Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Voetbal: eigen team

PJHoutman

Aanbevolen berichten

a1b192a8d7173ad9f887cd3b9f6f9545.png

Dit seizoen wordt ik leider van het eerste team bij ons. Mag helaas zelf niet meer voetballen. Zitten we dit jaar op de Veluwe ingedeeld. Andere jaren altijd de andere kant op (Enschede en contreien )

Oeken uit kom ik wel even kijken. Moet je dan wel een mention gooien als je tegen ze moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik dat dan vergelijk met mijn eigen competitie, lucky man...

Antibarbari 7

Antibarbari 9

Besiktas 2

Coal 5

DHZ 4

GLZ Delfshaven 6

Kocatepe 3

Overmaas 1

RDM 1

Slikkerveer 6

Steeds Hooger 4

Zwarte Pijl 2

Huilen met de pet op dit :cab:

Beetje late reactie, maar veel plezier. Steeds Hooger, Zwarte Pijl, Besiktas en DHZ als ze ook maar iets op de eerste elftallen lijken zou ik liever overslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje late reactie, maar veel plezier. Steeds Hooger, Zwarte Pijl, Besiktas en DHZ als ze ook maar iets op de eerste elftallen lijken zou ik liever overslaan.
Steeds Hooger had ik nog redelijke ervaring mee vorig jaar. Zwarte Pijl daarentegen, man man, daar moet je niet snel met 3-0 voorstaan, want dan breekt gegarandeerd 2 man z'n benen inderdaad. Met 1 in de beker, met 2 in de competitie ook :mrgy: KNVB haters.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steeds Hooger had ik nog redelijke ervaring mee vorig jaar. Zwarte Pijl daarentegen, man man, daar moet je niet snel met 3-0 voorstaan, want dan breekt gegarandeerd 2 man z'n benen inderdaad. Met 1 in de beker, met 2 in de competitie ook :mrgy: KNVB haters.

Ja, dat kan nog wel eens in vrij worstelen eindigen als de scheidsrechter niet helemaal lekker functioneert. Je moet er wel eten bestellen in de kantine, kipkerrie :love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ronde verder in de beker. Alle 3 de wedstrijden gewonnen. Vandaag pas om 18.00 spelen uit (gelukkig in de stad naast ons dorp). Wat een klote tijd om te spelen. Ben je om 12 uur op het veld omdat het 2e moet en daarna lang wachten tot we zelf aanwezig moeten zijn. Maar dat heb je als je tegen een zondagclub speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat moet toch altijd voor 31 mei, lijkt me inderdaad dat dat lastig wordt. Al zal er in zo'n situatie vast iets te regelen zijn met de knvb.

Dat lijkt me echt een kutsituatie. Zit je nu niet in de problemen overschrijven dan?

Check. Het kan best zijn dat ik pas na de winterstop mag spelen. Ik hoop dat het meevalt, ik ga immers recreatief spelen. Er zijn vast wel clubs die een makkelijk scorende aanvaller/vleugelspeler in een recreatief team kunnen gebruiken. Limbricht en OVCS hebben allebei plek in de lagere teams, dus ik ga van het weekend eens buurten bij beide clubs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannen zaterdag, 2, 3e klasse G:

1 ASH 2

2 Blauw Geel'38/JUMBO 2

3 GVV'63 2

4 Haaften 2

5 Kerkwijk 2

6 LRC 5

7 MVV'58 2

8 TEC 2

9 Vuren 2

10 Well 2

11 WNC 3

12 Zuilichem 2

Op zondag;

Mannen zondag, 11, 5e klasse 23

1 Blauw Geel'38/JUMBO 11

2 Boekel Sport 5

3 Boskant 4

4 Erp 6

5 FC Uden 4

6 Gemert 6

7 RKVV Keldonk 3

8 Sparta'25 6

9 UDI'19/Beter Bed 11

10 Volkel 5

11 VOW 3

Op zaterdag doe ik mee met het bovenstaande team en op zondag speel ik mee met mijn vrienden. Heerlijk jaar voor de boeg. :D Ken overigens alleen TEC uit de eerste poule. ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Check. Het kan best zijn dat ik pas na de winterstop mag spelen. Ik hoop dat het meevalt, ik ga immers recreatief spelen. Er zijn vast wel clubs die een makkelijk scorende aanvaller/vleugelspeler in een recreatief team kunnen gebruiken. Limbricht en OVCS hebben allebei plek in de lagere teams, dus ik ga van het weekend eens buurten bij beide clubs.

Wordt er bij jullie op pasjes gecontroleerd? Anders zou je evt kunnen kijken of je alvast in het zwart kan overstappen. Bij ons is er in die vijf seizoenen dat ik nu speel nog nooit een pasjescontrole geweest, geen idee hoe dat bij jullie werkt.

Tenzij je een notoir kaartenpakker bent, dan kom je waarschijnlijk wel in de problemen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt er bij jullie op pasjes gecontroleerd? Anders zou je evt kunnen kijken of je alvast in het zwart kan overstappen. Bij ons is er in die vijf seizoenen dat ik nu speel nog nooit een pasjescontrole geweest, geen idee hoe dat bij jullie werkt.

Tenzij je een notoir kaartenpakker bent, dan kom je waarschijnlijk wel in de problemen ;c

Amper, dus dat is altijd nog een mogelijkheid. Ik ben geen kaartenpakker, tenzij zeuren op de scheids meetelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de reserve 6e klasse maak je wel de gekste dingen mee. Teams die met 8 beginnen. Scheidsrechters die tegelijkertijd spelen. Meest oneerlijke scheidsrechters ever. Teams waarbij de basiself 500 jaar+ is. Wedstrijden die bij een 0-1 voorsprong ineens 100 minuten duren omdat de scheids 'vergat' op zijn horloge te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de reserve 6e klasse maak je wel de gekste dingen mee. Teams die met 8 beginnen. Scheidsrechters die tegelijkertijd spelen. Meest oneerlijke scheidsrechters ever. Teams waarbij de basiself 500 jaar+ is. Wedstrijden die bij een 0-1 voorsprong ineens 100 minuten duren omdat de scheids 'vergat' op zijn horloge te kijken.

Ja ik verheug me er wel op eigenlijk, toch wel de charme van het amateurvoetbal

Link naar opmerking
Deel via andere websites