Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Voetbal: eigen team

PJHoutman

Aanbevolen berichten

Kansloos 6-0 verloren. Ik mocht in de punt spelen, maar ik heb geloof ik drie of vier ballen gekregen op de helft van de tegenpartij. Een schot kunnen lossen, in het gezicht van een verdediger :moop: Ook nog een strakke voorzet afgeleverd die vervolgens door mijn kompaan voorin redelijk kansloos naast werd gekopt, terwijl hij een meter van de doellijn stond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook weer begonnen. Op onverklaarbare wijze ongeslagen gebleven in de beker (4 - 4, 2 - 2, 1 - 0, wel tweede helaas), maar eerste competitiewedstrijd (zonder mij) 5 - 3 verloren. De dagen van 10 - 0 nederlagen liggen wel definitief achter ons zo te zien, dankzij nieuwe 5-3-2 opstelling, fijn om de ontwikkeling te zien.

Dit keer er wel bij, minuutje of 88 als linksback, aan het eind eraf met kramp. 1 - 0 voor, rode kaart voor onze rechtsback (slaan), uitgelopen naar 3 - 0 bij rust (assist gegeven dmv een hoekschop), na 60 min 4 - 1 en toch nog 4 - 5 verliezen he. Zo ongelooflijk zuur, maar we konden het gewoon niet meer belopen.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht echt dat we een Blessures topic hadden, maar kan deze niet vinden, dus doe ik het hier.

6 weken geleden een trap gehad op me enkel tijdens een training. Hij bleef dik, dus vandaag echo laten maken. Schijnt mijn enkel kapsel vol met verkalking en (ogenschijnlijk) botsplinters te zitten. :cab: Nu doorverwezen naar de orthopeed, maar ik moest er rekening mee houden dat er een operatie aan te pas kan komen.

Hopelijk is dit niet het einde van het seizoen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdedigend is helemaal mooi, gewoon hun backs aan de bal laten komen en de rest mandekking laten spelen. Die backs van de tegenstander gaan er dan mee lopen en leveren of een voorzet af (terwijl jij met 8 man in de 16 staat :D) of spelen de buitenspeler in over de grond, de makkelijkste bal om te verdedigen.

Dit moet ik wel nog zo vaak uitleggen he. Gaan onze CMs toch weer proberen die back af te jagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren voor de tweede keer dit seizoen 'mogen' keepen bij afwezigheid van onze drie keepers. 4-3 verloren, tegengoals uit drie corners en een penalty. De eerste corner waait doodleuk bij de tweede paal binnen omdat de man die daar stond het niet nodig vond te springen...

Penalty nog wel een hand tegen gekregen, maar kon 'm helaas niet stoppen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Rossi:

Druk schema dan straks

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Of juist niet in tegenstelling tot vorige 2 seizoenen staan we nu onderin te bengelen. Als die wedstrijden er niet meer toe doen worden ze niet meer gespeeld. Heeft ons 2 seizoenen geleden de titel gekost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of juist niet in tegenstelling tot vorige 2 seizoenen staan we nu onderin te bengelen. Als die wedstrijden er niet meer toe doen worden ze niet meer gespeeld. Heeft ons 2 seizoenen geleden de titel gekost.
Zuur..

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei komodo25:

Wedstrijd afgelast. Na de winter nog geen wedstrijd gespeeld 

Hier hetzelfde..2x een wedstrijd uitgesteld en de rest afgelast. Volgende week belooft ook weinig goeds als ik de weersvoorspellingen bekijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ging het gisteren gewoon door, staan na gisteren wat steviger op kop. Nummer 2 heeft verloren.

0185ea9438c166ef4bf1eb13b98c443c.png

Maar onze competitie is helaas zo klein. In het begin van de competitie ging er nog een club uit en daardoor nog slechts 10 clubs over. Nu spelen we nog 2 wedstrijden achter elkaar, dan een week niets en weer een wedstrijd. In april alleen het eerste weekend een wedstrijd en dan in mei nog 3 wedstrijden. Dit had ook voor de winterstop gespeeld worden bij wijze van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas heb je daar in de Kelderklasse mee te maken.. bij ons gaan er ook elk seizoen wel 2 tot 3 ploegen uit tijdens de competitie. In tegenstelling tot wat ik hier lees, hebben wij al 6 potten gespeeld na de winterstop :cab:

Hebben niet zo'n bijzonder seizoen, stand is als volgt:

image.png.0a42112dd596f612187c21fe19a35d5b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei GAE EAGLES:

Hier ging het gisteren gewoon door, staan na gisteren wat steviger op kop. Nummer 2 heeft verloren.

0185ea9438c166ef4bf1eb13b98c443c.png

Speelt De Paasberg tegenwoordig op zaterdag ja? 

Edit: Ah extra team blijkbaar

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was zaterdag toch een verschrikking. Bizarre wind, tegenstaner kreeg gewoon een corner tegen uit een doeltrap(!) van de keeper die gewoon weer achter waaide. Ik schoot die corner in één keer tegen de lat. Zou toch wat zijn als er zo een doelpunt valt; ik zou helemaal wild worden denk ik.

Vind echt dat de scheidsrechter een wedstrijd mag afgelasten vindt dat de wind teveel invloed op het spel heeft. 

Tot overmaat van ramp blies de beste man elke standaardsituatie af waarbij de bal een beetje rolde. Zo heb ik denk ik een degelijke 2,5 minuut over een vrije trap nemen gedaan. 'Omdat het in de regels staat'. Wat een ergernis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Sophomore:

Speelt De Paasberg tegenwoordig op zaterdag ja? 

Edit: Ah extra team blijkbaar

Was wel gezellig daar, op het veld niet veel aan de hand tot de laatste paar minuten. Zij waren beter en kregen kansen, maar die gingen er niet in  en wij scoorden op het eind. Dat vonden ze niet zo leuk en toen gingen ze een beetje irritant doen. 

En de kleedkamer zat in een klein gangetje waarin die van hun ook zat. Daar werd het nog wel even heet, maar uiteindelijk viel het mee. Komende zaterdag komen ze bij ons op bezoek, ben benieuwd. 

Hoorde ook al van andere tegenstanders dat ze het daar aan de stok hadden gehad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites