Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Voetbal: eigen team

PJHoutman

Aanbevolen berichten

Hier de wedstrijd afgelast, we kwamen aan en toen bleken er geen lijnen op het veld te staan.... Echt de eerste keer dat ik dat meegemaakt heb. En er was ook niemand die aanstalten maakte om die lijnen er op te zetten. Uiteindelijk heeft de scheids hem afgelast om 10:00.

Wordt wel echt een kutseizoen. Zijn onze beste 3 spelers kwijtgeraakt aan het 1e omdat die niet genoeg hebben. Nu kunnen we dus lekker elke week met 10 man de wei in aangevuld met wat gasten van het veteranen elftal. Janken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren in de eerste bekerpot tegen Kampong 2-2 gespeeld. Ging een partij moeizaam, pfff. Kunstgras met die hitte. Was niet best.

Na ons moest dat kelderklasse elftal van Daan Boom. Geniaal. :D Coach Wubbe op de goal, Arie op de rechtsback. Was mooi met wat kannetjes bier in 't zonnetje.

https://www.youtube.com/results?search_query=Kelderklasse

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Elano:

Was wel weer even wennen zeg gister, ga nog wel even spierpijn hebben vermoed ik.. conditie is het probleem niet, maar de spieren rondom mijn linkerknie moeten wel even goed opgetraind worden, iemand nog handige oefeningen hiervoor voor thuis?

Ik zou dit gewoon lekker in overleg met een fysio doen, hebben jullie niet eentje via je club waar je terecht kunt?

Hier een afspraak voor morgen staan. Moest vanochtend nog nét niet met een hijskraan uit bed getild worden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-9-2021 om 08:46 zei Elsjorro1990:

Hier de wedstrijd afgelast, we kwamen aan en toen bleken er geen lijnen op het veld te staan.... Echt de eerste keer dat ik dat meegemaakt heb. En er was ook niemand die aanstalten maakte om die lijnen er op te zetten. Uiteindelijk heeft de scheids hem afgelast om 10:00.

Wordt wel echt een kutseizoen. Zijn onze beste 3 spelers kwijtgeraakt aan het 1e omdat die niet genoeg hebben. Nu kunnen we dus lekker elke week met 10 man de wei in aangevuld met wat gasten van het veteranen elftal. Janken. 

Die achterlijke KNVB ook. Echt sterf aan die hele organisatie. Wedstrijd opnieuw ingepland, dus kunnen straks lekker op een donderdagavond die kant op. Tyf een eind op zeg. Eigenlijk zou je lekker verstek moeten laten gaan, maar dat mag dan weer niet. Eikels. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor afgelopen zondag afgezegd bij het 3e omdat ik twee weken niet getraind had door vakantie in Drenthe alleen bij te weinig man wou ik wel meespelen. Met 15 man leek mij dat niet nodig. Kijk je op dinsdag naar het 1e dat een oefenwedstrijd speelt en met 3 bier in de mik wordt je ineens gevraagd om mee te doen omdat ze een back nodig hebben. Zo toch mooi eens op 1e elftal mogen spelen:classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer twee potjes gespeeld. Eerst met het zesde (4-2 winst, 1 assist) als linkshalf, daarna gecharterd om bij het 3e mee te doen tegen een eersteklasser. 10 minuutjes ingevallen als spits bij 1-5 achter, enige balcontact dat ik had was de aftrap na de 1-6 ;c Leuk hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Thierryvane:

Uit bij VSC gisteren, 2-1 eraf. Zelden zo'n scheidsrechter meegemaakt. Echt verschrikkelijk. ;e Allemaal mannen van 40+ met kinderen en je dan zo misdragen. Snap dat echt niet.

Zo he, dat gaat er bij mij ook niet in. Van die idioten die zodra ze gras ruiken dingen uitvreten waar je buiten het grasveld gewoon een taakstraf voor krijgt. En dan een of andere lamlul met een fluitje in zijn bek die het maar gewoon laat gebeuren. Doodmoe. Dat is het enige wat ik niet mis aan zelf voetballen. 

Ik heb ooit een keer een gele kaart gekregen nadat een keeper mijn scheenbeen doormidden trapte voor een overtreding. Ik denk dat ik nog nooit zo boos ben geweest op iemand. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren voor het eerst in 7 jaar weer gevoetbald. En ik moet zeggen, dat viel niet mee. Ruim 7 jaar geleden voor de 2e keer mijn kruisband gescheurd, beide knieën 1 keer. 

Een oud teamgenoot van mij heeft 50 jaar gevoetbald en daar werd afscheid van genomen. 2x een half uur met allerlei oud voetballers van diverse leeftijden van 30 tot 75. Leuk om weer even op het veld te staan, zelf een kwartier tot 20 minuten meegedaan en dat was meer dan genoeg. Stond op het middenveld dus veel sjouwen over en weer. Conditioneel kon ik niet meer en ook mijn knie begon ik wat te voelen dus er toen maar weer uitgegaan. 

Het begint wel te kriebelen om misschien nog wat te gaan doen, maar het is verstandiger om het niet te gaan doen voor mijn knie. Dus dan houden we het maar bij 1 keer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei GAE EAGLES:

Gisteren voor het eerst in 7 jaar weer gevoetbald. En ik moet zeggen, dat viel niet mee. Ruim 7 jaar geleden voor de 2e keer mijn kruisband gescheurd, beide knieën 1 keer. 

Een oud teamgenoot van mij heeft 50 jaar gevoetbald en daar werd afscheid van genomen. 2x een half uur met allerlei oud voetballers van diverse leeftijden van 30 tot 75. Leuk om weer even op het veld te staan, zelf een kwartier tot 20 minuten meegedaan en dat was meer dan genoeg. Stond op het middenveld dus veel sjouwen over en weer. Conditioneel kon ik niet meer en ook mijn knie begon ik wat te voelen dus er toen maar weer uitgegaan. 

Het begint wel te kriebelen om misschien nog wat te gaan doen, maar het is verstandiger om het niet te gaan doen voor mijn knie. Dus dan houden we het maar bij 1 keer. 

Heb je in beide ook een nieuwe gekregen destijds? Ik Links wel, maar toen ik 5 wedstrijden nadat ik fit werd rechts afscheurde, hield ik het voor gezien. Inmiddels begint het 1. weer te kriebelen en 2. krijg ik gewoon teveel last van het feit dat er geen kruisband meer in zit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Heb je in beide ook een nieuwe gekregen destijds? Ik Links wel, maar toen ik 5 wedstrijden nadat ik fit werd rechts afscheurde, hield ik het voor gezien. Inmiddels begint het 1. weer te kriebelen en 2. krijg ik gewoon teveel last van het feit dat er geen kruisband meer in zit. 

Er zit in beide wel een nieuwe kruisband, alleen was er bij links iets meer schade ontstaan dan alleen de kruisband zelf. Die is nooit helemaal hersteld, maar ik heb er in het dagelijkse leven geen last van. Enkel als ik teveel heb gedaan of te lang gestaan heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites