Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Voetbal: eigen team

PJHoutman

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Jespresso:

Beker begonnen met een overwinning tegen FC IJsselmonde, 2-0. Niet te doen op dat kunstgras man met die hitte. Helaas nog twee grote kansen gemist om de score te vergroten, maar winst is winst.

He wat toevallig, moest gisteren ook tegen IJsselmonde, wel verloren helaas (ondanks mijn prachtige corner die er in 1 keer invloog, nummertje 3 ooit). Waar speel je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Pino:

Jaja mannen, zopndag gaat het gebeuren. Mijn rentree na 6 jaar ook nog tegen de fusieclub van onze 2 rivalen (Oirsbeek en Schinnen).

10 uur superchille tijd natuurlijk.

Als het niet zo ver rijden was kwam ik je aanmoedigen.

hier vorige week ook de 2e bekerwedstrijd verloren tegen een team wat een klasse lager speelde . 1e helft voor hun, 2e helft voor ons. Paar hele goede kansen gehad die er absoluut in moesten, maar helaas.

ik wordt wel echt doodmoe van de scheidsrechters die we af en toe toegewezen krijgen. Dit was dan een man van de tegenstander, dus dan weet je het vaak van te voren al, maar dit sloeg alles. Geen kaart geven voor een slaande tegenstander, geen penal geven voor een duidelijke overtreding en eigen regels bedenken. Dat laatste kom je gelukkig niet zo vaak tegen, maar dit was echt te gek. Commentaar op de leiding vond meneer 10 minuten aan de kant waard. Wat een clown.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Gert:

Heb je al tegen chrisje gespeeld?

Nee dat is pas in december

1 minuut geleden zei Gert:

Bij ons deden wissels altijd vlaggen. Maar je stond niet langer dan een helft wissel. Dus max helftje vlaggen. 

Onze assistent was er niet die normaal doet vlaggen. En zondag hadden we maar 10 man (eentje meldde zich 30 min voor de wedstrijd af). En ik kwam als geblesseerde speler kijken. Dus heb ik de vlag maar even gepakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Gert:

Ooooow okay. Dan snap ik het weer. Als je in december maar weer fit bent.

Ik ben weer fit hoor, anders zou ik zondag  niet gaan spelen.

Citaat

Hoeveel sterren skillmoves heb je?

0, ik was gisteren zelfs voor mijn doen extreem slecht.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites