PJHoutman Geplaatst 16 maart Auteur Share Geplaatst 16 maart 5-5 vandaag, goaltje gemaakt. Vier keer op voorsprong, vier keer weggeven en toen in de slotfase plots 4-5 om de oren, vlak voor tijd hebben we gelukkig nog een vrije trap binnengewerkt. Van de afgelopen vijf potten nu maar één verloren, dat is best een lekker gevoel als je zo vaak verliest als wij. Vrees alleen dat het volgende week bij de ongeslagen medekoploper minder feest wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Op 4-3-2024 om 12:10 zei Rrrood: Ik voetbal al heel lang niet meer, maar als we het over grafclubs hebben: SSW uit Dordrecht. Was in mijn jeugd al bizar, maar gaan nog lekker door https://www.ad.nl/breda/voetbalwedstrijd-in-prinsenbeek-loopt-uit-de-hand-toeschouwer-ziet-zelfs-een-vuurwapen~a9d6560f/ Ik heb daar zelf nooit tegen gevoetbald maar zie al de straat wat erachter ligt De Zeehavenlaan is van het type Duindorp en alle andere volkswijken/buurten Als ze je niet mogen dan ben je binnen een week weer verhuisd. Heb zelf dan bij RCD, DFC en GSC/ODS gevoetbald. Maar dan praat je over 15 tot 20 jaar terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Gisteren een tegenstander met een paar oud-profs in de gelederen, dat is toch echt andere koek. Ondergetekende werd naar de achterhoede gedirigeerd in de mandekking, "want jij bent lekker snel." Nou, daar heb je geen kut aan als die ander sneller denkt en handelt. Die vent heeft niet gescoord, maar ik heb geen moment grip op hem gehad. Ik heb het echt alles uit de kast moeten trekken. Shirtje vasthouden, bewust voor hem langs kruisen, extra breed maken met de ellebogen bij kopduels. Het enige wat ik niet doe is trappen als hij er toch langs gaat, maar verder alles geprobeerd. Misschien de helft van de duels gewonnen, maar gewoon geen grip op te krijgen. Het ergste is ook dat ik wist wat hij ging doen. Dreigen binnendoor te gaan en dan buitenom er langs, achterlijn halen en de bal terugtrekken richting de stip. Zelfs als je het weet bijna niet te stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 april Auteur Share Geplaatst 6 april (bewerkt) Op 16-3-2024 om 21:47 zei PJHoutman: Vrees alleen dat het volgende week bij de ongeslagen medekoploper minder feest wordt Die wedstrijd ging niet door en mede daardoor zijn we nu twee wedstrijden ongeslagen. 2-0 tegen De Meeuwen 4, waarmee we nu op een keurige 8e plaats staan. Volgende week uit naar nummer voorlaatst Kloetinge 8. Lekkere aftraptijd van 15:30. Zullen wel jongens zijn die de ramadan doen ofzo en nog wat willen eten tijdens de wedstrijd 6 april bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Hier mogen we zondag de thuiswedstrijd spelen tegen de club, waar we voor het eerst in mijn bestaan als voetballer, van het veld zijn gelopen. Zal me benieuwen hoe dat deze keer gaat, zonder UBER partijdige thuisscheidsrechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april MU Knokploeg, leeg de agenda's. Zondag moeten we er staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april 27 minuten geleden zei Beppu: MU Knokploeg, leeg de agenda's. Zondag moeten we er staan. Poh zou niet misstaan idd, die spits van de tegenpartij is maatje anabool en door gesnoven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Poh zou niet misstaan idd, die spits van de tegenpartij is maatje anabool en door gesnoven. Draait @Beppu de hand niet voor om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 14 uur geleden zei ElPrincipito: Draait @Beppu de hand niet voor om. Nou het is niet meer nodig jongens. Ze hebben afgebeld. Dan ben je toch ook een partij sneu. Overigens heb ik begrepen dat de beste man die zich zo misdragen heeft het 1e duel sowieso niet mee zou doen, die heeft een aantal wedstrijden schorsing aan de broek door, je raad het niet, iemand een klap te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Die hebben 100% dit topic gelezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Ik was ook naar Noord West Duitsland gekomen om te knokken. Jammer dit het niet doorgaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 38 minuten geleden zei Arezo: Ik was ook naar Noord West Duitsland gekomen om te knokken. Jammer dit het niet doorgaat. Jij knokt alleen op de wc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 2 uur geleden zei Arezo: Ik was ook naar Noord West Duitsland gekomen om te knokken. Jammer dit het niet doorgaat. Wordt tijd dat wij de Feyenoord bosgevecht chapter Kennemerland oprichten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 april Auteur Share Geplaatst 13 april Nou, vandaag voor het eerst in mijn leven een rode kaart gekregen, wegens slaan. Aparte situatie wel. Ik stond in de spits en verdedigde mee, trok daarbij een aanvaller die op weg was richting doel (niet ‘doorgebroken’) vrij opzichtig aan t shirt. Was bewuste keuze om de 2-0 achterstand niet verder op te laten lopen, maar goed, dat is allemaal niet zo relevant. Ik hield hem vast aan zijn linkerkant maar ipv dat hij zijn linkerarm gebruikte om zich los te werken, draaide hij zich om, om met rechts een hoek te geven. Mijn bril kwam op de grond terecht en voor ik die kon oppakken kwam hij bij me staan voor ronde twee. Ik probeerde hem van me af te duwen om mijn bril te beschermen, de scheids beoordeelde dat als een slaande beweging. Consequentie; laatste wedstrijd van het seizoen gespeeld. Overigens had ik sowieso tijdstraf verdiend voor het vasthouden, dus ik ben niet super kwaad over rood, maar wel over de strafcode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Pjotr van Daele Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Niet helemaal mijn eigen team, maar ik zeker zin ook weer wel. Ik train en coach het team van mijn oudste zoon. Het is een JO9-2 team die in het begin van het seizoen in de 2e klasse voetbalde. Na twee gewonnen competities op rij, spelen we inmiddels 1e klasse. Waarin we ook veel winnen. Best leuk voor een tweede onder 9 elftal. Op woensdag 24 april spelen we als klap op de vuurpijl een oefenwedstrijd tegen Feyenoord JO8-2 op Varkenoord. Leuk om tegen Feyenoord te mogen coachen. De boys zijn ook al superenthousiast. Mijn zoon vroeg al wel of ie ijzeren noppen onder z'n schoenen mocht doen. Ik wist niet zo goed of ik nu trots of geschokt moest zijn. Iets met opvoeding enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april 10 uur geleden zei PJHoutman: Nou, vandaag voor het eerst in mijn leven een rode kaart gekregen, wegens slaan. Aparte situatie wel. Ik stond in de spits en verdedigde mee, trok daarbij een aanvaller die op weg was richting doel (niet ‘doorgebroken’) vrij opzichtig aan t shirt. Was bewuste keuze om de 2-0 achterstand niet verder op te laten lopen, maar goed, dat is allemaal niet zo relevant. Ik hield hem vast aan zijn linkerkant maar ipv dat hij zijn linkerarm gebruikte om zich los te werken, draaide hij zich om, om met rechts een hoek te geven. Mijn bril kwam op de grond terecht en voor ik die kon oppakken kwam hij bij me staan voor ronde twee. Ik probeerde hem van me af te duwen om mijn bril te beschermen, de scheids beoordeelde dat als een slaande beweging. Consequentie; laatste wedstrijd van het seizoen gespeeld. Overigens had ik sowieso tijdstraf verdiend voor het vasthouden, dus ik ben niet super kwaad over rood, maar wel over de strafcode. Klote man. Sowieso dat de rode kaart is blijven staan. In de kelderklasse was dat na een pilsje met het scheidsie wel opgelost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 april Auteur Share Geplaatst 14 april Was ook gewoon kelderklasse, maar de scheids vond dat het per se nodig was. Tja, dan houdt t op eej. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Ah matig. Heeft jullie team geen windeieren gelegd verder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 april Auteur Share Geplaatst 15 april Inderdaad, zonder mij kwamen we op 2-3 en in de slotminuten nog de gelijkmaker tegen. Ondertussen bevestiging dat het een schorsing van vijf wedstrijden is, precies nog het restant van ons seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Wat zuur. Wordt er bij jullie ook beetje op de pasjes gelet? Niet dat ik zeg dat je het moet doen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 april Auteur Share Geplaatst 15 april Nope, totaal niet. Maar ben zelf leider dus wil sowieso het goede voorbeeld geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Wie kan voor mij een paar verschillen tussen kelderklasse voetbal en veteranen voetbal opnoemen? Tot vorig jaar dat eerste gedaan een jaar of 10 lang en nu gevraagd door een collega om in hun veteranen elftal te komen voetballen volgend jaar. Neem in je achterhoofd even dat ik een type Wesley Verhoek ben, maar dan zonder hele goede voorzet. Dan heb je denk ik wel een beeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei 2 minuten geleden zei MetalMichael: Wie kan voor mij een paar verschillen tussen kelderklasse voetbal en veteranen voetbal opnoemen? Tot vorig jaar dat eerste gedaan een jaar of 10 lang en nu gevraagd door een collega om in hun veteranen elftal te komen voetballen volgend jaar. Neem in je achterhoofd even dat ik een type Wesley Verhoek ben, maar dan zonder hele goede voorzet. Dan heb je denk ik wel een beeld. Er sinds een paar jaar dit: https://www.knvb.nl/ontdek-voetbal/seniorenvoetbal/7-tegen-7/mannenvoetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 mei Auteur Share Geplaatst 15 mei 7 minuten geleden zei MetalMichael: Neem in je achterhoofd even dat ik een type Wesley Verhoek ben, maar dan zonder hele goede voorzet. Wesley Verhoek dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten