Jump to content

Voetbal: eigen team

Recommended Posts

• Replies 679
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Jespresso heb de screenshot doorgestuurd naar Sjaak Troost en ff toegevoegd dat jij het spelletje wel ziet. Kreeg direct antwoord, zie hieronder:    

Het is ons gelukt, al vrij snel op 0-1 gekomen. Alleen in de eerst volgende tegenaanval werd het weer gelijk. Daarna vlak voor rust weer op voorsprong gekomen. En op het eind viel de 2-2 nog en uitein

Posted Images

3-2 gewonnen nadat we weer 2 keer met 10 man kwamen te staan in de tweede helft. Speelde zelf wel een lekkere pot (assistje ook), wel geblesseerd geraakt, maar gewoon door gebikkeld uiteraard. Nu wel veel last van, maar het was het waard (d)

Maandag de training geskipt, woensdag met een dikke enkel/bovenkant rechtervoet toch gaan trainen. Veld was dramatisch en het had de hele dag geregend, zakte na 10 minuten door mijn linkerenkel heen: die is nu dik en pijnlijk :r Rechtervoet herstelt prima, haalt zaterdag ook wel, maar zit nu dus met mijn linkerenkel. Om te janken. Hooguit opgerekt ofzo, maar ga zaterdag niet halen. Balen als een stekker, want kan er totaal niet tegen om langs de kant toe te kijken. Hopen dat ik maar één wedstrijd mis :pray:

Seizoen nu al tijdje onderweg natuurlijk. Door het kampioenschap gepromoveerd.

Draaien tot nu toe erg goed.

In de beker derde geworden op doelsaldo. Maar mogen dat zien als een knappe prestatie.

Wij spelen nu dus derde klasse en kwamen uit tegen 1e en 2e klassers.

Winst gelijk en verlies.

In de competitie staan we nu zelfs tweede. 4-2-1

Boven verwachting kunnen we wel zeggen. Onze doelstelling is de komende drie wedstrijden winst. Dan pakken we de periode.

Eerste 5 wedstrijden redelijk gemakkelijk gewonnen, echter vandaag de 2e wedstrijd op rij verloren. Heel zonde, twee keer tegen van die countermannen, ook een kwaliteit natuurlijk. Aankomende week thuis tegen SSS'18 1 (eersteklasser) voor de beker, benieuwd of we kunnen stunten, zou geweldig zijn!

• 4 weeks later...

Vandaag de eerste wedstrijd in 4 jaar dat ik bij het eerste speel dat ik er niet bij ben wegens een blessure. Heb mijn binnenste knieband opgerekt, had veel erger gekund maar deze wedstrijd komt nog te vroeg. Denk dat het van de kant spannender zal zijn dan in het veld, ben wel benieuwd hoe het van de kant uit ziet allemaal.

• 3 weeks later...

Laatste tijd steeds minder aan speeltijd gekomen, staan gewoon drie aanvallers voorin die beter zijn dan ik, zonde. Laatste 3 wedstrijden denk ik in totaal 25 minuten gespeeld. Zit er dus ook aan te denken om weg te gaan na dit seizoen, maar weet eigenlijk niet wat ik wil.

Laatste tijd steeds minder aan speeltijd gekomen, staan gewoon drie aanvallers voorin die beter zijn dan ik, zonde. Laatste 3 wedstrijden denk ik in totaal 25 minuten gespeeld. Zit er dus ook aan te denken om weg te gaan na dit seizoen, maar weet eigenlijk niet wat ik wil.

Bij welke club & klasse speel je?

Blauw Geel'38 2, reserve hoofdklasse.

Reserve hoofdklasse is het hoogste wat betreft tweede elftal teams toch? Heb ook in de reserve hoofdklasse gespeeld en het was nog best van een hoog niveau. Stond altijd basis voorin, dus heb geen last gehad van dit soort dingen ;c Maar in principe is het natuurlijk wat je zelf wilt op den duur. Wil je op hoog niveau blijven acteren? Dan moet je blijven en voor je plekkie strijden. Is het niveau niet echt van belang? Dan kun je eventueel naar een lager elftal of een club bij jou in de buurt, waar je in het 1e of 2e kan spelen op een lager niveau.

Reserve hoofdklasse is het hoogste wat betreft tweede elftal teams toch? Heb ook in de reserve hoofdklasse gespeeld en het was nog best van een hoog niveau. Stond altijd basis voorin, dus heb geen last gehad van dit soort dingen ;c Maar in principe is het natuurlijk wat je zelf wilt op den duur. Wil je op hoog niveau blijven acteren? Dan moet je blijven en voor je plekkie strijden. Is het niveau niet echt van belang? Dan kun je eventueel naar een lager elftal of een club bij jou in de buurt, waar je in het 1e of 2e kan spelen op een lager niveau.

Ik wil zeker blijven strijden voor mijn plekkie in de basis natuurlijk, een van mijn dromen is uiteindelijk om hier mijn debuut te maken. Dat is denk ik persoonlijk wel het hoogst haalbare. Begin Januari een gesprek met Blauw Geel-top, een beetje de hoge mannetjes bij ons in het bestuur. Even kijken wat hun denken over mijn kansen, anders eventueel terug naar mijn oude club (dat 1ste speelt momenteel 3e klasse), iets waar je als 19-jarige op zich ook wel thuis hoort als het ware.

Verder is het natuurlijk een vrij hoog niveau reserve hoofdklasse.

Ik wil zeker blijven strijden voor mijn plekkie in de basis natuurlijk, een van mijn dromen is uiteindelijk om hier mijn debuut te maken. Dat is denk ik persoonlijk wel het hoogst haalbare. Begin Januari een gesprek met Blauw Geel-top, een beetje de hoge mannetjes bij ons in het bestuur. Even kijken wat hun denken over mijn kansen, anders eventueel terug naar mijn oude club (dat 1ste speelt momenteel 3e klasse), iets waar je als 19-jarige op zich ook wel thuis hoort als het ware.

Verder is het natuurlijk een vrij hoog niveau reserve hoofdklasse.

Als je net buiten de boot valt in een team uit de reserve hoofdklasse, dan denk ik dat je absoluut niet onder doet voor de 3e klasse van eerste elftallen. Heb bijna dezelfde weg hierin bewandeld; stopte zo'n 9 maand door studie/werk en wilde niet meer op zondag voetballen. Ben toen naar een zaterdagvereniging in dezelfde stad gegaan die in de 3e klasse speelt. Ondanks dat ik nogal wat aan conditie had ingeleverd, heb ik me terug gevochten en gaat het nu meer dan redelijk (Y)

Maar goed. Je weet in januari meer dus ;c Even vol gas strijden/trainen nu tot de winterstop en wie weet ben je straks in 2016 niet uit één van die spitsenposities weg te slaan!

Strijden is inderdaad het minste wat je kan doen. Zit komend seizoen met hetzelfde 'probleem'. Ben nu aanvoerder van de A1 van HHC Hardenberg. Ons 2e speelt ook reserve-hoofdklasse, maar hoop toch in ieder geval een deel van de voorbereiding met het 1e mee te kunnen doen...

Strijden is inderdaad het minste wat je kan doen. Zit komend seizoen met hetzelfde 'probleem'. Ben nu aanvoerder van de A1 van HHC Hardenberg. Ons 2e speelt ook reserve-hoofdklasse, maar hoop toch in ieder geval een deel van de voorbereiding met het 1e mee te kunnen doen...

Knap man, doe je goed! Ik ben in B1 ook nog een tijdje aanvoerder geweest, maar is uiteindelijk niet echt iets voor mij en vervolgens ook zelf de aanvoerdersband ingeleverd. Ik ben benieuwd hoe je het bij de senioren gaat hendelen als het ware, ben je fysiek genoeg en mentaal sterk? Vooral aan het eerste moet ik nog veel doen, kan veel fitter zijn als ik nu ben.

Knap man, doe je goed! Ik ben in B1 ook nog een tijdje aanvoerder geweest, maar is uiteindelijk niet echt iets voor mij en vervolgens ook zelf de aanvoerdersband ingeleverd. Ik ben benieuwd hoe je het bij de senioren gaat hendelen als het ware, ben je fysiek genoeg en mentaal sterk? Vooral aan het eerste moet ik nog veel doen, kan veel fitter zijn als ik nu ben.

Fysiek ben ik wel redelijk, ben 1 meter 87 groot en vaak wel goed in balans in de duels. Echter ben ik mentaal niet heel sterk, als ik een paar keer snoeihard neergeschopt word kan ik wel eens compleet over de rooie gaan hahaha.

Wij staan na vandaag vierde (in de derde klasse). Eindelijk weer een keer spits, speler die daar normaal staat dit seizoen was ziek. Hoop dat we een beetje aansluiting naar boven kunnen vinden, laatste twee potjes voor de winterstop zijn tegen zwakke broeders. Als je daar 6 uit 2 tegen haalt sta je stevig in de top3.

• Rogier. changed the title to Voetbal: eigen team