Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Voetbal: eigen team

PJHoutman

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei MetalMichael:

Teamgenoot laat net in de app weten dat hij na de winterstop verder gaat voetballen op de zaterdag. Wat een paardenlul ben je dan. Hebben al chronisch mensen tekort. Je committeert je toch ieder jaar weer voor een heel seizoen, of is dat heel ouderwets gedacht?

Maar is dat dan bij dezelfde club? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei joostmakaay:

Denk niet dat het bestuur van de club zich druk gaat maken over dit soort kwesties, is wel echt een enorme kutstreek inderdaad.

Klopt.

4 minuten geleden zei Gert:

Wat is de reden dat hij op zaterdag gaat ballen? Want als hij op zondag moet werken dan kan hij er niks aan doen lijkt me. Maar anders wel een naaistreek idd.

Team waar hij aansluit traint twee keer per week. Hij had minder plezier bij ons, vooral doordat wij onregelmatig trainen. Wij hebben wat vaste spelers die verder weg zijn verhuisd, of jonge kinderen hebben, waardoor het animo niet altijd heel groot is. Dus snap zijn beweegredenen wel, maar doe dat dan lekker aan het eind van het seizoen. En ga desnoods lekker trainen bij dat andere team en daar ook af en toe meedoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei joostmakaay:

Denk niet dat het bestuur van de club zich druk gaat maken over dit soort kwesties, is wel echt een enorme kutstreek inderdaad.

Het bestuur kan ook niets doen, maar ik heb zelf jarenlang in een seniorencommissie gezeten en wij losten dit soort zaken op. Zelf was ik meer betrokken bij de selectie, maar het is een waardeloze streek. Je bent ergens aan begonnen en dan vind ik dat je het moet afmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei delichris:

Het bestuur kan ook niets doen, maar ik heb zelf jarenlang in een seniorencommissie gezeten en wij losten dit soort zaken op. Zelf was ik meer betrokken bij de selectie, maar het is een waardeloze streek. Je bent ergens aan begonnen en dan vind ik dat je het moet afmaken.

Merk zelf ook dat sinds de lange stop door corona, de inzet/betrokkenheid bij het amateur voetbal echt flink gedaald is, naast dat er bij de lokale club ~3/4 senioren elftallen gestopt zijn door te weinig spelers, merk je ook dat de kantine maar half zo vol zit na de wedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei joostmakaay:

Merk zelf ook dat sinds de lange stop door corona, de inzet/betrokkenheid bij het amateur voetbal echt flink gedaald is, naast dat er bij de lokale club ~3/4 senioren elftallen gestopt zijn door te weinig spelers, merk je ook dat de kantine maar half zo vol zit na de wedstrijden.

Ik was gelukkig al gestopt voordat de Corona er was. Maar sportclubs in het algemeen hebben ook moeite om vrijwilligers te vinden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-12-2022 om 12:34 zei joostmakaay:

Ik ben zelf leider van een 2e elftal waar ik zelf jaren in gespeeld heb voordat mijn knie het begaf. Ik dacht ook in de corona tijd: "het bevalt me eigenlijk wel zo, zonder die verplichtingen." Draai daarnaast bardiensten op de zaterdag. Daar merk je ook al dat de animo ontzettend afneemt. In een half seizoen 'moet' ik al 4 keer staan. Nou vind ik het zelf altijd wel gezellig met de vaste bargasten en de jeugd dat speelt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Merk toch bij onze vereniging dat het ook vooral de generatie <30 is die het allemaal wel best vind en gewoon wil voetballen zonder verplichtingen. Maar dan wel zeiken als er geen scheidsrechters/verzorgers/vlaggers zijn, of als ze zelf de was moeten doen na een doordeweekse inhaalwedstrijd enzo, of als de bar bij zo'n wedstrijd dicht is omdat er niemand kan. Tjaaaaa. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei PJHoutman:

Merk toch bij onze vereniging dat het ook vooral de generatie <30 is die het allemaal wel best vind en gewoon wil voetballen zonder verplichtingen. Maar dan wel zeiken als er geen scheidsrechters/verzorgers/vlaggers zijn, of als ze zelf de was moeten doen na een doordeweekse inhaalwedstrijd enzo, of als de bar bij zo'n wedstrijd dicht is omdat er niemand kan. Tjaaaaa. 

Eens hoor. Kijkend naar ons eigen elftal. De seniorenteams draaien 1 keer per seizoen een bardienst op de zondag. Vrijwillig aanmelden nadat we er als leiding naar vragen is er niet bij, bij de jonge jongens. We moeten ze gewoon aanwijzen en hopen dat ze ja zeggen. Triest is 't eigenlijk. Maargoed, diezelfde jonge jongs laten ook 8 ballen a 130 euro per stuk bij de tegenstander liggen waarna ze zeggen: "oops ja vergeten"..

De mentaliteit is gewoon compleet anders tegenwoordig.

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Jotew:

Eens hoor. Kijkend naar ons eigen elftal. De seniorenteams draaien 1 keer per seizoen een bardienst op de zondag. Vrijwillig aanmelden nadat we er als leiding naar vragen is er niet bij, bij de jonge jongens. We moeten ze gewoon aanwijzen en hopen dat ze ja zeggen. Triest is 't eigenlijk. Maargoed, diezelfde jonge jongs laten ook 8 ballen a 130 euro per stuk bij de tegenstander liggen waarna ze zeggen: "oops ja vergeten"..

De mentaliteit is gewoon compleet anders tegenwoordig.

Dat is wel echt belachelijk en lakse mentaliteit zeg man man man. Jammer dat je die kosten niet op hun kan verhalen. Dat is niet ten goede die mentaliteit helaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Kyrill:

Dat is wel echt belachelijk en lakse mentaliteit zeg man man man. Jammer dat je die kosten niet op hun kan verhalen. Dat is niet ten goede die mentaliteit helaas. 

Denk niet dat die ballen direct verloren zijn, maar kost natuurlijk wel weer extra moeite.

Hier werd bij het niet retourneren van het geleende materiaal, de tas met shirtjes gewoon niet gewassen, vijf minuten later was er iemand onderweg om het te regelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites