Becks Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Bekerpot vandaag met 4-3 verloren, wel een doelpuntje meegepikt Wel al na een halfuur uitgevallen nadat ik verkeerd landde na een duel en m'n knie overstrekte. Van de week maar even naar de fysio, hopelijk valt het mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Hier de wedstrijd afgelast, we kwamen aan en toen bleken er geen lijnen op het veld te staan.... Echt de eerste keer dat ik dat meegemaakt heb. En er was ook niemand die aanstalten maakte om die lijnen er op te zetten. Uiteindelijk heeft de scheids hem afgelast om 10:00. Wordt wel echt een kutseizoen. Zijn onze beste 3 spelers kwijtgeraakt aan het 1e omdat die niet genoeg hebben. Nu kunnen we dus lekker elke week met 10 man de wei in aangevuld met wat gasten van het veteranen elftal. Janken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Gisteren in de eerste bekerpot tegen Kampong 2-2 gespeeld. Ging een partij moeizaam, pfff. Kunstgras met die hitte. Was niet best. Na ons moest dat kelderklasse elftal van Daan Boom. Geniaal. Coach Wubbe op de goal, Arie op de rechtsback. Was mooi met wat kannetjes bier in 't zonnetje. https://www.youtube.com/results?search_query=Kelderklasse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Was wel weer even wennen zeg gister, ga nog wel even spierpijn hebben vermoed ik.. conditie is het probleem niet, maar de spieren rondom mijn linkerknie moeten wel even goed opgetraind worden, iemand nog handige oefeningen hiervoor voor thuis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 27 minuten geleden zei Elano: Was wel weer even wennen zeg gister, ga nog wel even spierpijn hebben vermoed ik.. conditie is het probleem niet, maar de spieren rondom mijn linkerknie moeten wel even goed opgetraind worden, iemand nog handige oefeningen hiervoor voor thuis? Ik zou dit gewoon lekker in overleg met een fysio doen, hebben jullie niet eentje via je club waar je terecht kunt? Hier een afspraak voor morgen staan. Moest vanochtend nog nét niet met een hijskraan uit bed getild worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 Op 6-9-2021 om 08:46 zei Elsjorro1990: Hier de wedstrijd afgelast, we kwamen aan en toen bleken er geen lijnen op het veld te staan.... Echt de eerste keer dat ik dat meegemaakt heb. En er was ook niemand die aanstalten maakte om die lijnen er op te zetten. Uiteindelijk heeft de scheids hem afgelast om 10:00. Wordt wel echt een kutseizoen. Zijn onze beste 3 spelers kwijtgeraakt aan het 1e omdat die niet genoeg hebben. Nu kunnen we dus lekker elke week met 10 man de wei in aangevuld met wat gasten van het veteranen elftal. Janken. Die achterlijke KNVB ook. Echt sterf aan die hele organisatie. Wedstrijd opnieuw ingepland, dus kunnen straks lekker op een donderdagavond die kant op. Tyf een eind op zeg. Eigenlijk zou je lekker verstek moeten laten gaan, maar dat mag dan weer niet. Eikels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 september 2021 Share Geplaatst 9 september 2021 Voor afgelopen zondag afgezegd bij het 3e omdat ik twee weken niet getraind had door vakantie in Drenthe alleen bij te weinig man wou ik wel meespelen. Met 15 man leek mij dat niet nodig. Kijk je op dinsdag naar het 1e dat een oefenwedstrijd speelt en met 3 bier in de mik wordt je ineens gevraagd om mee te doen omdat ze een back nodig hebben. Zo toch mooi eens op 1e elftal mogen spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 september 2021 Share Geplaatst 10 september 2021 Heb je met 3 bier op als back gespeeld bij het eerste? Wel geniaal Hoe ging het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 september 2021 Share Geplaatst 10 september 2021 16 uur geleden zei NicoHaak: Heb je met 3 bier op als back gespeeld bij het eerste? Wel geniaal Hoe ging het? Behalve dat de tegenstanders de helft van mijn leeftijd waren best aardig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 september 2021 Share Geplaatst 10 september 2021 Stonden er ook scouts langs de lijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Kreeg al een telefoontje van van Gaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 Verkeerd verbonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 september 2021 Auteur Share Geplaatst 11 september 2021 Vandaag weer twee potjes gespeeld. Eerst met het zesde (4-2 winst, 1 assist) als linkshalf, daarna gecharterd om bij het 3e mee te doen tegen een eersteklasser. 10 minuutjes ingevallen als spits bij 1-5 achter, enige balcontact dat ik had was de aftrap na de 1-6 Leuk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 september 2021 Auteur Share Geplaatst 12 september 2021 Ook soort van eigen team; ik was vergeten DOSKO te informeren in welk tenue ons eerste kwam, waardoor dit het gevolg was... https://www.pzc.nl/amateurvoetbal/gpc-vlissingen-moet-eerst-16-paar-kousen-kopen-en-mag-dan-pas-voetballen~aee84fe5/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Uit bij VSC gisteren, 2-1 eraf. Zelden zo'n scheidsrechter meegemaakt. Echt verschrikkelijk. Allemaal mannen van 40+ met kinderen en je dan zo misdragen. Snap dat echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 6 uur geleden zei Thierryvane: Uit bij VSC gisteren, 2-1 eraf. Zelden zo'n scheidsrechter meegemaakt. Echt verschrikkelijk. Allemaal mannen van 40+ met kinderen en je dan zo misdragen. Snap dat echt niet. Zo he, dat gaat er bij mij ook niet in. Van die idioten die zodra ze gras ruiken dingen uitvreten waar je buiten het grasveld gewoon een taakstraf voor krijgt. En dan een of andere lamlul met een fluitje in zijn bek die het maar gewoon laat gebeuren. Doodmoe. Dat is het enige wat ik niet mis aan zelf voetballen. Ik heb ooit een keer een gele kaart gekregen nadat een keeper mijn scheenbeen doormidden trapte voor een overtreding. Ik denk dat ik nog nooit zo boos ben geweest op iemand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 3 oktober 2021 Meer gaan we niet zeggen over gisteren: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 oktober 2021 Share Geplaatst 3 oktober 2021 Net zo corrupt als onze politici die PJ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Gisteren voor het eerst in 7 jaar weer gevoetbald. En ik moet zeggen, dat viel niet mee. Ruim 7 jaar geleden voor de 2e keer mijn kruisband gescheurd, beide knieën 1 keer. Een oud teamgenoot van mij heeft 50 jaar gevoetbald en daar werd afscheid van genomen. 2x een half uur met allerlei oud voetballers van diverse leeftijden van 30 tot 75. Leuk om weer even op het veld te staan, zelf een kwartier tot 20 minuten meegedaan en dat was meer dan genoeg. Stond op het middenveld dus veel sjouwen over en weer. Conditioneel kon ik niet meer en ook mijn knie begon ik wat te voelen dus er toen maar weer uitgegaan. Het begint wel te kriebelen om misschien nog wat te gaan doen, maar het is verstandiger om het niet te gaan doen voor mijn knie. Dus dan houden we het maar bij 1 keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 1 uur geleden zei GAE EAGLES: Gisteren voor het eerst in 7 jaar weer gevoetbald. En ik moet zeggen, dat viel niet mee. Ruim 7 jaar geleden voor de 2e keer mijn kruisband gescheurd, beide knieën 1 keer. Een oud teamgenoot van mij heeft 50 jaar gevoetbald en daar werd afscheid van genomen. 2x een half uur met allerlei oud voetballers van diverse leeftijden van 30 tot 75. Leuk om weer even op het veld te staan, zelf een kwartier tot 20 minuten meegedaan en dat was meer dan genoeg. Stond op het middenveld dus veel sjouwen over en weer. Conditioneel kon ik niet meer en ook mijn knie begon ik wat te voelen dus er toen maar weer uitgegaan. Het begint wel te kriebelen om misschien nog wat te gaan doen, maar het is verstandiger om het niet te gaan doen voor mijn knie. Dus dan houden we het maar bij 1 keer. Heb je in beide ook een nieuwe gekregen destijds? Ik Links wel, maar toen ik 5 wedstrijden nadat ik fit werd rechts afscheurde, hield ik het voor gezien. Inmiddels begint het 1. weer te kriebelen en 2. krijg ik gewoon teveel last van het feit dat er geen kruisband meer in zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 14 minuten geleden zei Elsjorro1990: Heb je in beide ook een nieuwe gekregen destijds? Ik Links wel, maar toen ik 5 wedstrijden nadat ik fit werd rechts afscheurde, hield ik het voor gezien. Inmiddels begint het 1. weer te kriebelen en 2. krijg ik gewoon teveel last van het feit dat er geen kruisband meer in zit. Er zit in beide wel een nieuwe kruisband, alleen was er bij links iets meer schade ontstaan dan alleen de kruisband zelf. Die is nooit helemaal hersteld, maar ik heb er in het dagelijkse leven geen last van. Enkel als ik teveel heb gedaan of te lang gestaan heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Gister een ouderwets ijsbeentje ontvangen. Was even vergeten hoe klote dat voelt een dag later. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 31 oktober 2021 Share Geplaatst 31 oktober 2021 Vandaag ondanks de 2-1 nederlaag een lekkere wedstrijd gekeept. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 Op 31-10-2021 om 14:38 zei chrisje1993: Vandaag ondanks de 2-1 nederlaag een lekkere wedstrijd gekeept. Gelukkig was er geen var Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 november 2021 Auteur Share Geplaatst 5 november 2021 Al voor de tweede keer dit seizoen dat een team zich terugtrekt vlak voordat ze tegen ons moeten spelen. Ik vraag me af of ze niet gewoon bang zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten