Jump to content

Voetbal: eigen team

PJHoutman
 Share

Recommended Posts

• 3 weeks later...
  • Rogier. changed the title to Voetbal: eigen team
  • 6 months later...

Hier gaan we langzaamaan weer beginnen met trainen. Nieuwe baan betekent dat ik nu weer nagenoeg vast mee kan doen op de zaterdag, dus heb er wel zin in. En stiekem ook wel de hoop dat het dit seizoen langer dan twee wedstrijden duurt. 

Hebben wel pas 14 spelers voor komend seizoen en pas gisteravond een keeper gecharterd, dus er is nog wel een hoop werk aan de winkel om uberhaupt met 11 aan te kunnen komen elke week. 

Op 7-8-2021 om 15:38 zei PJHoutman:

Hebben wel pas 14 spelers voor komend seizoen en pas gisteravond een keeper gecharterd, dus er is nog wel een hoop werk aan de winkel om uberhaupt met 11 aan te kunnen komen elke week.

Oei, dat gaat nog een uitdaging worden lijkt me. Bij ons zitten we op 19 en we willen er graag nog eentje bij. Met 14 zou ik niet eens aan het seizoen willen beginnen.

4 minuten geleden zei Tim':

Oei, dat gaat nog een uitdaging worden lijkt me. Bij ons zitten we op 19 en we willen er graag nog eentje bij. Met 14 zou ik niet eens aan het seizoen willen beginnen.

Voordeel is dat teams boven ons redelijk vol zitten en dus elke week wel één of twee man kunnen afstaan. Maar  coronacrisis heeft er bij ons vier doen stoppen die normaal elke week aanwezig waren. Dan wordt het wel een moeilijk verhaal om die zomaar even te vervangen.

19 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Bij mooi weer hebben we een selectie van 23, bij slecht weer 14 ofzo.

:cab: Dat is wel een hele grote wisseling zeg, kun je haast 2 elftallen van maken als het altijd mooi weer is :D 

5 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Recreatief team, he :D Daar heb je dat soort taferelen.

En daar heb je die aantallen ook nodig. Tenminste als ik bij ons kijk. Dan is die er niet en die moet werken. En zo gaat dat elke keer. 

• 4 weeks later...

Bekerpot vandaag met 4-3 verloren, wel een doelpuntje meegepikt :(H):

Wel al na een halfuur uitgevallen nadat ik verkeerd landde na een duel en m'n knie overstrekte. Van de week maar even naar de fysio, hopelijk valt het mee.

Hier de wedstrijd afgelast, we kwamen aan en toen bleken er geen lijnen op het veld te staan.... Echt de eerste keer dat ik dat meegemaakt heb. En er was ook niemand die aanstalten maakte om die lijnen er op te zetten. Uiteindelijk heeft de scheids hem afgelast om 10:00.

Wordt wel echt een kutseizoen. Zijn onze beste 3 spelers kwijtgeraakt aan het 1e omdat die niet genoeg hebben. Nu kunnen we dus lekker elke week met 10 man de wei in aangevuld met wat gasten van het veteranen elftal. Janken. 

Was wel weer even wennen zeg gister, ga nog wel even spierpijn hebben vermoed ik.. conditie is het probleem niet, maar de spieren rondom mijn linkerknie moeten wel even goed opgetraind worden, iemand nog handige oefeningen hiervoor voor thuis?

27 minuten geleden zei Elano:

Was wel weer even wennen zeg gister, ga nog wel even spierpijn hebben vermoed ik.. conditie is het probleem niet, maar de spieren rondom mijn linkerknie moeten wel even goed opgetraind worden, iemand nog handige oefeningen hiervoor voor thuis?

Ik zou dit gewoon lekker in overleg met een fysio doen, hebben jullie niet eentje via je club waar je terecht kunt?

Hier een afspraak voor morgen staan. Moest vanochtend nog nét niet met een hijskraan uit bed getild worden :D

Op 6-9-2021 om 08:46 zei Elsjorro1990:

Hier de wedstrijd afgelast, we kwamen aan en toen bleken er geen lijnen op het veld te staan.... Echt de eerste keer dat ik dat meegemaakt heb. En er was ook niemand die aanstalten maakte om die lijnen er op te zetten. Uiteindelijk heeft de scheids hem afgelast om 10:00.

Wordt wel echt een kutseizoen. Zijn onze beste 3 spelers kwijtgeraakt aan het 1e omdat die niet genoeg hebben. Nu kunnen we dus lekker elke week met 10 man de wei in aangevuld met wat gasten van het veteranen elftal. Janken. 

Die achterlijke KNVB ook. Echt sterf aan die hele organisatie. Wedstrijd opnieuw ingepland, dus kunnen straks lekker op een donderdagavond die kant op. Tyf een eind op zeg. Eigenlijk zou je lekker verstek moeten laten gaan, maar dat mag dan weer niet. Eikels. 

Voor afgelopen zondag afgezegd bij het 3e omdat ik twee weken niet getraind had door vakantie in Drenthe alleen bij te weinig man wou ik wel meespelen. Met 15 man leek mij dat niet nodig. Kijk je op dinsdag naar het 1e dat een oefenwedstrijd speelt en met 3 bier in de mik wordt je ineens gevraagd om mee te doen omdat ze een back nodig hebben. Zo toch mooi eens op 1e elftal mogen spelen:classic_love: