Jump to content

Voetbal: eigen team

PJHoutman
 Share

Recommended Posts

• 2 months later...

Morgen mogen we weer! Uit naar Walcheren, waar we in de heenwedstrijd met 17-6 van verloren. Hebben met geluk 11 spelers, en in de tweede helft komen er nog twee over van het 4e. Maar zal dus wel weer minstens dubbele cijfers worden. Die gasten spelen ook twee klassen te laag ;c 

11 uur geleden zei PJHoutman:

Morgen mogen we weer! Uit naar Walcheren, waar we in de heenwedstrijd met 17-6 van verloren. Hebben met geluk 11 spelers, en in de tweede helft komen er nog twee over van het 4e. Maar zal dus wel weer minstens dubbele cijfers worden. Die gasten spelen ook twee klassen te laag ;c 

12-0 overwinning nodig om door te gaan...appeltje eitje;c

Hier dit weekend ook weer twee potjes. Zo eerst even uit naar Blauw Wit, morgen gaat de reis naar Woezik. Vooral lekker dat niet alleen de eerste en de tweede maar ook de derde helften door kunnen gaan. Hopelijk weer een mooi weekend!

Tegenstander vond dat ze het in de eerste wedstrijd (17-6) nog niet makkelijk genoeg hadden en kwam onder andere met twee spelers van Walcheren 1, drie van Walcheren 3 en één van Kloetinge (1e klasser) onder 23. Dus dat was een hele gezellige pot. Nog bijna met rood erafgestuurd nadat hun keeper bij 11-1 aan een solo begon en ik ter hoogte van de middellijn zaagde. 

11 minuten geleden zei PJHoutman:

Tegenstander vond dat ze het in de eerste wedstrijd (17-6) nog niet makkelijk genoeg hadden en kwam onder andere met twee spelers van Walcheren 1, drie van Walcheren 3 en één van Kloetinge (1e klasser) onder 23. Dus dat was een hele gezellige pot. Nog bijna met rood erafgestuurd nadat hun keeper bij 11-1 aan een solo begon en ik ter hoogte van de middellijn zaagde. 

Kunnen daar geen regels tegen gemaakt worden spelers van 1e voor veel lagere team uitkomen?

Die zijn er, maar je bent pas 'vastgespeeld' bij een team als je 15 wedstrijden hebt gespeeld. Het seizoen is nog geen 15 wedstrijden ver, dus iedereen mag nog spelen. Die gozer van Kloetinge mag niet spelen, maar GPC wil het onderling oplossen 'met het oog op de goede verhoudingen' en geen klacht indienen, dus ja. :cab: 

Edited by PJHoutman

45 minuten geleden zei PJHoutman:

:D

Sowieso echt weer een verknipt seizoen. Door quarantaine speel je tegen heel andere ploegen. Sowieso is tegen vriendenploegen rond de 18 - 19 jaar nu gewoonte, dan uitzondering. Ben blij als ik met mijn vrienden over een jaar of drie in de 35+ competitie mag spelen. ;c

3 uur geleden zei PJHoutman:

Die zijn er, maar je bent pas 'vastgespeeld' bij een team als je 15 wedstrijden hebt gespeeld. Het seizoen is nog geen 15 wedstrijden ver, dus iedereen mag nog spelen. Die gozer van Kloetinge mag niet spelen, maar GPC wil het onderling oplossen 'met het oog op de goede verhoudingen' en geen klacht indienen, dus ja. :cab: 

Ik hoop dat jij ooit over 10-20 jaar Voorzitter van GPC wordt hebben ze tenminste wel iemand met ballen en bravour als Voorzitter :classic_ninja:;c

Echt de hele zondag met koude rillingen rondgelopen, wat een schijtweer was het gistermorgen.. de hele ochtend regen en die wind maakte het nog extra koud, ben blij dat ik geen keeper ben op zulke momenten..

Wel gewonnen, dat is het enige positieve..

Op 6-2-2022 om 14:31 zei PJHoutman:

:-D

Ben in het algemeen heel erg tegen zagen op amateurveld (sommige overtredingen gaan echt nergens over), maar deze vind ik dan wel weer goed. 

15 uur geleden zei E2E:

:-D

Ben in het algemeen heel erg tegen zagen op amateurveld (sommige overtredingen gaan echt nergens over), maar deze vind ik dan wel weer goed. 

Zoals jullie weten heb ik er geen enkel probleem mee om met dubbele cijfers te verliezen, maar als je gaat proberen bewust te vernederen dan voel ik me niet te groot om vol op de knieën te gaan. Achterlijk gedrag man, al helemaal als je niet met je eigen team speelt.  

Throwback naar die keer dat we voor de beker tegen Arendskerke 3 moesten, ze op vrijdag vroegen of we het erg vonden om op dinsdagavond te spelen want ze zaten 'krap', en toen met hun volledige eerste elftal kwamen om ons 15-0 af te schieten ;c 

Edited by PJHoutman