MetalMichael Geplaatst 5 november 2021 Share Geplaatst 5 november 2021 https://www.vi.nl/video/het-onverslaanbare-team-van-rapper-ice-en-vier-oud-profs Leuk zo'n team in je competitie... Weg kampioenschapsdroom. Ok, dat we de eerste 4 wedstrijden verloren helpt ook niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 5 november 2021 Share Geplaatst 5 november 2021 Reserve 6e klasse zelfs. Snap dat niet, volgens mij kan je gewoon inschrijven in reserve 4e klasse toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 november 2021 Share Geplaatst 5 november 2021 Volgens mij kan dat idd gewoon tot de 4e klasse. Als wij tegen ze spelen ff kijken waar Boukhari speelt qua positie, scheelt me een hoop geren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 november 2021 Share Geplaatst 5 november 2021 10 uur geleden zei PJHoutman: Al voor de tweede keer dit seizoen dat een team zich terugtrekt vlak voordat ze tegen ons moeten spelen. Ik vraag me af of ze niet gewoon bang zijn. Vinden het vast te koud om buiten om te kleden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 november 2021 Auteur Share Geplaatst 14 november 2021 Eerste zege van het seizoen gepakt gisteren, 4-2 winst op MZVC, een ploeg waar we het normaal altijd zwaar tegen hebben. Keeper + twee spelers van JO19 mee, dat voetbalt gelijk een stuk lekkerder. 90 minuten linksback gespeeld, ging prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 november 2021 Share Geplaatst 16 november 2021 Net terug van een knieblessure en vanavond maar mijn debuut gaan maken op het eerste. Ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 Gezien de uitslag aardig wat nachtmerries gehad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 november 2021 Auteur Share Geplaatst 28 november 2021 Naar ik vermoed het laatste weekendje dat we spelen, dus nog snel twee potjes meegepakt, een op zaterdag en een op zondag. Vanochtend gescoord. Laatste keer dat ik scoorde voor het zondagteam werd seizoen 19/20 gestaakt, dus wat dat betreft geen goed vooruitzicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 4 februari 2022 Morgen mogen we weer! Uit naar Walcheren, waar we in de heenwedstrijd met 17-6 van verloren. Hebben met geluk 11 spelers, en in de tweede helft komen er nog twee over van het 4e. Maar zal dus wel weer minstens dubbele cijfers worden. Die gasten spelen ook twee klassen te laag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 februari 2022 Share Geplaatst 4 februari 2022 Zijn er nog kaartjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 4 februari 2022 Helaas moeten onze wedstrijden nog zonder publiek gespeeld worden. Corona, je weet wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 februari 2022 Share Geplaatst 5 februari 2022 11 uur geleden zei PJHoutman: Morgen mogen we weer! Uit naar Walcheren, waar we in de heenwedstrijd met 17-6 van verloren. Hebben met geluk 11 spelers, en in de tweede helft komen er nog twee over van het 4e. Maar zal dus wel weer minstens dubbele cijfers worden. Die gasten spelen ook twee klassen te laag 12-0 overwinning nodig om door te gaan...appeltje eitje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 5 februari 2022 Share Geplaatst 5 februari 2022 Vandaag weer m'n eerste wedstrijd in pak 'm beet anderhalf jaar. Zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 februari 2022 Share Geplaatst 5 februari 2022 Zojuist zei ROEMM: Vandaag weer m'n eerste wedstrijd in pak 'm beet anderhalf jaar. Zin in Veel plezier en succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2022 2 uur geleden zei Kyrill: 12-0 overwinning nodig om door te gaan...appeltje eitje Dubbele cijfers dus, zoals ik al zei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 februari 2022 Share Geplaatst 5 februari 2022 1 minuut geleden zei PJHoutman: Dubbele cijfers dus, zoals ik al zei Maar ondanks dat alles was het denk wel fijn,om met je teamgenoten te zijn en weer te zien toch iig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2022 We moeten nog 14.30 kick-off Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 februari 2022 Share Geplaatst 5 februari 2022 Hier dit weekend ook weer twee potjes. Zo eerst even uit naar Blauw Wit, morgen gaat de reis naar Woezik. Vooral lekker dat niet alleen de eerste en de tweede maar ook de derde helften door kunnen gaan. Hopelijk weer een mooi weekend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 5 februari 2022 Share Geplaatst 5 februari 2022 4-2 gewonnen en zo nog steeds ongeslagen. Verder was het niet om over naar huis te schrijven. Flinke wind, een waar knollenveld en een hoop gesjouw op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 februari 2022 Share Geplaatst 5 februari 2022 @PJHoutman en? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 6 februari 2022 13-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 februari 2022 Share Geplaatst 6 februari 2022 7 uur geleden zei PJHoutman: 13-1. Toch een eerredder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 6 februari 2022 Tegenstander vond dat ze het in de eerste wedstrijd (17-6) nog niet makkelijk genoeg hadden en kwam onder andere met twee spelers van Walcheren 1, drie van Walcheren 3 en één van Kloetinge (1e klasser) onder 23. Dus dat was een hele gezellige pot. Nog bijna met rood erafgestuurd nadat hun keeper bij 11-1 aan een solo begon en ik ter hoogte van de middellijn zaagde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 februari 2022 Share Geplaatst 6 februari 2022 11 minuten geleden zei PJHoutman: Tegenstander vond dat ze het in de eerste wedstrijd (17-6) nog niet makkelijk genoeg hadden en kwam onder andere met twee spelers van Walcheren 1, drie van Walcheren 3 en één van Kloetinge (1e klasser) onder 23. Dus dat was een hele gezellige pot. Nog bijna met rood erafgestuurd nadat hun keeper bij 11-1 aan een solo begon en ik ter hoogte van de middellijn zaagde. Kunnen daar geen regels tegen gemaakt worden spelers van 1e voor veel lagere team uitkomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 6 februari 2022 (bewerkt) Die zijn er, maar je bent pas 'vastgespeeld' bij een team als je 15 wedstrijden hebt gespeeld. Het seizoen is nog geen 15 wedstrijden ver, dus iedereen mag nog spelen. Die gozer van Kloetinge mag niet spelen, maar GPC wil het onderling oplossen 'met het oog op de goede verhoudingen' en geen klacht indienen, dus ja. 6 februari 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten