Jump to content
PJHoutman

Voetbal: Eigen team

Recommended Posts

Pas maar op dat er geen stadionverboden worden uitgedeeld of wedstrijden zonder publiek, de KNVB kennende...

Potje meegedaan met de veteranen . 1-0 gewonnen en hele wedstrijd gespeeld als soort aanvallende linksback . Gelukkig maandag vrij want zou wel beste spierpijn krijgen . Wel een lekker potje gespeeld 1 overtreding tegen omdat ik sliding had ingezet en bij het inzetten bedacht ik mij van ow nee mag niet dus poot terug getrokken . Toch vrije trap tegen haha . 3e helft was wel erg gezellig . Beetje eten en drinken . Mocht volgend jaar het 4e er niet meer zijn dan maar voor vast naar de veteranen denk ik 

Op 31-3-2019 om 20:01 zei GAE EAGLES:

Spelen Marnix Kolder en Angelo Cijntje daar ook nog? of in een ander team. 

Die spelen in het eerste.

Gepost (edited)

Zaterdag 2-1 gewonnen. Als rechtsbuiten de eerste helft wat verloren rondgelopen, amper een bal gekregen. Als centrumspits ging het een stuk beter, geen doelpunten dit keer maar wel een assist en een vrije trap meegekregen waaruit werd gescoord.

Edited by Nom de Guerre

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

geen doelpunten dit keer maar wel een assist en een vrije trap meegekregen waaruit werd gescoord.

Hoe kan dat als jullie maar 1x gescoord hebben?

2 uur geleden zei delichris:

Die spelen in het eerste.

Ja, dat zal ook wel. Wist ook niet in welk team @Elsjorro1990 speelde. Wist wel dat die gasten daar spelen. 

1 uur geleden zei GAE EAGLES:

Ja, dat zal ook wel. Wist ook niet in welk team @Elsjorro1990 speelde. Wist wel dat die gasten daar spelen. 

ik ben leider van het 2e. Voetballen zit er door 2 kruisbandblessures al een aantal jaar niet meer in. Daarvoor wel altijd in het eerste gespeeld.

@delichris weet je dat zeker? Zat ff te checken op voetbalnoord, maar daar staan ze niet al selectiespelers tussen.

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

ik ben leider van het 2e. Voetballen zit er door 2 kruisbandblessures al een aantal jaar niet meer in. Daarvoor wel altijd in het eerste gespeeld.

@delichris weet je dat zeker? Zat ff te checken op voetbalnoord, maar daar staan ze niet al selectiespelers tussen.

Heel herkenbaar, daar dezelfde blessures ben ik ook leider geworden, alleen dan van het eerste elftal. 

9 uur geleden zei Elsjorro1990:

Jahoor, want het eerste van mijn oude club speelt tegen Veendam en zij zitten gewoon daar nog bij. Kolder is zelfs aanvoerder. Cijntje speelt rechtsbuiten dacht ik.

Vorige week winst op de koploper, afgelopen zaterdag 0-0 tegen de nr 13. Twee corners op de lat geschoten ;e

2-1 gewonnen afgelopen zondag. Opzich mooi resultaat maar had zelf minimaal 2x moeten(!) scoren, maar verprutste de kansen...