Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Voetbal: eigen team

PJHoutman

Aanbevolen berichten

bc14e3d47b32cd35521febd87212fbd7.png

Volgende week zaterdag de kraker in de zaterdag 4e klasse E. SP Eefde - Wilhelminaschool. Het belooft nu al een gekkenhuis te worden, fakkels enz zijn besteld, hebben we wel vaker bij het eerste. Sinds dit seizoen een mascottepak, door jongens van de selectie bij elkaar gelegd. De sfeer is elke wedstrijd wel goed en ook bij uitwedstrijden zijn wij meestal met meer supporters dan de tegenstander. Nu dus weer optijd in de kantine aanwezig om een paar biertjes voor de tijd te nuttigen en dan buiten op het terras verder tijdens de wedstrijd. Belooft nog wat.

Doelsaldo telt niet, dus bij een gelijkspel en winst in de volgende wedstrijd komt er een beslissingswedstrijd. Beide moeten na deze match tegen een laagvliegen.

image-5840879.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat mogen jullie toch niet meer weggeven.

Wat is er met dat Baarn dan? 11 gespeeld?

Die zijn er halverwege bij gekomen, hun punten tellen wel mee en ROda speelt twee keer tegen ze, de rest een keer. Beetje vreemd, maar als we zondag winnen zijn we kampioen! Bizar veel zin in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die zijn er halverwege bij gekomen, hun punten tellen wel mee en ROda speelt twee keer tegen ze, de rest een keer. Beetje vreemd, maar als we zondag winnen zijn we kampioen! Bizar veel zin in

Dat is wel heel raar, maar soms snap je toch niets van de knvb. Succes dan zondag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat SCG heeft ook een knappe reeks lopen sinds je vorige screentje :r

Haha klopt. Hebben zelfs 1 wedstrijd met 8 man gespeeld, dat stond 4-0 na een halfuur toen nog een speler geblesseerd uitviel waardoor de scheids moest affluiten. :r Vandaar die 3 punten in mindering. Hebben overigens wel de 1e periode gepakt. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag laatste pot van het seizoen gehad en wat voor een. Na welgeteld 1 minuut en 36 seconden kreeg ik een knietje tegen de spier/band/wat dan ook boven mijn knie, nadat ik net een heerlijke dribbel begon. Nog eruit proberen te lopen, maar lukte niet. Toen gewisseld, na rust nog even geprobeerd, na 10 minuten weer gewisseld en toen de laatste 3 minuten nog maar even meegedaan. Kon/kan amper lopen, geen idee wat het precies is. Zit in ieder geval een flinke bobbel op en echt alles wat ik ermee tracht te doen doet verschrikkelijk veel pijn, iemand al eens eerder zoiets meegemaakt?

Moet trouwens eens nodig na gaan denken wat ik volgend seizoen ga doen. Stop (voorlopig) bij deze club, kan enkel op zondag gaan voetballen en dat zie ik niet zitten. Heel misschien kan het nog op zaterdag, maar die kans is nihil. Genoeg clubs hier in de buurt gelukkig, maar als ik de clubs die me niet aanspreken doorstreep blijven er nog maar 2 over. Anders maar lekker een andere sport gaan beoefenen, al ga ik het voetbal dan wel enorm missen vrees ik. Misschien maar eens zo'n sollicitatieformulier van MVV invullen ;c Dat kan toch nog [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION];?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit seizoen begonnen in het 2e elftal, maar kort na de winterstop ben ik naar het 18e (vriendenteam) gegaan. Hier zijn we 2e geworden en hier blijf ik volgend jaar ook voetballen. Echter, ga ik ook op zaterdag spelen bij dezelfde vereniging. Blauw Geel'38 Zaterdag 2, allemaal oud selectie spelers die al 2/3 jaar op rij kampioen zijn geworden en aankomend seizoen voor het eerst serieus moeten gaan spelen.

Vanaf volgend jaar echt maar eens gaan kijken wat ik wil, ben nog jong en heb genoeg ervaring in de 3e/4e divisie om op niveau mee te kunnen, de vraag tot nu toe is alleen waar ik toekomst in zie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, die ja. Moet wel zeggen dat als we daar 10-3 hadden gewonnen er niemand raar op had gekeken.

Daarom, man man man. Wat zijn die slecht. Vind het nog steeds jammer dat ze naar een andere competitie zijn overgeplaatst :(. Waren ez 6 puntjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor degenen die het nog niet in het fotoboek gezien hadden: We zijn dit jaar gewoon kampioen geworden. :< Wat een ongelooflijke ontknoping de laatste wedstrijd, 1 punt voor, uit naar VV Keer. Eerste helft hadden we het veldoverzicht met ook mogelijkheden en kansen, maar ze werden niet benut. 2e helft begin je tegen de tijd te voetballen, omdat je weet dat je moet winnen (omdat de nr. 2 waarschijnlijk ook gewoon zou winnen). En dan opeens.. de 82e minuut de 1-0, wat een lawaai langs de kant (supporters waren met 3 bussen afgereisd) en vreugdeuitbarsting, niet normaal. Krijg nog rillingen als ik het nu typ. Maken even later ook nog 2-0, en laatste minuut maken zij nog 2-1. En toen dat eindsignaal, wat een heerlijk gevoel zeg. Als promovendus meteen kampioen worden, wie dat voorspeld had werd voor gek verklaard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keuze genomen voor het aankomende seizoen; ik ga aankomend seizoen op 2 fronten spelen (zowel zaterdag als zondag dus). Op zaterdag ga ik 'serieus' voetballen in het zaterdagteam waar heel veel oud-selectie spelers inzitten. Ik denk dat ik daar veel ervaring op kan doen en ook veel van kan leren (slimmigheidjes en dergelijke). Op zondag ga ik dan met mijn vrienden voetballen om gewoon genoeg minuten te maken per week. Misschien op de helft van het jaar meetrainen met het 2e team van ons op zondag om daar het jaar daarna weer aan te sluiten of eventueel een andere club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is als een club geen standaardelftal wil uitbrengen in de standaardklasse.

Prima poule wel dit hoor [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; je ontloopt de echte Haagse wauzen :mrg: Elke week wel flink stukje rijden he?

Nee joh, Schiedam/Vlaardingen Delft is goed te doen, zelfs met de fiets. Vanaf mijn huis is Delft/Den Hoorn een half uur fietsen. Ga denk ik ook wel een aantal uitwedstrijden rechtstreeks. Moet namelijk 20 min fietsen naar de club.

[MENTION=709]Elano[/MENTION]; geen idee, misschien een zaterdagvereniging zonder standaardelftallen op de zondag. Komt iig wel vaker voor. Wij zijn een paar jaar geleden ook begonnen als zondag 2 in de 8e klasse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik dat dan vergelijk met mijn eigen competitie, lucky man...

Antibarbari 7

Antibarbari 9

Besiktas 2

Coal 5

DHZ 4

GLZ Delfshaven 6

Kocatepe 3

Overmaas 1

RDM 1

Slikkerveer 6

Steeds Hooger 4

Zwarte Pijl 2

Huilen met de pet op dit :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IJsselstreek (uit) zou ik extra verbandtrommel meenemen. Aantal jaar geleden zaten ze nog in de competitie bij het cluppie waar ik regelmatig ga kijken, toen liepen er aantal niveau Pepe en Materazzi rond.

Vorig jaar zaten we daar ook bij in. Zijn toen in de uitwedstrijd wel een paar stevige overtredingen gemaakt door hun. Maar verder geen problemen mee gehad. Turkse Kracht zal niet heel veel anders zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar zaten we daar ook bij in. Zijn toen in de uitwedstrijd wel een paar stevige overtredingen gemaakt door hun. Maar verder geen problemen mee gehad. Turkse Kracht zal niet heel veel anders zijn

Welke klasse is dit dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites