Jump to content

Voetbal: eigen team

PJHoutman
 Share

Recommended Posts

Vandaag weer twee potjes gespeeld. Eerst met het zesde (4-2 winst, 1 assist) als linkshalf, daarna gecharterd om bij het 3e mee te doen tegen een eersteklasser. 10 minuutjes ingevallen als spits bij 1-5 achter, enige balcontact dat ik had was de aftrap na de 1-6 ;c Leuk hoor. 

6 uur geleden zei Thierryvane:

Uit bij VSC gisteren, 2-1 eraf. Zelden zo'n scheidsrechter meegemaakt. Echt verschrikkelijk. ;e Allemaal mannen van 40+ met kinderen en je dan zo misdragen. Snap dat echt niet.

Zo he, dat gaat er bij mij ook niet in. Van die idioten die zodra ze gras ruiken dingen uitvreten waar je buiten het grasveld gewoon een taakstraf voor krijgt. En dan een of andere lamlul met een fluitje in zijn bek die het maar gewoon laat gebeuren. Doodmoe. Dat is het enige wat ik niet mis aan zelf voetballen. 

Ik heb ooit een keer een gele kaart gekregen nadat een keeper mijn scheenbeen doormidden trapte voor een overtreding. Ik denk dat ik nog nooit zo boos ben geweest op iemand. 

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Gisteren voor het eerst in 7 jaar weer gevoetbald. En ik moet zeggen, dat viel niet mee. Ruim 7 jaar geleden voor de 2e keer mijn kruisband gescheurd, beide knieën 1 keer. 

Een oud teamgenoot van mij heeft 50 jaar gevoetbald en daar werd afscheid van genomen. 2x een half uur met allerlei oud voetballers van diverse leeftijden van 30 tot 75. Leuk om weer even op het veld te staan, zelf een kwartier tot 20 minuten meegedaan en dat was meer dan genoeg. Stond op het middenveld dus veel sjouwen over en weer. Conditioneel kon ik niet meer en ook mijn knie begon ik wat te voelen dus er toen maar weer uitgegaan. 

Het begint wel te kriebelen om misschien nog wat te gaan doen, maar het is verstandiger om het niet te gaan doen voor mijn knie. Dus dan houden we het maar bij 1 keer. 

1 uur geleden zei GAE EAGLES:

Gisteren voor het eerst in 7 jaar weer gevoetbald. En ik moet zeggen, dat viel niet mee. Ruim 7 jaar geleden voor de 2e keer mijn kruisband gescheurd, beide knieën 1 keer. 

Een oud teamgenoot van mij heeft 50 jaar gevoetbald en daar werd afscheid van genomen. 2x een half uur met allerlei oud voetballers van diverse leeftijden van 30 tot 75. Leuk om weer even op het veld te staan, zelf een kwartier tot 20 minuten meegedaan en dat was meer dan genoeg. Stond op het middenveld dus veel sjouwen over en weer. Conditioneel kon ik niet meer en ook mijn knie begon ik wat te voelen dus er toen maar weer uitgegaan. 

Het begint wel te kriebelen om misschien nog wat te gaan doen, maar het is verstandiger om het niet te gaan doen voor mijn knie. Dus dan houden we het maar bij 1 keer. 

Heb je in beide ook een nieuwe gekregen destijds? Ik Links wel, maar toen ik 5 wedstrijden nadat ik fit werd rechts afscheurde, hield ik het voor gezien. Inmiddels begint het 1. weer te kriebelen en 2. krijg ik gewoon teveel last van het feit dat er geen kruisband meer in zit. 

14 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Heb je in beide ook een nieuwe gekregen destijds? Ik Links wel, maar toen ik 5 wedstrijden nadat ik fit werd rechts afscheurde, hield ik het voor gezien. Inmiddels begint het 1. weer te kriebelen en 2. krijg ik gewoon teveel last van het feit dat er geen kruisband meer in zit. 

Er zit in beide wel een nieuwe kruisband, alleen was er bij links iets meer schade ontstaan dan alleen de kruisband zelf. Die is nooit helemaal hersteld, maar ik heb er in het dagelijkse leven geen last van. Enkel als ik teveel heb gedaan of te lang gestaan heb.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Eerste zege van het seizoen gepakt gisteren, 4-2 winst op MZVC, een ploeg waar we het normaal altijd zwaar tegen hebben. Keeper + twee spelers van JO19 mee, dat voetbalt gelijk een stuk lekkerder. 90 minuten linksback gespeeld, ging prima.