Dansmeister Geplaatst 6 februari 2022 Share Geplaatst 6 februari 2022 45 minuten geleden zei PJHoutman: Tegenstander vond dat ze het in de eerste wedstrijd (17-6) nog niet makkelijk genoeg hadden en kwam onder andere met twee spelers van Walcheren 1, drie van Walcheren 3 en één van Kloetinge (1e klasser) onder 23. Dus dat was een hele gezellige pot. Nog bijna met rood erafgestuurd nadat hun keeper bij 11-1 aan een solo begon en ik ter hoogte van de middellijn zaagde. Sowieso echt weer een verknipt seizoen. Door quarantaine speel je tegen heel andere ploegen. Sowieso is tegen vriendenploegen rond de 18 - 19 jaar nu gewoonte, dan uitzondering. Ben blij als ik met mijn vrienden over een jaar of drie in de 35+ competitie mag spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 februari 2022 Share Geplaatst 6 februari 2022 3 uur geleden zei PJHoutman: Die zijn er, maar je bent pas 'vastgespeeld' bij een team als je 15 wedstrijden hebt gespeeld. Het seizoen is nog geen 15 wedstrijden ver, dus iedereen mag nog spelen. Die gozer van Kloetinge mag niet spelen, maar GPC wil het onderling oplossen 'met het oog op de goede verhoudingen' en geen klacht indienen, dus ja. Ik hoop dat jij ooit over 10-20 jaar Voorzitter van GPC wordt hebben ze tenminste wel iemand met ballen en bravour als Voorzitter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 Hier weer even gezaalvoetbald, voelt wel echt kut met een blessure te spelen. Bang dat het alleen maar erger wordt zo. Wel gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 Echt de hele zondag met koude rillingen rondgelopen, wat een schijtweer was het gistermorgen.. de hele ochtend regen en die wind maakte het nog extra koud, ben blij dat ik geen keeper ben op zulke momenten.. Wel gewonnen, dat is het enige positieve.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 Heerlijk hoor dat we weer mogen voetballen, maar dit is de tweede pot op rij die is afgelast door de tegenstander. 'Coronauitbraak'. Zo zuur. Nu drie weken vrij... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 18 minuten geleden zei Thierryvane: Heerlijk hoor dat we weer mogen voetballen, maar dit is de tweede pot op rij die is afgelast door de tegenstander. 'Coronauitbraak'. Zo zuur. Nu drie weken vrij... Haha hier ook afgelast. En dit is bijbelbelt. Dus ik denk dat het zomerstop is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 30 minuten geleden zei PJHoutman: Zoals jullie weten heb ik er geen enkel probleem mee om met dubbele cijfers te verliezen, maar als je gaat proberen bewust te vernederen dan voel ik me niet te groot om vol op de knieën te gaan. Achterlijk gedrag man, al helemaal als je niet met je eigen team speelt. Throwback naar die keer dat we voor de beker tegen Arendskerke 3 moesten, ze op vrijdag vroegen of we het erg vonden om op dinsdagavond te spelen want ze zaten 'krap', en toen met hun volledige eerste elftal kwamen om ons 15-0 af te schieten Dat is wel tenenkrommend slecht zeg. Ik had daar voor gepast als speler van zo'n team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 Ben trainer van onze (vv Dongen) onder 17-1. We spelen in divisie 6. Morgen spelen we onze laatste wedstrijd. We kunnen nog vijfde worden en we kunnen nog degraderen, er degraderen drie teams in onze competitie. Voordeel is wel dat we de laatste drie wedstrijden geen tegendoelpunt hebben behaald en tevens gewonnen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 2 uur geleden zei PJHoutman: Zoals jullie weten heb ik er geen enkel probleem mee om met dubbele cijfers te verliezen, maar als je gaat proberen bewust te vernederen dan voel ik me niet te groot om vol op de knieën te gaan. Achterlijk gedrag man, al helemaal als je niet met je eigen team speelt. Throwback naar die keer dat we voor de beker tegen Arendskerke 3 moesten, ze op vrijdag vroegen of we het erg vonden om op dinsdagavond te spelen want ze zaten 'krap', en toen met hun volledige eerste elftal kwamen om ons 15-0 af te schieten Die mensen moeten vermoedelijk ook gewoon werken op maandag. Nergens goed voor om iemand opzettelijk te blesseren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 11 februari 2022 Het lucht anders behoorlijk op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 Ik ben blij dat ik gestopt ben als speler en later als leider. Ik mis het totaal niet om in de regen en/of kou langs de kant te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 30 minuten geleden zei delichris: Ik ben blij dat ik gestopt ben als speler en later als leider. Ik mis het totaal niet om in de regen en/of kou langs de kant te staan. Ik vind het heerlijk om op vrijdagavond nog wel lekker een balletje te trappen. 7 tegen 7 volgens de zaalvoetbalregels. Dan kun je gewoon lekker ballen. Dat 11 tegen 11 op een weiland op zondag om 10:00 in de zeikende regen mis ik ook niet. Zoveel blessures gehad in die jaren. Niet te doen gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 Ook met 7x7 loop ik blessures op. Mijn enkels en knieeën kunnen het niet meer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 februari 2022 Share Geplaatst 12 februari 2022 Op 11-2-2022 om 14:10 zei PJHoutman: Het lucht anders behoorlijk op. Als zo erg is kan je beter helemaal mee stoppen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2022 Vandaag gewoon 3-2 gewonnen van een normaal team, dus niks aan t handje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 februari 2022 Share Geplaatst 13 februari 2022 Zaterdag 6-5 verloren, maar wel drie goaltjes meegepikt. Eerste helft linksback, tweede helft rechterspits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 februari 2022 Share Geplaatst 13 februari 2022 Spits? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 februari 2022 Share Geplaatst 13 februari 2022 52 minuten geleden zei Nom de Guerre: Zaterdag 6-5 verloren, maar wel drie goaltjes meegepikt. Eerste helft linksback, tweede helft rechterspits. Ontslaan die trainer. Je had meteen rechterspits moeten zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 februari 2022 Share Geplaatst 13 februari 2022 28 minuten geleden zei delichris: Ontslaan die trainer. Je had meteen rechterspits moeten zijn Nou, nee... Die jongen die wegviel speelde vorig jaar in het eerste. Die is echt een stuk beter. 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 Iemand zin om te zaalvoetballen vanavond? Ik heb namelijk totaal geen zin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 Op 11-2-2022 om 14:10 zei PJHoutman: Het lucht anders behoorlijk op. Misschien eens een oefenwedstrijd spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 Het verdict van onze 2 wedstrijden sinds we weer mogen voetballen: Thuis 0-11 verliezen van S.V. Twedo 2 Uit 13-0 verliezen van Ruinerwold 2 Waarschijnlijk wordt die 0-11 nog groter, want blijkbaar heeft de scheidsrechter ( Zonder dat iemand van ons of de tegenstander er erg in had) de wedstrijd gestaakt met nog 8 minuten speeltijd. Wij dachten gewoon dat hij de afgang niet groter wou maken en op tijd affloot. Wat een jandoedel zeg. Overigens was dit wel met 70% spelers uit het veteranenelftal, maar het moge duidelijk zijn dat onze vereniging redelijk in de shit zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 Twedo thuis altijd lastig Sjorro.. Met zulke uitslagen gaat de lol er ook wel snel af. Voetbal je zelf dus weer? Dacht dat dat amper wilde met je kruisband. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 Afgelopen zaterdag stonden wij na een half uur met 4-0 voor. Komt er een ventje in, denk dat ie net 18 is... We verliezen uiteindelijk met 8-5. Vrij bizarre pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 Op 7-3-2022 om 17:40 zei ROEMM: Twedo thuis altijd lastig Sjorro.. Met zulke uitslagen gaat de lol er ook wel snel af. Voetbal je zelf dus weer? Dacht dat dat amper wilde met je kruisband. Was het maar zo'n feest, dan waren we er niet zo dik af gegaan. Ik ben leider van ons 2e elftal. Voetbal inderdaad zelf niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten