timpy00 Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari 7 uur geleden zei Arezo: Hoeveel pagina's is zijn CV?! Flink. Niet echt een speler die paar jaar bij een club speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Afgelopen zondag een Unicum in mijn bestaan als voetballer en leider: We zijn van het veld gestapt. Moesten de uitwedstrijd tegen Musselkanaal voetballen. De club die inmiddels ook wel bekend staat als de drugsclub, na het incident met een speler en een lijntje in een spelersbus. Het leek alsof er in dit team ook een paar wat lijntjes teveel genomen hadden, jezus wat een idioten. Afijn, nadat een speler van hun tot 3 keer toe iemand van ons in het gezicht sloeg en vervolgens iemand voor de neus van de scheidsrechter naar de keel greep, en nog steeds enkel 1 gele kaart te krijgen, heb ik besloten de mannen van het veld te halen. Wij hebben ook wel wat vlees in de kuip qua fysiek, dus je kon op je water aanvoelen wat er zou gebeuren als die spits de eerstvolgende actie bij onze laatste man in de buurt zou komen. Dus dit maar voor geweest, zeker met een idioot van een clubscheidsrechter. Safe to say dat ik de scheidsrechter voor de thuiswedstrijd zelf al uitgezocht heb. Mogen jullie 3 keer raden wie er daar na 15 minuten rood gaat krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 45 minuten geleden zei Elsjorro1990: Safe to say dat ik de scheidsrechter voor de thuiswedstrijd zelf al uitgezocht heb. Mogen jullie 3 keer raden wie er daar na 15 minuten rood gaat krijgen. Want dat helpt vast om er een hele gezellige wedstrijd van te maken die niet uit de hand loopt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 1 uur geleden zei timpy00: Want dat helpt vast om er een hele gezellige wedstrijd van te maken die niet uit de hand loopt? Ah, ik zal de volgende keer even afsluiten met #sarcasme. Zo opzichtig gaan we het natuurlijk niet doen. Maar dat we niet de meest neutrale scheidsrechter gaan proberen te regelen, lijkt me evident. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 2 uur geleden zei joostmakaay: Nou zulke idioten dus inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 55 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ah, ik zal de volgende keer even afsluiten met #sarcasme. Zo opzichtig gaan we het natuurlijk niet doen. Maar dat we niet de meest neutrale scheidsrechter gaan proberen te regelen, lijkt me evident. Ja dat het niet letterlijk gebeurd snap ik ook wel. Maar als je hetzelfde gedrag vertoond veranderd de sfeer van de wedstrijd bij jullie toch ook niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Even datum doorgeven @Elsjorro1990 komt de MU knokploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 4 uur geleden zei ElPrincipito: Even datum doorgeven @Elsjorro1990 komt de MU knokploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 januari Auteur Share Geplaatst 31 januari Is Pino weer terug? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 15 uur geleden zei timpy00: Ja dat het niet letterlijk gebeurd snap ik ook wel. Maar als je hetzelfde gedrag vertoond veranderd de sfeer van de wedstrijd bij jullie toch ook niet? Jij denkt dat die sfeer überhaupt veranderd, als je tegen zulke idioten moet voetballen? Die spits van hun had werkelijk 0,0 aanleiding om dit te doen. Ze stonden 1-0 voor, wij waren nog niet 1 keer gevaarlijk geweest. Er was echt niks waarvan je zegt: Ingrediënten voor een staking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Vorig jaar hebben wij ook zo'n wedstrijd gehad, tegen Krayenhoff. Zo'n lekker volkse stadsclub waarvan je weet dat er een stuk of vijf waarschijnlijk even TBS-verlof hebben. Ons probleem was echter dat we eerst thuis speelden en van het veld zijn gegaan. Uit zijn we (met mededeling) niet komen opdagen. De KNVB ging nog even boos dreigen en onzinverhalen ophangen, maar uiteindelijk zijn ze zo slim geweest die terugwedstrijd gewoon niet meer in te plannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari (bewerkt) 29 minuten geleden zei Tim': Vorig jaar hebben wij ook zo'n wedstrijd gehad, tegen Krayenhoff. Zo'n lekker volkse stadsclub waarvan je weet dat er een stuk of vijf waarschijnlijk even TBS-verlof hebben. Ons probleem was echter dat we eerst thuis speelden en van het veld zijn gegaan. Uit zijn we (met mededeling) niet komen opdagen. De KNVB ging nog even boos dreigen en onzinverhalen ophangen, maar uiteindelijk zijn ze zo slim geweest die terugwedstrijd gewoon niet meer in te plannen. De 5e foto op Google is letterlijk eentje waar 2 spelers bijna aan het matten zijn Heerlijk 1 februari bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 februari Auteur Share Geplaatst 4 februari Gisteren was het weer zover; tegen MZVC 4 met een speler van hun eerste. Stond rechtsbuiten tegenover mij. Tering snel en goed, maar heb m zo goed en zo kwaad als het kon aan de buitenkant gehouden. Voorzetten kregen we steeds weg waardoor hij t verschil gelukkig niet kon maken. De rest van hun team was vrij matig, dus volledig terecht met 3-0 gewonnen, maar wel weer kut dat ik 70 minuten lang voor drie heb moeten lopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Kelderklasse op z'n best. We hebben nog maar 6 potten gespeeld, staan één-na-laatste. Kunnen amper 11 man bij elkaar krijgen. De laatste paar weken wordt het daardoor iedere keer afgelast. Twee jongens die al hebben aangekondigd vanwege dit te gaan stoppen aan het eind van het seizoen. Vandaag ineens 16 man en winnen we met 5-1 opbouwen van achteruit, driehoekjes, iedereen positief. Heb je ineens toch weer zin in die tweede seizoenshelft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari (bewerkt) 5 uur geleden zei PJHoutman: Gisteren was het weer zover; tegen MZVC 4 met een speler van hun eerste. Stond rechtsbuiten tegenover mij. Tering snel en goed, maar heb m zo goed en zo kwaad als het kon aan de buitenkant gehouden. Voorzetten kregen we steeds weg waardoor hij t verschil gelukkig niet kon maken. De rest van hun team was vrij matig, dus volledig terecht met 3-0 gewonnen, maar wel weer kut dat ik 70 minuten lang voor drie heb moeten lopen Kan dit ook naar forum games? Want echt van niveau kun je dit niet noemen. Als je dan zo graag awaydays daar ziet dan mag dit zeker verhuizen naar daar 4 februari bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 februari Auteur Share Geplaatst 4 februari Je kreeg geen reactie in het Forum Feedback-topic dus je dacht ik probeer het gewoon nog een keer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Op 4-2-2024 om 14:54 zei PJHoutman: Gisteren was het weer zover; tegen MZVC 4 met een speler van hun eerste. Stond rechtsbuiten tegenover mij. Tering snel en goed, maar heb m zo goed en zo kwaad als het kon aan de buitenkant gehouden. Voorzetten kregen we steeds weg waardoor hij t verschil gelukkig niet kon maken. De rest van hun team was vrij matig, dus volledig terecht met 3-0 gewonnen, maar wel weer kut dat ik 70 minuten lang voor drie heb moeten lopen Toch lekker dat je die wedstrijd dan over de streep trekt. Ik zat ff snel te checken: De beste man die bij VAKO dus mee deed, heeft er inmiddels al 27 inliggen in 10 wedstrijden..... Oh, mag ik hier ook klagen over jeugdvoetbal? En mag ik dan naam en toe naam noemen? Komt die: DZOH. Wat een afschuwelijke graftyfusclub en volk is dat zeg. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik niet helemaal onbevooroordeeld ten ijs kom wat betreft deze club en het soort volk wat er woont, ik heb een neefje die al 3 jaar lang helemaal de tyfus in gepest wordt (woont in dit dorp) en het is zon typische kak-wijk waar kinderen van een jaar of 10/11 geen enkele supervisie hebben omdat pappie en mammie te druk zijn met hun onderneming. Maar wat een grafhekel. Echt, zoonlief moest dus uit voetballen tegen deze gasten, die er werkelijk waar geen kut van konden. Nu is zoonlief uitermate groot voor zijn leeftijd, ik meen dat hij 1,54 is en 10 jaar oud, maar goed: Deze waren stuk voor stuk nog een kop groter en dikker dan hem. Afijn, weinig aan de hand verder, behalve dat ze niks anders deden dan constant duwen, schoppen, te laat komen, bewust voetje laten staan bij te laat komen. Dat soort shit. Scheids die er niks aan doet. 6-4 verloren. Vind ik niet zo'n probleem, maar werkelijk: Vrije bal op een metertje of 13 wat geen vrije bal was, scheids die gewoon zegt: Je mag er geen muur voor zetten en hopsa: Bal int doel. Die lul de behanger heeft 3 corners gegeven wat geen corner was, 3 doelpunten met die grote vetzakkies voor de goal. En het allermooiste komt nog: We komen thuis, hebben ze 11-4 doorgegeven als stand. Eerst kwam namelijk de eindstand van hun concurrent voor plek 1 door, en die hadden zo veel gewonnen, dat ze hiermee weer een beetje in de buurt staan qua doelsaldo. Soms moet ik me echt er aan herinneren dat ik daar sta voor mijn zoon en dat ik het goede voorbeeld moet geven. Randebielen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart @bas huijsmans je wordt nog beroemd! Spoiler Twaalf wedstrijden, nul punten en slechts drie goals voor. Dat zijn de zeer slechte statistieken van vv Lettele voorafgaand aan de wedstrijd tegen KOSC. Toch heerst er wel een aangename sfeer op sportpark De Spil. De mensen proberen positief te blijven. Zo spreekt een toeschouwer na ruim een kwartier de bemoedigende, en ietwat cynische woorden: ‘Nou, we houden het toch al bijna 20 minuten vol’. Valse hoop, want nog geen minuut later mag Lettele-doelman Stijn Huijsmans voor de 52ste keer dit seizoen vissen: 0-1. Een nieuwe nederlaag lijkt aanstaande. Totdat Bas Huijsmans, spits van Lettele, het op z’n heupen krijgt en er voor rust nog twee achter de KOSC-goalie werkt. Waar komt dat ineens vandaan? Loodzwaar ,,Ja, ik weet het ook niet. Ik denk dat het komt omdat de zon schijnt”, grapt de doelpuntenmaker na afloop van het duel. ,,Nee, we mogen ook best eens trots zijn op elkaar. Er lagen veel ruimtes vandaag en die twee centrale verdedigers waren niet zo heel groot. Wij spelen heel veel de lange bal, dus dan kun je nog wel wat kopduels winnen. Dat hebben we denk ik goed gedaan.” Lettele mag rusten met een voorsprong. Al kleeft aan de tweede goal een luchtje van buitenspel. Het zal Huijsmans een zorg zijn. Want met een voorsprong aan de thee, dat is dit seizoen zeldzaam. ,,Stiekem hoop je natuurlijk dat je dat vol kunt houden. Dat was vandaag misschien iets te veel van het goede, maar heel veel kansen hebben zij eigenlijk ook niet gehad. Met een puntje zijn we ook tevreden”, besluit Huijsmans. En dat is te begrijpen, want dat het niet goed gaat dit seizoen noemt Huijsmans een understatement. Hij wijst de onervarenheid van de selectie aan als grootste oorzaak. ,,We hebben een hele jonge groep. Ten opzichte van twee seizoenen geleden zijn er nog maar vier spelers actief. Dat is soms lastig”, bekent hij. Op voorhand wist de nummer 9 stiekem al dat het een loodzwaar seizoen zou worden. ,,In onze competitie zitten acht teams die gedegradeerd zijn uit de derde klasse. Dan weet je gewoon: ‘dit wordt een lastig jaar’. Het geloof in een goede afloop is er eigenlijk ook al niet meer. ,,Het is nu gewoon een kwestie van de wedstrijden uitspelen en kijken naar volgend jaar.” Platte wagen Dat is een reeële blik op de werkelijkheid. Want Lettele staat zeven punten achter op de voorplaatste plek van Nieuw Heeten. Het heeft wel nog drie wedstrijden in te halen, maar de tegenstanders in die inhaalduels zijn geen laagvliegers. Ze lijken er bij Lettele wel vrede mee te hebben dat het dit seizoen niet wil lukken. En dat is misschien wel tekenend voor de hele vereniging. Het is en blijft tenslotte maar een spelletje, vindt men in Lettele. Het verloren seizoen doet gelukkig niks af aan de sfeer. Die zit er namelijk nog altijd uitstekend in. Huijsmans: ,,Zolang het gezellig blijft, is het nog steeds hartstikke leuk. We zijn een leuke groep en ik heb er ook wel vertrouwen in dat de resultaten niet ten koste zullen gaan van de sfeer.” Het gelijkspel tegen KOSC uit Ootmarsum wordt in ieder geval gevierd als een kampioenschap. Na het laatste fluitsignaal klinkt er hard gejuich. Je voelt de ontlading, maar ook de trots. Mensen hebben weer eens genoten van de ploeg van trainer Hendri Zwinselman. De spelers verlaten het veld dan ook onder luid applaus. Een groepje mensen vormt een erehaag voor hun helden. En zelfs een rondrit op de platte wagen wordt genoemd. Dat gaat Huijsmans wat te ver, maar het moge duidelijk zijn: Lettele koestert het punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 4 minuten geleden zei Elano: @bas huijsmans je wordt nog beroemd! Toon verborgen inhoud Twaalf wedstrijden, nul punten en slechts drie goals voor. Dat zijn de zeer slechte statistieken van vv Lettele voorafgaand aan de wedstrijd tegen KOSC. Toch heerst er wel een aangename sfeer op sportpark De Spil. De mensen proberen positief te blijven. Zo spreekt een toeschouwer na ruim een kwartier de bemoedigende, en ietwat cynische woorden: ‘Nou, we houden het toch al bijna 20 minuten vol’. Valse hoop, want nog geen minuut later mag Lettele-doelman Stijn Huijsmans voor de 52ste keer dit seizoen vissen: 0-1. Een nieuwe nederlaag lijkt aanstaande. Totdat Bas Huijsmans, spits van Lettele, het op z’n heupen krijgt en er voor rust nog twee achter de KOSC-goalie werkt. Waar komt dat ineens vandaan? Loodzwaar ,,Ja, ik weet het ook niet. Ik denk dat het komt omdat de zon schijnt”, grapt de doelpuntenmaker na afloop van het duel. ,,Nee, we mogen ook best eens trots zijn op elkaar. Er lagen veel ruimtes vandaag en die twee centrale verdedigers waren niet zo heel groot. Wij spelen heel veel de lange bal, dus dan kun je nog wel wat kopduels winnen. Dat hebben we denk ik goed gedaan.” Lettele mag rusten met een voorsprong. Al kleeft aan de tweede goal een luchtje van buitenspel. Het zal Huijsmans een zorg zijn. Want met een voorsprong aan de thee, dat is dit seizoen zeldzaam. ,,Stiekem hoop je natuurlijk dat je dat vol kunt houden. Dat was vandaag misschien iets te veel van het goede, maar heel veel kansen hebben zij eigenlijk ook niet gehad. Met een puntje zijn we ook tevreden”, besluit Huijsmans. En dat is te begrijpen, want dat het niet goed gaat dit seizoen noemt Huijsmans een understatement. Hij wijst de onervarenheid van de selectie aan als grootste oorzaak. ,,We hebben een hele jonge groep. Ten opzichte van twee seizoenen geleden zijn er nog maar vier spelers actief. Dat is soms lastig”, bekent hij. Op voorhand wist de nummer 9 stiekem al dat het een loodzwaar seizoen zou worden. ,,In onze competitie zitten acht teams die gedegradeerd zijn uit de derde klasse. Dan weet je gewoon: ‘dit wordt een lastig jaar’. Het geloof in een goede afloop is er eigenlijk ook al niet meer. ,,Het is nu gewoon een kwestie van de wedstrijden uitspelen en kijken naar volgend jaar.” Platte wagen Dat is een reeële blik op de werkelijkheid. Want Lettele staat zeven punten achter op de voorplaatste plek van Nieuw Heeten. Het heeft wel nog drie wedstrijden in te halen, maar de tegenstanders in die inhaalduels zijn geen laagvliegers. Ze lijken er bij Lettele wel vrede mee te hebben dat het dit seizoen niet wil lukken. En dat is misschien wel tekenend voor de hele vereniging. Het is en blijft tenslotte maar een spelletje, vindt men in Lettele. Het verloren seizoen doet gelukkig niks af aan de sfeer. Die zit er namelijk nog altijd uitstekend in. Huijsmans: ,,Zolang het gezellig blijft, is het nog steeds hartstikke leuk. We zijn een leuke groep en ik heb er ook wel vertrouwen in dat de resultaten niet ten koste zullen gaan van de sfeer.” Het gelijkspel tegen KOSC uit Ootmarsum wordt in ieder geval gevierd als een kampioenschap. Na het laatste fluitsignaal klinkt er hard gejuich. Je voelt de ontlading, maar ook de trots. Mensen hebben weer eens genoten van de ploeg van trainer Hendri Zwinselman. De spelers verlaten het veld dan ook onder luid applaus. Een groepje mensen vormt een erehaag voor hun helden. En zelfs een rondrit op de platte wagen wordt genoemd. Dat gaat Huijsmans wat te ver, maar het moge duidelijk zijn: Lettele koestert het punt. Ik kon niet eens normaal over straat vanochtend zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Ik voetbal al heel lang niet meer, maar als we het over grafclubs hebben: SSW uit Dordrecht. Was in mijn jeugd al bizar, maar gaan nog lekker door https://www.ad.nl/breda/voetbalwedstrijd-in-prinsenbeek-loopt-uit-de-hand-toeschouwer-ziet-zelfs-een-vuurwapen~a9d6560f/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 22 minuten geleden zei bas huijsmans: Ik kon niet eens normaal over straat vanochtend zeg Snap ik, ook verheugd om te zien dat je Kosc puntenverlies hebt aangesmeerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 34 minuten geleden zei Elano: Snap ik, ook verheugd om te zien dat je Kosc puntenverlies hebt aangesmeerd Speciaal voor jou gedaan haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 21 minuten geleden zei bas huijsmans: Speciaal voor jou gedaan haha Wellicht kom ik je nog wel tegen de 24e, wij moeten die dag namelijk ook thuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 4 uur geleden zei bas huijsmans: Ik kon niet eens normaal over straat vanochtend zeg Jullie trainer is wel de Ronald Koeman van de regio, die blijft op treinen springen. Die pakt elke 2 jaar een kaart van Lemelerveld en omgeving, gooit een dartpijl en daar gaat ie trainen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten