Pino Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 31 minuten geleden zei Elano: Zorg maar eerst dat je fit wordt @Pino Niet te hard van stapel lopen, want dan heb je zo weer een (spier) blessure te pakken. Ik speel pas 8 december tegen hem. Dan ben ik wel fit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2019 Het 5e speelt geen beker dus vandaag 20 min bij het 3e meegedaan. Toen ik erin kwam stonden we al 8-1 achter, wel zelf nog ff geprikt. Eindstand 11-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 4-3 verloren van Alfa Sport, een assist en een penalty versierd als rechtsback. Niet mijn plek, verdedigend mocht ook één van die tegentreffers op mijn rekening, te vroeg ingestapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 *versiert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 Hier ook weer los. 3-3 tegen een sterke tegenstander, prima dus. Ook een goaltje meegepakt, een ouderwetse rebound na een schot op doel van een teamgenoot à la Inzaghi tegen de netten gejaagd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 Wij hebben met 1-4 verloren. Maar goed ik was er niet bij. Zondag naar Sittard, hopelijk ben ik er dan wel bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 Wat een naam; Vloerenboulevard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 Nec 92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 Gister 1-4 verloren maar goed compleet nieuw team wat nog op elkaar ingespeeld moet worden. Komt wel goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 Beker begonnen met een overwinning tegen FC IJsselmonde, 2-0. Niet te doen op dat kunstgras man met die hitte. Helaas nog twee grote kansen gemist om de score te vergroten, maar winst is winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 1-4 verloren in de beker, maar de boys hebben zich kranig geweerd. 9 spelers van onszelf en 3 jeugdspelers en dan er niet af gaan tegen een hoofdklasser. 1e helft hadden we zelfs de betere kansen, 2e helft zeker vanaf een minuut of 60 was het wel op en eenrichtingsverkeer richting ons doel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 6 uur geleden zei Jespresso: Beker begonnen met een overwinning tegen FC IJsselmonde, 2-0. Niet te doen op dat kunstgras man met die hitte. Helaas nog twee grote kansen gemist om de score te vergroten, maar winst is winst. He wat toevallig, moest gisteren ook tegen IJsselmonde, wel verloren helaas (ondanks mijn prachtige corner die er in 1 keer invloog, nummertje 3 ooit). Waar speel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 32 minuten geleden zei Rogier.: He wat toevallig, moest gisteren ook tegen IJsselmonde, wel verloren helaas (ondanks mijn prachtige corner die er in 1 keer invloog, nummertje 3 ooit). Waar speel je? Pelikaan 1. Zaterdag tweede klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 september 2019 Share Geplaatst 5 september 2019 Allemaal even kaarsjes aansteken dat ik zondag fit genoeg ben om te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 september 2019 Share Geplaatst 5 september 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 7 uur geleden zei Sophomore: Hahahhahahhahhahahah held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 9 uur geleden zei Sophomore: Hier word ik toch wel emotioneel van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 Haha baasje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 september 2019 Share Geplaatst 11 september 2019 Jaja mannen, zopndag gaat het gebeuren. Mijn rentree na 6 jaar ook nog tegen de fusieclub van onze 2 rivalen (Oirsbeek en Schinnen). 10 uur superchille tijd natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 14 uur geleden zei Pino: Jaja mannen, zopndag gaat het gebeuren. Mijn rentree na 6 jaar ook nog tegen de fusieclub van onze 2 rivalen (Oirsbeek en Schinnen). 10 uur superchille tijd natuurlijk. Als het niet zo ver rijden was kwam ik je aanmoedigen. hier vorige week ook de 2e bekerwedstrijd verloren tegen een team wat een klasse lager speelde . 1e helft voor hun, 2e helft voor ons. Paar hele goede kansen gehad die er absoluut in moesten, maar helaas. ik wordt wel echt doodmoe van de scheidsrechters die we af en toe toegewezen krijgen. Dit was dan een man van de tegenstander, dus dan weet je het vaak van te voren al, maar dit sloeg alles. Geen kaart geven voor een slaande tegenstander, geen penal geven voor een duidelijke overtreding en eigen regels bedenken. Dat laatste kom je gelukkig niet zo vaak tegen, maar dit was echt te gek. Commentaar op de leiding vond meneer 10 minuten aan de kant waard. Wat een clown. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 (bewerkt) Ik moest zondag vlaggen, wij hadden een hele dikke scheids die de middencircel niet uit kwam, maar wel alles beter dacht te zien dan ik 12 september 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Heb je al tegen chrisje gespeeld? Bij ons deden wissels altijd vlaggen. Maar je stond niet langer dan een helft wissel. Dus max helftje vlaggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 1 minuut geleden zei Gert: Heb je al tegen chrisje gespeeld? Nee dat is pas in december 1 minuut geleden zei Gert: Bij ons deden wissels altijd vlaggen. Maar je stond niet langer dan een helft wissel. Dus max helftje vlaggen. Onze assistent was er niet die normaal doet vlaggen. En zondag hadden we maar 10 man (eentje meldde zich 30 min voor de wedstrijd af). En ik kwam als geblesseerde speler kijken. Dus heb ik de vlag maar even gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Ooooow okay. Dan snap ik het weer. Als je in december maar weer fit bent. Hoeveel sterren skillmoves heb je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Gert: Ooooow okay. Dan snap ik het weer. Als je in december maar weer fit bent. Ik ben weer fit hoor, anders zou ik zondag niet gaan spelen. Citaat Hoeveel sterren skillmoves heb je? 0, ik was gisteren zelfs voor mijn doen extreem slecht. 12 september 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten