PJHoutman Geplaatst 18 november 2020 Auteur Share Geplaatst 18 november 2020 54 minuten geleden zei Rogier.: RT al het bovenstaande. Begin ook steeds meer vraagtekens te zetten bij dat je niet elke week dezelfde mensen mag zien op het sportveld, maar er wel duizenden mensen op een dag de Ikea in mogen. Die sociale uitlaatklep is voor zoveel jongvolwassenen gewoon nodig Dat laatste sowieso, tevens is er volgens mij bij geen enkele voetbalvereniging een grote besmettingshaard geconstateerd (dat ik gelezen heb, misschien wel?) Ik ken enorm veel gasten die nu drie maanden stil zitten, dat lijkt me bepaald niet goed voor de gezondheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 1 minuut geleden zei Zeus: Je klinkt nu wel een beetje als @MisterX met zulke non-verbanden kleine vriend. Ja ben er een beetje klaar mee Weet ook dat het niet echt hetzelfde is, maar wilde het toch even kwijt. Overigens vind ik het deels wel oprecht vreemd dat je niet een balletje kan trappen op het veld van je sportvereniging met een man of 8. Die ene keer per week trainen en even luchten scheelt sowieso een slok op de borrel qua eenzaamheid e.d. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 november 2020 Auteur Share Geplaatst 18 november 2020 Ik dek sowieso altijd al op anderhalve meter, dus ik zie niet waar het risico in zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 2 uur geleden zei Zeus: Je klinkt nu wel een beetje als @MisterX met zulke non-verbanden kleine vriend. Zolang dit topic niet 'Korfbal: Eigen team' heet, heb ik hier niets te zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 Op 18-11-2020 om 20:36 zei PJHoutman: Ik dek sowieso altijd al op anderhalve meter, dus ik zie niet waar het risico in zit. Rechts op de bank hoort jouw positie te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 november 2020 Auteur Share Geplaatst 20 november 2020 Origineel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 november 2020 Share Geplaatst 20 november 2020 Op 18-11-2020 om 20:24 zei PJHoutman: Dat laatste sowieso, tevens is er volgens mij bij geen enkele voetbalvereniging een grote besmettingshaard geconstateerd (dat ik gelezen heb, misschien wel?) Ik ken enorm veel gasten die nu drie maanden stil zitten, dat lijkt me bepaald niet goed voor de gezondheid. Zo wordt het wel een beetje gebracht. hier zijn er een stuk of 4/5 clubs geweest die eerste periode waar dan 1/2 besmettingen waren en dan was het: Besmettingen bij Bargeres of Besmettingen bij Emmen, terwijl ze het ook gewoon hadden kunnnen oplopen bij de plaatselijke hoerenclub Secret dreams ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 november 2020 Share Geplaatst 20 november 2020 Die hoerenclub bestaat toch niet meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 november 2020 Share Geplaatst 20 november 2020 50 minuten geleden zei delichris: Die hoerenclub bestaat toch niet meer? Jij bedoeld Pretty Women, die is foetsie. Die heet nu wonderland ofzo. Secret Dreams is er nog wel, naar mijn weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 november 2020 Share Geplaatst 20 november 2020 4 minuten geleden zei Elsjorro1990: Jij bedoeld Pretty Women, die is foetsie. Die heet nu wonderland ofzo. Secret Dreams is er nog wel, naar mijn weten. Secret Dreams is ook geen hoerenclub meer. Nu meer een Erotisch Café. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 november 2020 Share Geplaatst 20 november 2020 Zojuist zei delichris: Secret Dreams is ook geen hoerenclub meer. Nu meer een Erotisch Café. Ja net zoals dat Sensa een dansclub is zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 november 2020 Share Geplaatst 20 november 2020 2 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ja net zoals dat Sensa een dansclub is zeker? Zekers. Wist je niet he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 november 2020 Share Geplaatst 20 november 2020 Zojuist zei delichris: Zekers. Wist je niet he. Nou ik wist wel dat ze een hele ruime uitleg hebben voor " erotische dansclub". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 december 2020 Auteur Share Geplaatst 11 december 2020 Iedereen maanden lang hun mond vol gehad dat ze wel contributie moesten betalen maar niks mochten doen. Nu mogen we al weer vier weken trainen er komt er gewoon elke keer minder dan 4 man (op de 29!) opdagen. Waardeloos en frustrerend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2021 Hier gaan we langzaamaan weer beginnen met trainen. Nieuwe baan betekent dat ik nu weer nagenoeg vast mee kan doen op de zaterdag, dus heb er wel zin in. En stiekem ook wel de hoop dat het dit seizoen langer dan twee wedstrijden duurt. Hebben wel pas 14 spelers voor komend seizoen en pas gisteravond een keeper gecharterd, dus er is nog wel een hoop werk aan de winkel om uberhaupt met 11 aan te kunnen komen elke week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Op 7-8-2021 om 15:38 zei PJHoutman: Hebben wel pas 14 spelers voor komend seizoen en pas gisteravond een keeper gecharterd, dus er is nog wel een hoop werk aan de winkel om uberhaupt met 11 aan te kunnen komen elke week. Oei, dat gaat nog een uitdaging worden lijkt me. Bij ons zitten we op 19 en we willen er graag nog eentje bij. Met 14 zou ik niet eens aan het seizoen willen beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2021 4 minuten geleden zei Tim': Oei, dat gaat nog een uitdaging worden lijkt me. Bij ons zitten we op 19 en we willen er graag nog eentje bij. Met 14 zou ik niet eens aan het seizoen willen beginnen. Voordeel is dat teams boven ons redelijk vol zitten en dus elke week wel één of twee man kunnen afstaan. Maar coronacrisis heeft er bij ons vier doen stoppen die normaal elke week aanwezig waren. Dan wordt het wel een moeilijk verhaal om die zomaar even te vervangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Wij hebben de hele zomer doorgetraind. Dat zegt overigens niks over fitheid haha. Bij mooi weer hebben we een selectie van 23, bij slecht weer 14 ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 19 minuten geleden zei Nom de Guerre: Bij mooi weer hebben we een selectie van 23, bij slecht weer 14 ofzo. Dat is wel een hele grote wisseling zeg, kun je haast 2 elftallen van maken als het altijd mooi weer is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 10 minuten geleden zei Rogier.: Dat is wel een hele grote wisseling zeg, kun je haast 2 elftallen van maken als het altijd mooi weer is Recreatief team, he Daar heb je dat soort taferelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 5 minuten geleden zei Nom de Guerre: Recreatief team, he Daar heb je dat soort taferelen. En daar heb je die aantallen ook nodig. Tenminste als ik bij ons kijk. Dan is die er niet en die moet werken. En zo gaat dat elke keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Kan mij ooit nog de lokale veteranengroep herinneren van mijn dorp. Op papier waren er 33 selectiespelers, maar de wedstrijselectie bestond uit gemiddeld 14 man . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 En bij de seizoensafsluiter was de selectie zeker wel ineens compleet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Zo'n team dus haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Zo'n team heb ik ook hoor, met studenten nog wel. Alleen wij hebben wel iets meer opdravers wekelijks. Nu een groep van 22 man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten