Kelvin Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 5 minuten geleden zei La Pulga: Heerlijk team dit. Sinds wanneer heb jij toegang tot de whatsappgroep van Ajax dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 12 minuten geleden zei La Pulga: Heerlijk team dit. Schei me er over uit. Ben dit jaar ook begonnen om het met dit soort polls te regelen voor zondag. Dit omdat de uitspraak " als je niks laat weten, ga ik er vanuit dat je er bent" al een aantal keer voor hachelijke situatie gezorgd heeft op zondag. Lekker 8 man aanwezig. ZIjn er nog dodo's die gewoon niet de moeite nemen om daar op te reageren. Eikels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Schei me er over uit. Ben dit jaar ook begonnen om het met dit soort polls te regelen voor zondag. Dit omdat de uitspraak " als je niks laat weten, ga ik er vanuit dat je er bent" al een aantal keer voor hachelijke situatie gezorgd heeft op zondag. Lekker 8 man aanwezig. ZIjn er nog dodo's die gewoon niet de moeite nemen om daar op te reageren. Eikels. Ja wij hebben 2 keer hetzelfde meegemaakt op wedstrijddagen, die gasten zijn gelijk de groep uitgegooid Kleine moeite om wel of niet te laten weten of je er bent. Maar ook wel een keer gehad dat een gast zijn enkel had gebroken tijdens het uitgaan 6 uur voor de aftrap Ja kan die ook niet heel veel aan doen nee. Ook is er wel eens iemand opgepakt een paar uur voor de wedstrijd en werd er eentje vader een paar uur voor de aftrap, die kwam trouwens wel gewoon opdagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 18 minuten geleden zei La Pulga: Ja wij hebben 2 keer hetzelfde meegemaakt op wedstrijddagen, die gasten zijn gelijk de groep uitgegooid Kleine moeite om wel of niet te laten weten of je er bent. Maar ook wel een keer gehad dat een gast zijn enkel had gebroken tijdens het uitgaan 6 uur voor de aftrap Ja kan die ook niet heel veel aan doen nee. Ook is er wel eens iemand opgepakt een paar uur voor de wedstrijd en werd er eentje vader een paar uur voor de aftrap, die kwam trouwens wel gewoon opdagen. Ik denk dat ik een gebroken enkel van mijn vrouw gekregen had als ik een paar uur na de bevalling was gaan voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Aankomend weekend nu al het eerste weekend zonder puntverlies. Geen programma! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Waren we maar niet zo fanatiek in de bekerwedstrijden... Lekker weertje morgen om op het veld te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Op 19-10-2023 om 15:58 zei La Pulga: Ja wij hebben 2 keer hetzelfde meegemaakt op wedstrijddagen, die gasten zijn gelijk de groep uitgegooid Kleine moeite om wel of niet te laten weten of je er bent. Maar ook wel een keer gehad dat een gast zijn enkel had gebroken tijdens het uitgaan 6 uur voor de aftrap Ja kan die ook niet heel veel aan doen nee. Ook is er wel eens iemand opgepakt een paar uur voor de wedstrijd en werd er eentje vader een paar uur voor de aftrap, die kwam trouwens wel gewoon opdagen. Niet heel relevant dit omdat het niet over het wel of niet opdagen op de zaterdag gaat, maar dit doet me denken aan een oud teamgenoot. We waren met een grote groep naar Telstar - AZ in de beker een aantal jaar geleden. Dat is een soort risicowedstrijd in de regio dus trekt vanuit Telstar kant veel sensatiezoekers en idioten. Jongen uit mijn team werd opgepakt omdat hij tegen het plexiglas bij het uitvak schopte en samen met anderen de confrontatie zocht. Ochtend daarna kwam hij vrij, vroeg zijn vrouw natuurlijk waar hij zat. 'Sorry schat, verlengen'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Had je dit niet in de ik-vorm moeten schrijven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Dat nieuwe weekendvoetbal he, ik ben er nog niet helemaal weg van. Dat een 1e elftal op zaterdag speelt en een 2e elftal op zondag, dat is toch, zeker de eerste seizoenshelft, je reinste competitievervalsing? Zo mochten we dit weekend aantreden tegen een 2e elftal, met 2 spelers daarin die samen gewoon 300+ doelpunten gemaakt hebben voor hun 1e elftal en daar ook nog steeds bepalend zijn en basis staan. Die staan dan doodleuk een dag later ook bij het 2e elftal op papier. 1 vd gasten heeft dus in 5 wedstrijden al 20 doelpunten. Maakte er tegen ons zondag ook 3 en gaf 5 assists. Dat team was te slecht voor woorden, we scoorden zelf ook 5 goals, maar er was gewoon tegen die 2 gasten niet te voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 3 uur geleden zei Elsjorro1990: Dat nieuwe weekendvoetbal he, ik ben er nog niet helemaal weg van. Dat een 1e elftal op zaterdag speelt en een 2e elftal op zondag, dat is toch, zeker de eerste seizoenshelft, je reinste competitievervalsing? Zo mochten we dit weekend aantreden tegen een 2e elftal, met 2 spelers daarin die samen gewoon 300+ doelpunten gemaakt hebben voor hun 1e elftal en daar ook nog steeds bepalend zijn en basis staan. Die staan dan doodleuk een dag later ook bij het 2e elftal op papier. 1 vd gasten heeft dus in 5 wedstrijden al 20 doelpunten. Maakte er tegen ons zondag ook 3 en gaf 5 assists. Dat team was te slecht voor woorden, we scoorden zelf ook 5 goals, maar er was gewoon tegen die 2 gasten niet te voetballen. Keerzijde van het amateurvoetbal, omdat er amper controle op dispensatie is, krijg je dit soort toestanden. Bijna nog erger is dat teams die kampioen worden, maar vervolgens aanvragen om in hun huidige divisie te blijven, brrrr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 november 2023 Auteur Share Geplaatst 6 november 2023 3 uur geleden zei Elsjorro1990: Dat een 1e elftal op zaterdag speelt en een 2e elftal op zondag, dat is toch, zeker de eerste seizoenshelft, je reinste competitievervalsing? Vrij simpel op te lossen ook; je mag niet in hetzelfde weekend (vr/za/zo) op twee verschillende dagen voor twee verschillende teams uitkomen. Kun je desnoods nog teams vertellen dat ze drie spelers daarin dispensatie mogen geven zodat ze 2e/3e keepers kunnen gebruiken. Maar zoals het nu gaat is het onzin, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 12 minuten geleden zei joostmakaay: Keerzijde van het amateurvoetbal, omdat er amper controle op dispensatie is, krijg je dit soort toestanden. Bijna nog erger is dat teams die kampioen worden, maar vervolgens aanvragen om in hun huidige divisie te blijven, brrrr. Sterker: er is geen dispensatie. Ja de enige regel, voor zover ik weet, is dat je na de helft +1 wedstrijden niet meer met een lager elftal mee mag doen als eerste elftal speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 18 uur geleden zei Elsjorro1990: Dat nieuwe weekendvoetbal he, ik ben er nog niet helemaal weg van. Dat een 1e elftal op zaterdag speelt en een 2e elftal op zondag, dat is toch, zeker de eerste seizoenshelft, je reinste competitievervalsing? Zo mochten we dit weekend aantreden tegen een 2e elftal, met 2 spelers daarin die samen gewoon 300+ doelpunten gemaakt hebben voor hun 1e elftal en daar ook nog steeds bepalend zijn en basis staan. Die staan dan doodleuk een dag later ook bij het 2e elftal op papier. 1 vd gasten heeft dus in 5 wedstrijden al 20 doelpunten. Maakte er tegen ons zondag ook 3 en gaf 5 assists. Dat team was te slecht voor woorden, we scoorden zelf ook 5 goals, maar er was gewoon tegen die 2 gasten niet te voetballen. En ook jammer dat clubs met een hobby op zondag bepalen dat andere zondagclubs ook op zaterdag moeten spelen. Het enige logische en eerlijke zou zijn dat de thuisploeg bepaalt. Prima om uit te spelen op zaterdag, maar zondagclubs spelen gewoon op zondag thuis. Wil je dat niet als tegenstander? Reglementaire 3-0-nederlaag en een fikse boete. 14 uur geleden zei PJHoutman: Vrij simpel op te lossen ook; je mag niet in hetzelfde weekend (vr/za/zo) op twee verschillende dagen voor twee verschillende teams uitkomen. Ik hoop dat je alleen voor eerste elftallen bedoelt, want wij zijn een zondagseniorenteam en alle andere zondagseniorenteams spelen tegelijk met ons. Als we invallers nodig hebben, kunnen we die dus alleen vragen van zaterdagseniorenteams of jeugdteams op de zaterdag. Als je maar op één dag mag spelen, kunnen wij dus (legaal) geen invallers regelen bij blessures. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 2 minuten geleden zei Tim': Prima om uit te spelen op zaterdag, maar zondagclubs spelen gewoon op zondag thuis. Wil je dat niet als tegenstander? Is dit trouwens ook niet de regel, behalve als het echt in de statuten van de club staat dat ze niet op zondag mogen spelen (Beetje a la het bekerfinale verhaal van Spakenburg waar dit ook naar voren kwam) 4 minuten geleden zei Tim': Ik hoop dat je alleen voor eerste elftallen bedoelt, want wij zijn een zondagseniorenteam en alle andere zondagseniorenteams spelen tegelijk met ons. Oplossing lijkt me inderdaad wel zo iets. Wellicht dat je het alleen voor de A categorie inderdaad op die manier kan doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 26 minuten geleden zei bas huijsmans: Is dit trouwens ook niet de regel, behalve als het echt in de statuten van de club staat dat ze niet op zondag mogen spelen (Beetje a la het bekerfinale verhaal van Spakenburg waar dit ook naar voren kwam) Ja klopt. Maar via de statuten opeisen dat je niet op zondag wil spelen is onzin. Wat gaat de KNVB dan doen als mijn club in de statuten laat zetten dat ze niet op zaterdag mogen spelen, vanwege een hobby op die dag? 26 minuten geleden zei bas huijsmans: Oplossing lijkt me inderdaad wel zo iets. Wellicht dat je het alleen voor de A categorie inderdaad op die manier kan doen Eens, voor de A-categorie lijkt me dat prima. Dan voorkom je situaties zoals Elsjorro die schetst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Op 6-11-2023 om 15:14 zei Elsjorro1990: Dat nieuwe weekendvoetbal he, ik ben er nog niet helemaal weg van. Dat een 1e elftal op zaterdag speelt en een 2e elftal op zondag, dat is toch, zeker de eerste seizoenshelft, je reinste competitievervalsing? Zo mochten we dit weekend aantreden tegen een 2e elftal, met 2 spelers daarin die samen gewoon 300+ doelpunten gemaakt hebben voor hun 1e elftal en daar ook nog steeds bepalend zijn en basis staan. Die staan dan doodleuk een dag later ook bij het 2e elftal op papier. 1 vd gasten heeft dus in 5 wedstrijden al 20 doelpunten. Maakte er tegen ons zondag ook 3 en gaf 5 assists. Dat team was te slecht voor woorden, we scoorden zelf ook 5 goals, maar er was gewoon tegen die 2 gasten niet te voetballen. Deels eens, maar zegt ook heel veel over de clubs die dit op deze manier toepassen. Wij spelen zelf ook normaal op zondag maar dit seizoen toch een keer of tien op zaterdagavond. Wij laten dan de dag erna bij twee geen andere spelers meedoen die normaal niet zouden meedoen. Wij hebben redelijk grote groep bij 1, en gaan iedere week sowieso 2-3 man bij 2 spelen. Op 6-11-2023 om 18:52 zei joostmakaay: Keerzijde van het amateurvoetbal, omdat er amper controle op dispensatie is, krijg je dit soort toestanden. Bijna nog erger is dat teams die kampioen worden, maar vervolgens aanvragen om in hun huidige divisie te blijven, brrrr. Dat kampioen worden en op zelfde niveau blijven kan alleen bij lagere elftallen en tot en met de reserve 3e klasse volgens mij? Met als insteek dat dat niveau is waar mensen nog meer voor hun plezier spelen dan prestatie volgens mij. En waarbij het ook prima mogelijk is dat het 5e elftal ditj aar kampioen wordt in de 4e klasse en volgend jaar de helft stopt en ze er niks meer van kunnen. Evenals dat je op dat niveau ook 4e klasse mag spelen en jaar later 6e klasse kunt inschrijven, maar heeft vooral met de behoefte van spelers op dat niveau me te maken. Op 6-11-2023 om 19:03 zei PJHoutman: Vrij simpel op te lossen ook; je mag niet in hetzelfde weekend (vr/za/zo) op twee verschillende dagen voor twee verschillende teams uitkomen. Kun je desnoods nog teams vertellen dat ze drie spelers daarin dispensatie mogen geven zodat ze 2e/3e keepers kunnen gebruiken. Maar zoals het nu gaat is het onzin, ja. Is dat zo simpel? Want moet je dan ook regels stellen aan 2e elftallen die voor (of in een extreem geval) na het eerste elftal spelen? Geld dit alleen voor senioren of ook voor spelers van bijvoorbeeld een onder 19? Ben het overigens wel met je intentie eens hoor. En wellicht dat keepers een uitzonderingspositie kunnen zijn en 2 spelers inderdaad. Maar zoals ik eerder zei zegt ook veel over verenigingen die het op die manier toepassen. 23 uur geleden zei Tim': En ook jammer dat clubs met een hobby op zondag bepalen dat andere zondagclubs ook op zaterdag moeten spelen. Het enige logische en eerlijke zou zijn dat de thuisploeg bepaalt. Prima om uit te spelen op zaterdag, maar zondagclubs spelen gewoon op zondag thuis. Wil je dat niet als tegenstander? Reglementaire 3-0-nederlaag en een fikse boete. Ik ben het persoonlijk met je eens hoor want wij zitten met onze club dus ook in die situatie. Alleen in Nederland krijgt geloof nou eenmaal een hele hoop voorrang (iets waar ik het niet mee eens ben). Dus heb totaal niet de verwachting dat dit op korte termijn anders gaat worden. 23 uur geleden zei Tim': Ik hoop dat je alleen voor eerste elftallen bedoelt, want wij zijn een zondagseniorenteam en alle andere zondagseniorenteams spelen tegelijk met ons. Als we invallers nodig hebben, kunnen we die dus alleen vragen van zaterdagseniorenteams of jeugdteams op de zaterdag. Als je maar op één dag mag spelen, kunnen wij dus (legaal) geen invallers regelen bij blessures. Goede uitzonderingspositie die je aanhaalt. En wellicht dat er kleinere verenigingen zijn met alleen een eerste elftal of überhaupt weinig seniorenteams die daardoor ook altijd tegen dit voorstel zullen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 3 minuten geleden zei timpy00: Deels eens, maar zegt ook heel veel over de clubs die dit op deze manier toepassen. Wij spelen zelf ook normaal op zondag maar dit seizoen toch een keer of tien op zaterdagavond. Wij laten dan de dag erna bij twee geen andere spelers meedoen die normaal niet zouden meedoen. Wij hebben redelijk grote groep bij 1, en gaan iedere week sowieso 2-3 man bij 2 spelen. De spijker op z'n kop. Triest als je dit zelf nodig hebt om te kunnen winnen en dat ook nog zo gaat uitvoeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 november 2023 Auteur Share Geplaatst 8 november 2023 3 uur geleden zei timpy00: Is dat zo simpel? Want moet je dan ook regels stellen aan 2e elftallen die voor (of in een extreem geval) na het eerste elftal spelen? Geld dit alleen voor senioren of ook voor spelers van bijvoorbeeld een onder 19? Ben het overigens wel met je intentie eens hoor. En wellicht dat keepers een uitzonderingspositie kunnen zijn en 2 spelers inderdaad. Maar zoals ik eerder zei zegt ook veel over verenigingen die het op die manier toepassen. Ik begrijp je dikgedrukte vraag niet echt? Voor spelers van de onder 19 zou je dispensatie kunnen geven omdat dit normaliter niet de spelers zijn die een eerste elftal zouden dragen. En als ze dat wel doen, dan worden ze waarschijnlijk niet bij de O19 ingezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 9 minuten geleden zei PJHoutman: Ik begrijp je dikgedrukte vraag niet echt? Voor spelers van de onder 19 zou je dispensatie kunnen geven omdat dit normaliter niet de spelers zijn die een eerste elftal zouden dragen. En als ze dat wel doen, dan worden ze waarschijnlijk niet bij de O19 ingezet. Ik kreeg de indruk dat je het een soort algemene regel wilde maken. Dan gaan dit soort spelers niet meer dubbel programma kunnen draaien, wat bij best veel met name kleinere clubs wel regelmatig gebeurd. Zoals ik zei in principe eens met de intentie van je opmerking hoor. Maar denk dat er best wat haken en ogen te bedenken zijn. Maar ideale situatie zou wel zijn dat er regels voor zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Op 8-11-2023 om 13:02 zei timpy00: Ik kreeg de indruk dat je het een soort algemene regel wilde maken. Dan gaan dit soort spelers niet meer dubbel programma kunnen draaien, wat bij best veel met name kleinere clubs wel regelmatig gebeurd. Zoals ik zei in principe eens met de intentie van je opmerking hoor. Maar denk dat er best wat haken en ogen te bedenken zijn. Maar ideale situatie zou wel zijn dat er regels voor zijn. Je moet er regels voor bedenken, want op deze manier is het gewoon een beetje rommelen. Wij zijn ook echt een kleine vereniging, maar we zijn juist lager gaan voetballen met het 2e ( van de 2e naar de 4e reserve klasse) omdat het gat tussen 2-3 te groot werd om nog spelers van het 3e mee te kunnen nemen. Dan schiet je je doel een beetje voorbij als je vervolgens tegen een team staat te voetballen waar er 2/3 mee doen die een dag er voor nog basis staan ( en scoren) voor een 1e elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 6 minuten geleden zei Elsjorro1990: Je moet er regels voor bedenken, want op deze manier is het gewoon een beetje rommelen. Wij zijn ook echt een kleine vereniging, maar we zijn juist lager gaan voetballen met het 2e ( van de 2e naar de 4e reserve klasse) omdat het gat tussen 2-3 te groot werd om nog spelers van het 3e mee te kunnen nemen. Dan schiet je je doel een beetje voorbij als je vervolgens tegen een team staat te voetballen waar er 2/3 mee doen die een dag er voor nog basis staan ( en scoren) voor een 1e elftal. Als eerste elftallen al spelers gaan opstellen in de reserve 4e klasse dan ben je als club wel heel droevig. Ik heb die ervaringen op lager niveau zelf niet echt dat het structureel gebeurd. Zie het wel eens bij tegenstanders van ons 2e in de reserve hoofdklasse. Maar volgens mij is de KNVB in de B categorie sowieso heel makkelijk omdat zij daar niet echt prestatief naar kijken. Zoals eerder gezegd ben in principe wel voor regels hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 december 2023 Auteur Share Geplaatst 10 december 2023 Hier begint het ondertussen steeds vervelender en frusterender te worden. Vorige week tegen Kapelle 4 (onder ons in de stand). Kapelle 2 afgelast; acht man van Kapelle 2 erin, en wij 8-2 op de neus. Gisteren Veere 3 (een-na-laatste). Veere 1 afgelast; spelers van 1 naar 2, en zes spelers van Veere 2 mee naar het derde. 3-6 verloren. Ons 2e was er ook uit, maar we hadden er zelf 17 dus ben geen moment bezig geweest om spelers van andere teams erbij te halen. Gaan wel steeds meer stemmen op om het zelf toch ook maar te doen, puur zodat we niet elke week de boot in gaan. Onze volgende wedstrijd is op 20 jan tegen hekkensluiter RCS 4 als hun tweede en derde vrij zijn. Kunnen nu al wel voorspellen wat er dan gaat gebeuren, ik twijfel nog wat ik er mee ga doen. Sportief zijn is leuk, tot je elke week voor lul staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 (bewerkt) Op 10-12-2023 om 15:17 zei PJHoutman: Hier begint het ondertussen steeds vervelender en frusterender te worden. Vorige week tegen Kapelle 4 (onder ons in de stand). Kapelle 2 afgelast; acht man van Kapelle 2 erin, en wij 8-2 op de neus. Gisteren Veere 3 (een-na-laatste). Veere 1 afgelast; spelers van 1 naar 2, en zes spelers van Veere 2 mee naar het derde. 3-6 verloren. Ons 2e was er ook uit, maar we hadden er zelf 17 dus ben geen moment bezig geweest om spelers van andere teams erbij te halen. Gaan wel steeds meer stemmen op om het zelf toch ook maar te doen, puur zodat we niet elke week de boot in gaan. Onze volgende wedstrijd is op 20 jan tegen hekkensluiter RCS 4 als hun tweede en derde vrij zijn. Kunnen nu al wel voorspellen wat er dan gaat gebeuren, ik twijfel nog wat ik er mee ga doen. Sportief zijn is leuk, tot je elke week voor lul staat. sta je hier elke dag dus wat is het verschil? 13 december 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 december 2023 Auteur Share Geplaatst 13 december 2023 Was dat het beste wat je na drie dagen kon verzinnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Op 10-12-2023 om 15:17 zei PJHoutman: Hier begint het ondertussen steeds vervelender en frusterender te worden. Vorige week tegen Kapelle 4 (onder ons in de stand). Kapelle 2 afgelast; acht man van Kapelle 2 erin, en wij 8-2 op de neus. Gisteren Veere 3 (een-na-laatste). Veere 1 afgelast; spelers van 1 naar 2, en zes spelers van Veere 2 mee naar het derde. 3-6 verloren. Ons 2e was er ook uit, maar we hadden er zelf 17 dus ben geen moment bezig geweest om spelers van andere teams erbij te halen. Gaan wel steeds meer stemmen op om het zelf toch ook maar te doen, puur zodat we niet elke week de boot in gaan. Onze volgende wedstrijd is op 20 jan tegen hekkensluiter RCS 4 als hun tweede en derde vrij zijn. Kunnen nu al wel voorspellen wat er dan gaat gebeuren, ik twijfel nog wat ik er mee ga doen. Sportief zijn is leuk, tot je elke week voor lul staat. Wel echt heel droevig dat teams op 5e klasse reserve niveau dat doen. Zeker omdat je daar helemaal niet kunt degraderen ofzo. Maar dit probleem kan al jaren eigenlijk toch? Tot spelers 15 wedstrijden hebben gespeeld voor een hoger team? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten