recreatief team kunnen gebruiken. Limbricht en OVCS hebben allebei plek in de lagere teams, dus ik ga van het weekend eens buurten bij beide clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Mannen zaterdag, 2, 3e klasse G: 1 ASH 2 2 Blauw Geel'38/JUMBO 2 3 GVV'63 2 4 Haaften 2 5 Kerkwijk 2 6 LRC 5 7 MVV'58 2 8 TEC 2 9 Vuren 2 10 Well 2 11 WNC 3 12 Zuilichem 2 Op zondag; Mannen zondag, 11, 5e klasse 23 1 Blauw Geel'38/JUMBO 11 2 Boekel Sport 5 3 Boskant 4 4 Erp 6 5 FC Uden 4 6 Gemert 6 7 RKVV Keldonk 3 8 Sparta'25 6 9 UDI'19/Beter Bed 11 10 Volkel 5 11 VOW 3 Op zaterdag doe ik mee met het bovenstaande team en op zondag speel ik mee met mijn vrienden. Heerlijk jaar voor de boeg. :D Ken overigens alleen TEC uit de eerste poule. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 september 2016 Auteur Share Geplaatst 1 september 2016 Check. Het kan best zijn dat ik pas na de winterstop mag spelen. Ik hoop dat het meevalt, ik ga immers recreatief spelen. Er zijn vast wel clubs die een makkelijk scorende aanvaller/vleugelspeler in een recreatief team kunnen gebruiken. Limbricht en OVCS hebben allebei plek in de lagere teams, dus ik ga van het weekend eens buurten bij beide clubs. Wordt er bij jullie op pasjes gecontroleerd? Anders zou je evt kunnen kijken of je alvast in het zwart kan overstappen. Bij ons is er in die vijf seizoenen dat ik nu speel nog nooit een pasjescontrole geweest, geen idee hoe dat bij jullie werkt. Tenzij je een notoir kaartenpakker bent, dan kom je waarschijnlijk wel in de problemen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Zondag begint het avontuur voor ons in de derde klasse! Na 30 jaar speelt ons clubje weer derde klasse. Gaan op bezoek bij een van de titelkandidaten op voorhand, SCM. Meteen maar stunten dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Wordt er bij jullie op pasjes gecontroleerd? Anders zou je evt kunnen kijken of je alvast in het zwart kan overstappen. Bij ons is er in die vijf seizoenen dat ik nu speel nog nooit een pasjescontrole geweest, geen idee hoe dat bij jullie werkt. Tenzij je een notoir kaartenpakker bent, dan kom je waarschijnlijk wel in de problemen ;c Amper, dus dat is altijd nog een mogelijkheid. Ik ben geen kaartenpakker, tenzij zeuren op de scheids meetelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Ik ga vanavond m'n debuut maken in de reserve 6e klasse :D Ben benieuwd wat het wordt na jaren selectievoetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 In de reserve 6e klasse maak je wel de gekste dingen mee. Teams die met 8 beginnen. Scheidsrechters die tegelijkertijd spelen. Meest oneerlijke scheidsrechters ever. Teams waarbij de basiself 500 jaar+ is. Wedstrijden die bij een 0-1 voorsprong ineens 100 minuten duren omdat de scheids 'vergat' op zijn horloge te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Vlaggers zonder conditie die in de rust nog ff snel een slokje vieux drinkt (zelfspot). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 In de reserve 6e klasse maak je wel de gekste dingen mee. Teams die met 8 beginnen. Scheidsrechters die tegelijkertijd spelen. Meest oneerlijke scheidsrechters ever. Teams waarbij de basiself 500 jaar+ is. Wedstrijden die bij een 0-1 voorsprong ineens 100 minuten duren omdat de scheids 'vergat' op zijn horloge te kijken. Ja ik verheug me er wel op eigenlijk, toch wel de charme van het amateurvoetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Spelen zonder grensrechter. En niet te vergeten net als bij de Fjes meedoen bij de tegenstander zodat het elf tegen elf is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Spelen zonder grensrechter. En niet te vergeten net als bij de Fjes meedoen bij de tegenstander zodat het elf tegen elf is. Hehe, vaak zat gedaan de afgelopen seizoenen en dan pissige teamgenoten omdat ik er één of twee maakte :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten