Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Voetbal: eigen team

PJHoutman

Aanbevolen berichten

54 minuten geleden zei Rogier.:

RT al het bovenstaande. Begin ook steeds meer vraagtekens te zetten bij dat je niet elke week dezelfde mensen mag zien op het sportveld, maar er wel duizenden mensen op een dag de Ikea in mogen. Die sociale uitlaatklep is voor zoveel jongvolwassenen gewoon nodig

Dat laatste sowieso, tevens is er volgens mij bij geen enkele voetbalvereniging een grote besmettingshaard geconstateerd (dat ik gelezen heb, misschien wel?)

Ik ken enorm veel gasten die nu drie maanden stil zitten, dat lijkt me bepaald niet goed voor de gezondheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Zeus:

Je klinkt nu wel een beetje als @MisterX met zulke non-verbanden kleine vriend.

Ja ben er een beetje klaar mee :D Weet ook dat het niet echt hetzelfde is, maar wilde het toch even kwijt. Overigens vind ik het deels wel oprecht vreemd dat je niet een balletje kan trappen op het veld van je sportvereniging met een man of 8. Die ene keer per week trainen en even luchten scheelt sowieso een slok op de borrel qua eenzaamheid e.d. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-11-2020 om 20:24 zei PJHoutman:

Dat laatste sowieso, tevens is er volgens mij bij geen enkele voetbalvereniging een grote besmettingshaard geconstateerd (dat ik gelezen heb, misschien wel?)

Ik ken enorm veel gasten die nu drie maanden stil zitten, dat lijkt me bepaald niet goed voor de gezondheid. 

Zo wordt het wel een beetje gebracht. hier zijn er een stuk of 4/5 clubs geweest die eerste periode waar dan 1/2 besmettingen waren en dan was het: Besmettingen bij Bargeres of Besmettingen bij Emmen, terwijl ze het ook gewoon hadden kunnnen oplopen bij de plaatselijke hoerenclub Secret dreams ofzo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gaan we langzaamaan weer beginnen met trainen. Nieuwe baan betekent dat ik nu weer nagenoeg vast mee kan doen op de zaterdag, dus heb er wel zin in. En stiekem ook wel de hoop dat het dit seizoen langer dan twee wedstrijden duurt. 

Hebben wel pas 14 spelers voor komend seizoen en pas gisteravond een keeper gecharterd, dus er is nog wel een hoop werk aan de winkel om uberhaupt met 11 aan te kunnen komen elke week. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-8-2021 om 15:38 zei PJHoutman:

Hebben wel pas 14 spelers voor komend seizoen en pas gisteravond een keeper gecharterd, dus er is nog wel een hoop werk aan de winkel om uberhaupt met 11 aan te kunnen komen elke week.

Oei, dat gaat nog een uitdaging worden lijkt me. Bij ons zitten we op 19 en we willen er graag nog eentje bij. Met 14 zou ik niet eens aan het seizoen willen beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Tim':

Oei, dat gaat nog een uitdaging worden lijkt me. Bij ons zitten we op 19 en we willen er graag nog eentje bij. Met 14 zou ik niet eens aan het seizoen willen beginnen.

Voordeel is dat teams boven ons redelijk vol zitten en dus elke week wel één of twee man kunnen afstaan. Maar  coronacrisis heeft er bij ons vier doen stoppen die normaal elke week aanwezig waren. Dan wordt het wel een moeilijk verhaal om die zomaar even te vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites