Djurovski Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 Zondag weer eens 90 minuten gevoetbald. Helaas 6-1 verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Zowaar 3-2 gewonnen. Hadden dan ook 5 man van het 1e mee. Laatste minuut de 3-2, dat is toch wel lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Een krappe 1-0 bij Amby. Mooi complex, maar godver, lastig te vinden daar. Zo immens en dan maar één fucking ingang, die via Maps niet te vinden is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 5 uur geleden zei Nom de Guerre: die via Maps niet te vinden is. Heb dat zo vaak als ik naar een club rij waar ik nog nooit ben geweest. Stuurt je altijd verkeerd. Je ziet het complex liggen, maar in plaats van dat je op hun parkeerplek staat, sta je ergens achter een woonhuis met uitzicht op een vangnet met sloot ertussen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 32 minuten geleden zei Karlo: Heb dat zo vaak als ik naar een club rij waar ik nog nooit ben geweest. Stuurt je altijd verkeerd. Je ziet het complex liggen, maar in plaats van dat je op hun parkeerplek staat, sta je ergens achter een woonhuis met uitzicht op een vangnet met sloot ertussen Dit had ik vrijdag nog bij dat megacomplex De Meer, waar heel veel verenigingen zitten. Heel veel clubs en een woonwijk met een sloot gezien, om vervolgens 25 minuten later wel goed te zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Gisteren 3-3 gespeeld tegen de nummer 2 JSV. Zij hadden pas 4 verliespunten. Wat een intense wedstrijd, alles piept en kraakt vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 1 uur geleden zei Karlo: Heb dat zo vaak als ik naar een club rij waar ik nog nooit ben geweest. Stuurt je altijd verkeerd. Je ziet het complex liggen, maar in plaats van dat je op hun parkeerplek staat, sta je ergens achter een woonhuis met uitzicht op een vangnet met sloot ertussen Ik stond voor een slagboom, die klaarblijkelijk bedoeld was voor leveranciers. Weet ik veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Op 14-3-2022 om 09:03 zei Nom de Guerre: Een krappe 1-0 bij Amby. Mooi complex, maar godver, lastig te vinden daar. Zo immens en dan maar één fucking ingang, die via Maps niet te vinden is. AMby is inderdaad, willem 1 en amby op 1 complex. ernaast ligt nog geusselt sport. Je moet idd de auto op de parkeerplaats parkeren en dan nog eens een stukje lopen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 46 minuten geleden zei LiverpoolFC: AMby is inderdaad, willem 1 en amby op 1 complex. ernaast ligt nog geusselt sport. Je moet idd de auto op de parkeerplaats parkeren en dan nog eens een stukje lopen haha Normaliter spelen we niet zo zuidelijk 😅 Gisteren een zwaarbevochten 0-0, zo'n knokwedstrijd waarin je voor elke meter terreinwinst moet strijden. De tegenstander was beter qua veldspel, wij hadden de betere kansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 23 uur geleden zei Nom de Guerre: Normaliter spelen we niet zo zuidelijk 😅 Gisteren een zwaarbevochten 0-0, zo'n knokwedstrijd waarin je voor elke meter terreinwinst moet strijden. De tegenstander was beter qua veldspel, wij hadden de betere kansen. heheh netjes toch, als je dan 1 van de kansen benut, dan win je hem alsnog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 2 uur geleden zei LiverpoolFC: heheh netjes toch, als je dan 1 van de kansen benut, dan win je hem alsnog. Yep, al zou het een zwaar gestolen overwinning zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Na tante Corrie en een weekje ome Griep, gister weer eens een wedstrijd gevoetbald. Na 70 min waren we door onze wissels heen en kreeg ik bij elke stap die ik zette kramp in beide kuiten op eieren de wedstrijd uit weten te spelen en een 2-0 overwinning uit het vuur gesleept. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Yep, al zou het een zwaar gestolen overwinning zijn Idd, je speelt niet op een 1ste elftal neem ik aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 3 uur geleden zei LiverpoolFC: Idd, je speelt niet op een 1ste elftal neem ik aan? Veteranen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 3-2 verloren van de nummer 1 na laatst. Zelf wel lekker gevoetbald maar blijft klote. Verliezen van een club waar je een grafhekel aan hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 2-0 verloren bij Leeuwen, met een in elkaar geflanst elftal na een corona-uitbraak in de selectie. Viel niet tegen. Heel lang op 0-0 blijven staan, uit een corner in de kluts de 1-0 incasseren en de 2-0 was een paar meter buitenspel, maar goed, thuisvlaggers... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Hier dit weekend tweemaal met 1-6 gewonnen. Op zaterdag zonder wissels en zonder warming-up (ook in de jeugd heb je absolute kelderklasse), op zondag op een verschrikkelijk knollenveld (waar zelfs de spelers van de thuisploeg zich voor zeiden te schamen) maar in beide wedstrijd echt goed voetbal laten zien. Lekker om zulke resultaten achtereen te boeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 5 uur geleden zei Nom de Guerre: 2-0 verloren bij Leeuwen, met een in elkaar geflanst elftal na een corona-uitbraak in de selectie. Viel niet tegen. Heel lang op 0-0 blijven staan, uit een corner in de kluts de 1-0 incasseren en de 2-0 was een paar meter buitenspel, maar goed, thuisvlaggers... Bij ons vlagde de vlagger bij de defensie van zijn eigen team. Was het hier andersom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 24 minuten geleden zei rich ruzzian: Bij ons vlagde de vlagger bij de defensie van zijn eigen team. Was het hier andersom? We hadden geen eigen vlagger, dus leverde de thuisploeg beide vlaggers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 Er loopt overigens een Dessers look a like rond bij SV Brunssum. Qua schwalbes komt ie in de buurt bij Suarez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Op 29-3-2022 om 19:52 zei Nom de Guerre: We hadden geen eigen vlagger, dus leverde de thuisploeg beide vlaggers. Dit klinkt als kelderklasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 15 minuten geleden zei Thierryvane: Dit klinkt als kelderklasse. Zoiets, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Vandaag besloten om de positie van @Djurovski maar over te nemen. Is me nog goed bevallen ook als linksback. Normaal sta ik spits of als keeper. Uiteindelijk een zwaar bevochten 2-1 overwinning kunnen halen tegen de nummer 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 (bewerkt) 12 minuten geleden zei chrisje1993: Vandaag besloten om de positie van @Djurovski maar over te nemen. Is me nog goed bevallen ook als linksback. Normaal sta ik spits of als keeper. Uiteindelijk een zwaar bevochten 2-1 overwinning kunnen halen tegen de nummer 2. Kan ik mooi de spits in Gelukkig ben ik niet bijgelovig. 2x gewonnen 2x zat ik in Drenthe 3 april 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 (bewerkt) Linksback liet 3x z'n man lopen. Ik liep in de buurt van de bank en riep dat ze hem moesten wisselen, omdat hij het niet meer kon belopen (5 min voor rust, in de kelderklasse niets om je voor te schamen). Gaat hij nu in de groepschat klagen dat ik tegen hem had moeten zeggen dat hij moest wisselen. Dat hij dit een beetje achter zijn rug om vindt. Mooiste is: Heb in de rust en na de wedstrijd zo'n beetje naast hem gezeten in de kleedkamer, niets van hem gehoord. Blaaskaak. 3 april 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten