Jump to content
PJHoutman

Voetbal: Eigen team

Recommended Posts

Op de ochtend zelf nog eens het bericht van de tegenstander krijgen dat het is afgelast. Altijd leuk.

Op 8-12-2019 om 08:49 zei Karlo:

Op de ochtend zelf nog eens het bericht van de tegenstander krijgen dat het is afgelast. Altijd leuk.

Hoe lang van te voren ?

1 uur geleden zei Karlo:

Zo'n anderhalf uur

Lekker dan .  Was hier laatst ook maar konden nog wedstrijd omzetten naar ons ( kunstgras )

Vandaag voor het eerst in mijn seniorencarrière 0-0 gespeeld, dat had er mee te maken dat de bal 90 minuten in de lucht is geweest met deze wind :D 45 minuten als centrale verdediger gespeeld, ging prima. 

28 minuten geleden zei PJHoutman:

Vandaag voor het eerst in mijn seniorencarrière 0-0 gespeeld, dat had er mee te maken dat de bal 90 minuten in de lucht is geweest met deze wind :D 45 minuten als centrale verdediger gespeeld, ging prima. 

Keurig. 

Niet meer in GPC 6 zeker, want zag dat die bovenaan staan.

13 minuten geleden zei 007mark:

Keurig. 

Niet meer in GPC 6 zeker, want zag dat die bovenaan staan.

Klopt. Oude zesde is nu GPC4, maar die wilden het allemaal wat fanatieker gaan aanpakken met conditietraining en meer van die onzin. Daardoor heb ik besloten naar 't vijfde te gaan, bijna alleen maar 35-plussers, alleen maar partijtje op de training. Lekker hoor. GPC6 zijn allemaal boys van 20 die fucking goed kunnen voetballen. Hebben alleen geen spits dus kampioenschap gaan ze niet volhouden denk ik. 

Nou, 35 minuten gefietst naar Middelburg om een helftje mee te doen tegen de koploper, vond een of andere pipo van een kilo of 100 het leuk om me al in de vierde minuut vol in de rug te lopen. Moest na de eerste helft gelijk weg om te werken, dus weer 35 min fietsen, maar mn rug is nu belachelijk stijf (: 

1 uur geleden zei PJHoutman:

Nou, 35 minuten gefietst naar Middelburg om een helftje mee te doen tegen de koploper, vond een of andere pipo van een kilo of 100 het leuk om me al in de vierde minuut vol in de rug te lopen. Moest na de eerste helft gelijk weg om te werken, dus weer 35 min fietsen, maar mn rug is nu belachelijk stijf (: 

Zelfde gehad twee weken geleden. Wilde m'n ruggenwervel via de voorkant naar buiten duwen toen ik de bal afschermde. Nog drie dagen last van gehad. 

Overtredingen waarbij je rug wordt geraakt zijn bijna altijd gewoon onnodig hard en gemeen.

Voor het eerst in een paar weken weer gevoetbald. Hele sterke 2-3 winst bij een concurrent (H)