GAE EAGLES Geplaatst 11 maart 2019 Share Geplaatst 11 maart 2019 9 minuten geleden zei Sophomore: Haha nou zou mij ziek melden Nou nee, zal allemaal wel meevallen. En we spelen thuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 11 maart 2019 Share Geplaatst 11 maart 2019 Gewoon na winst het terrein af slaanVerstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 11 maart 2019 Share Geplaatst 11 maart 2019 47 minuten geleden zei E2E: Je moet tegen dat soort teams gewoon jezelf inhouden, winnen en van het veld afstappen en er dan na afloop heel hard om lachen. Werd er toen ik eerste of tweedejaars senior was nog wel boos om en ging dan terugschoppen, maar nu allang niet meer joh. Dat is absoluut waar, dat deden we ook in die wedstrijd. Alleen waren er bij hen een paar die niet helemaal goed waren en in dat smalle gangetje naar de kleedkamer nog even irritant gingen doen en een beetje heen en weer duwen en trekken. Maar gelukkig bleef het daar redelijk bij. Ze willen juist dat je reageert, daarom moet je dat ook niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 Op 10-3-2019 om 22:56 zei Rossi: Ja wij zaten in Epen als ik het goed heb. Zijn toen gaan fietsen naar Heerlen, was al gebroken voordat de wedstrijd begon. Dat geloof ik. Behoorlijk heuvelachtig daar. In epen heb je wel een ijskraam met heerlijk ijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 Op 10-3-2019 om 22:56 zei Rossi: Ja wij zaten in Epen als ik het goed heb. Zijn toen gaan fietsen naar Heerlen, was al gebroken voordat de wedstrijd begon. Haha, dat is wel erg kut zeker met die heuvels daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 1 uur geleden zei Pino: Haha, dat is wel erg kut zeker met die heuvels daar. Laten we zeggen het was een pittige warming up Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 1 uur geleden zei komodo25: Dat geloof ik. Behoorlijk heuvelachtig daar. In epen heb je wel een ijskraam met heerlijk ijs Wij zaten in het zinkviooltje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 5 minuten geleden zei Rossi: Wij zaten in het zinkviooltje Een van de meest bekende ja, ook vaker voetbalkamp gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 Een van de meest bekende ja, ook vaker voetbalkamp gehad.Leuke locatie. Alleen de bedden waren niet best. Maar beneden de zaal inclusief bar met tap was primaVerstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 Ik ging er op kamp in de jeugd, toen we in de E of D zaten of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 Afgelopen zaterdag met 4-1 gewonnen en de nummer 2, 3 en 4 hebben allemaal gelijk gespeeld. Nu staan we op 7 punten van deze teams, alleen nummer 2 heeft nog een wedstrijd te goed. Met nog 5 wedstrijden te gaan staan we er goed voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 19 maart 2019 Share Geplaatst 19 maart 2019 Voetbal je zelf nog mee dan ouwe reus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 maart 2019 Share Geplaatst 19 maart 2019 9 minuten geleden zei Elano: Voetbal je zelf nog mee dan ouwe reus? Nee, helaas mag ik niet meer voetballen. 2x mijn kruisband afgescheurd in beide knieën 1x. En de tweede keer was er nog meer naar de klote. Nu voir het derde jaar leider van het eerste. Zelf voetballen blijft het leukste, maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 maart 2019 Share Geplaatst 19 maart 2019 58 minuten geleden zei GAE EAGLES: Nee, helaas mag ik niet meer voetballen. 2x mijn kruisband afgescheurd in beide knieën 1x. En de tweede keer was er nog meer naar de klote. Nu voir het derde jaar leider van het eerste. Zelf voetballen blijft het leukste, maar helaas. Alsof ik mijn eigen verhaal lees. Allen dan niet bij het eerste, maar leider bij het tweede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 maart 2019 Share Geplaatst 19 maart 2019 14 minuten geleden zei Elsjorro1990: Alsof ik mijn eigen verhaal lees. Allen dan niet bij het eerste, maar leider bij het tweede. Daar ben ik nadat ik de eerste keer mijn kruisband scheurde 2 jaar leider geweest waarvan ik het laatste ook weer gedeeltelijk aan het voetballen was. Voetballend kon ik het eerste net niet halen. Dan maar zo. Veel vrienden van mij zitten daarin. Dus dat is wel leuk en dan blijf je ook nog betrokken bij de club ipv alleen maar komen om te zuipen en voetbal te kijken. Al is daar ook niets mis mee natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 19 maart 2019 Share Geplaatst 19 maart 2019 Stand bij ons nog wel redelijk spannend. Wij hebben de 1e periode gepakt, maar daarna helaas vaak onnodig punten verloren. Krijgen van de ploegen boven ons iedereen nog thuis, behalve Papendrecht. Denk dat we daarmee wel een inhaalslag kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 19 maart 2019 Share Geplaatst 19 maart 2019 1 uur geleden zei GAE EAGLES: Nee, helaas mag ik niet meer voetballen. 2x mijn kruisband afgescheurd in beide knieën 1x. En de tweede keer was er nog meer naar de klote. Nu voir het derde jaar leider van het eerste. Zelf voetballen blijft het leukste, maar helaas. Dat verhaal was me bekend, maar misschien dat je het nog weer ging proberen haha. Zelf ook m'n kruisband afgescheurd en nu gelukkig 3 jaar zonder (grote) problemen aan het voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 maart 2019 Share Geplaatst 19 maart 2019 1 uur geleden zei GAE EAGLES: Daar ben ik nadat ik de eerste keer mijn kruisband scheurde 2 jaar leider geweest waarvan ik het laatste ook weer gedeeltelijk aan het voetballen was. Voetballend kon ik het eerste net niet halen. Dan maar zo. Veel vrienden van mij zitten daarin. Dus dat is wel leuk en dan blijf je ook nog betrokken bij de club ipv alleen maar komen om te zuipen en voetbal te kijken. Al is daar ook niets mis mee natuurlijk Ik zat zelf wel in het eerste, meeste van mijn vrienden in het 2e. Heeft bij mij een jaar of 5 geduurd voordat ik me er weet toe kon zetten om wat met voetbal te gaan doen. Erg veel moeite mee gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 19 maart 2019 Share Geplaatst 19 maart 2019 2 uur geleden zei GAE EAGLES: Daar ben ik nadat ik de eerste keer mijn kruisband scheurde 2 jaar leider geweest waarvan ik het laatste ook weer gedeeltelijk aan het voetballen was. Voetballend kon ik het eerste net niet halen. Dan maar zo. Veel vrienden van mij zitten daarin. Dus dat is wel leuk en dan blijf je ook nog betrokken bij de club ipv alleen maar komen om te zuipen en voetbal te kijken. Al is daar ook niets mis mee natuurlijk Denk dat leider zijn ook best een dankbare taak is (bij ons team in ieder geval wordt dat erg gewaardeerd door iedereen). Dan is het ook wel leuk om te doen en je blijft idd betrokken bij je club en vrienden. Als ik niet meer zo kunnen voetballen zou ik ook wel voor zoiets gaan denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 maart 2019 Share Geplaatst 19 maart 2019 10 uur geleden zei Elano: Dat verhaal was me bekend, maar misschien dat je het nog weer ging proberen haha. Zelf ook m'n kruisband afgescheurd en nu gelukkig 3 jaar zonder (grote) problemen aan het voetballen. Had ik inderdaad in die periode wel eens verteld. Na mijn eerste keer heb ik ook weer normaal kunnen spelen alleen was het 8 jaar later weer raak alleen de andere knie. 8 uur geleden zei Elsjorro1990: Ik zat zelf wel in het eerste, meeste van mijn vrienden in het 2e. Heeft bij mij een jaar of 5 geduurd voordat ik me er weet toe kon zetten om wat met voetbal te gaan doen. Erg veel moeite mee gehad. Ik heb me er wel snel overheen kunnen zetten. Het gebeurde de 2e keer al in de eerste competitiewedstrijd van het seizoen. Toen dat seizoen niets meer met voetbal gedaan (op een beetje kijken na) en daarna voor het 3e jaar leider. Maar omdat ik voor mezelf al had besloten dat als ik voor een 2e keer mijn kruisband zou scheuren het wel klaar zou zijn. 8 uur geleden zei Jespresso: Denk dat leider zijn ook best een dankbare taak is (bij ons team in ieder geval wordt dat erg gewaardeerd door iedereen). Dan is het ook wel leuk om te doen en je blijft idd betrokken bij je club en vrienden. Als ik niet meer zo kunnen voetballen zou ik ook wel voor zoiets gaan denk ik. Ja, wordt zeker gewaardeerd door de jongens. Dat maakt het ook wel fijn. En doordat de club niet heel erg groot is (360 leden) kent iedereen elkaar ook en weet je precies waar en bij wie je moet wezen voor bepaalde dingen. En betrokkenheid is ook heel fijn, kan dit wel aanraden als je niet meer mag voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 23 maart 2019 Share Geplaatst 23 maart 2019 Dit is wel genieten hoor. Corner is 1x binnen getrapt :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 24 maart 2019 Share Geplaatst 24 maart 2019 Netjes. Waaide het nog zo hard dan? ;) Mag straks om 10:00 opdraven, zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 24 maart 2019 Share Geplaatst 24 maart 2019 1 uur geleden zei Karlo: Netjes. Waaide het nog zo hard dan? Mag straks om 10:00 opdraven, zin in! Schiet eigenlijk al mijn corners gewoon richting het doel. Deze stoot verraderlijk en viel zomaar binnen. Oefen na de training gewoon een paar corners, die probeer ik gewoon in het doel te schieten, maar dan wel heel scherp en hard zodat het lastig is voor de keeper om die bal te komen plukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 maart 2019 Share Geplaatst 24 maart 2019 Zo wat een potje tegen de nummer 2. 5-1 achter. Net voor de rust wordt het 5-2. Na rust 5-3 en 6-3. Daarna 3 corners die er in vliegen 6-6. Speler van ons krijgt geel met 10 man 6-7 voor. In laatste 6 minuten nog 4 gele kaarten zo dat we met 9 tegen 9 eindigden. Maar goed wel gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 maart 2019 Share Geplaatst 24 maart 2019 Sunday league football op z'n best Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten