Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Voetbal: eigen team

PJHoutman

Aanbevolen berichten

Wat is jullie doelstelling voor dit jaar? Zijn jullie in principe een 1e klasse-team, of zitten jullie hier feitelijk beter op je plek?

De doelstelling is om zo snel mogelijk terug te komen. Hebben veel jonge gasten, door persoonlijke foute vorig seizoen gedegradeerd. Nu kunnen we wat makkelijker voetballen en zijn we (meestal) beter. Alleen de vier verliespartijen thuis waren vrij pijnlijk. Nu sluiten we wel weer aan. Denk dat we voor nu wel op een goeie plek zitten voor dit team, maar we kunnen gewoon meevoetballen in de 1e klasse.

Kan nu eindelijk zelf ook weer volop meedoen na blessures.. Blijft altijd kut.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een uitwedstrijd bij Vierhouten. Komen we daar aan na 50 minuten rijden loopt de scheidsrechter met de leider van hen naar t veld. Wordt het afgekeurd omdat de scheids de veiligheid van de spelers niet kan garanderen.

Lekker dan, voor niet dat hele eind gereden. Nu mag die waarschijnlijk 2e paasdag ingehaald worden omdat we die zaterdag ook al een inhaalwedstrijd hebben. Beide spelen we op de veluwe. Kunnen net zo goed daar een hotel boeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren een heerlijke wedstrijd gehad. Speelden tegen de koploper die op dat moment pas 1 keer verloren had en 2x gelijk hadden gespeeld. Eerste 20 minuten was het overleven, schot op de paal en een paar goede reddingen van onze keeper. Daarna kwamen we beter in de wedstrijd. Na 55 minuten kwamen we met 10 man te staan, maar daar werden we niet slechter van. Niet veel later komen we zelfs op voorsprong. En toen gingen hun alles lang spelen ipv de flanken te zoeken. Dan speel je ons in de kaart. We hebben 4 man staan die alles weg kopten terwijl er bij hun 1 man in stond die kon koppen. Uiteindelijk wisten we stand te houden en boekten we een mooie overwinning. Nu vol voor de 3e periode met 6 uit 3. Kunnen we het seizoen nog enigszins goed afsluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat we gisterenavond toch meemaakten :-D In 15 jaar voetbal nog nooit meegemaakt. Moesten een pot inhalen tegen gasten die de vorige pot zelf afgelast hadden, kwamen ze dit keer aan met weet ik veel hoeveel gasten van hogere teams. Hadden zelf 1 iemand uit een hoger team, verder nog 2 van een lager team. Enfin. Waren veel beter, hadden in de eerste helft 3 penalties moeten krijgen, kregen er uiteindelijk maar 1. Speler van ons werd neergetrokken, scheids floot voor een penalty, gaat die keeper van ze naar die speler van ons en geeft hem ff een flinke duw. Scheids gaf hem geel, gooit die keeper de bal vol tegen de scheids aan. Gaf gek genoeg geen rood, maar bleef bij de gele kaart (wat op ons niveau 10 min. tijdstraf is). Keeper van ze sloeg nog bijna het plexiglas van de dug-out kapot en werd boos toen ie terecht gewezen werd door een ouder :D Keihard stuk toen al.

Toen de tweede helft. Kreeg de bal op een meter of 11 van de goal, kon hem zo binnen schuiven, word ik opeens vol van achter geraakt. Weer een volledig terechte penalty. Kwamen er ff een paar verhaal bij me halen waarom ik ging liggen, ben maar lachend weggelopen want die gasten waren volledig doorgedraaid. Penalty werd benut, wilden ze ermee stoppen :-D Bleven uiteindelijk toch staan, ze trappen af, vallen aan, hun spits gaat liggen terwijl er niemand in de buurt is, pakt de bal vast, roept 'PENALTY TOCH SCHEIDS?', fluit de ref voor een overtreding in ons voordeel (hands van die vent dus). Draait die gast HE-LE-MAAL door: schiet de bal uit zijn handen vol richting de scheids, scheids wil hem een kaart geven, slaat ie zo de kaarten uit de hand van de scheids: pot gestaakt. Had medelijden met die scheids zeg. Floot warrig, maar was een vent van in de 70 en die reacties van die tokkies gingen echt nergens over. Wist echt niet wat ik meemaakte :-D

Lekker warrig verhaal, hoop dat jullie er nog wat van snappen.

Tl;dr: inhaalpot van gisteren gestaakt omdat de tegenstander de scheidsrechter meermaals 'aanviel'.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi schatjes. Volgens mij zijn er hier wel een aantal keepers, die er wel voor open staan om een gratis (!!!!!!!) paar keepershandschoenen te winnen. Mocht je dat willen en mocht je mij ook nog eens willen helpen met mijn afstudeerscriptie, zou ik het heel fijn vinden als je mee willen doen aan deze actie:

https://www.keepable.nl/blog/rg-productreviewers-gezocht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de laatste wedstrijd van een teleurstellend seizoen, vorig jaar net niet gepromoveerd via de nacompetitie en dit jaar een 6e/7e plaats. Het is wel een sterkere competitie dan vorig jaar, maar toen viel alles net op zijn plek. Balletje vielen toen wel binnen die nu niet binnen vallen. Heel veel schorsingen dit seizoen, gaat helemaal nergens over. En een paar langdurige blessures.

Iedereen is wel klaar mee sinds een week of 4, vorige week nog de derby gehad tegen Almen (5-2 winst). En vandaag de leuke uitdaging nog om Otterlo van het kampioenschap te houden. Dat is de enigste uitdaging voor vandaag, maar nog wel een leuke. In de thuiswedstrijd hadden we moeten winnen, maar geven we het door 2 fouten in de laatste 5 minuten nog weg. Ik ben benieuwd of ze zich nog een keer op kunnen laden om iets moois te laten zien. En daarna op naar volgend seizoen.

6bbd2090dacbbf30144d4a18a8f21a3c.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kwamen na 3 minuten al op voorsprong en bij hun kwam toen de spanning er nog meer op te staan. Op slag van rust kregen ze een vrije trap, onze keeper is nog met de muur bezig en ook de scheidsrechter was daar mee bezig. Hun nemen de vrije trap echter snel en gaat erin. De scheids keurt hem goed.

Op 10 minuten na rust komen wij met 10 man te staan, een sliding van achteren op de bal wordt door de scheid met rood bestraft. Veel te zwaar, zeker als ik de beelden terug zie. Daarna werd het een stuk lastiger voor ons en dat konden we uiteindelijk niet volhouden. We verloren uiteindelijk met 3-1 en Otterlo is daardoor kampioen geworden.

video van de wedstrijd voor de liefhebber

http://bdu.bbvms.com/view/ede_stad/2799436.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou volgend jaar weer zelf spelen, reserve 6de klasse. Niveautje hoor....grotendeels van het team wilt degraderen vanuit de 5de naar de 6de maar gaan er juist op vooruit(uiteraard door mijn aanwezigheid) dus dat is wel balen. 6de klasse lopen echt een hoop prutsers rond...

Wel weer lekker om regelmatig te spelen, mag wel even goed aan de conditie gaan werken want man man man, keren dat ik meedeed hield ik het net een helft vol joh :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren moesten we om 3 uur spelen in Losser (uur rijden ongeveer) kwam er geen scheidsrechter opdagen. Om half 3 waren ze al begonnen om hem te bereiken, ook donderdag hadden ze hem al gebeld en nam hij niet op. Toen hebben ze daar nog een noodnummer gebeld van de knvb, maar de 3 scheidsrechters die standby moeten staan waren ook niet bereikbaar of konden niet. Daarna hebben ze nog van alles geprobeerd om iemand te regelen uiteindelijk gelukt. Wedstrijd begon daardoor een uur later. Schoot allemaal niet op, hele voorbereiding verstoort natuurlijk, al hadden beide teams daar last van.

Uiteindelijk met 2-4 gewonnen, dus wel blij dat de wedstrijd uiteindelijk alsnog door ging. Anders moesten we nog een keer terug komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook weer begonnen. Op onverklaarbare wijze ongeslagen gebleven in de beker (4 - 4, 2 - 2, 1 - 0, wel tweede helaas), maar eerste competitiewedstrijd (zonder mij) 5 - 3 verloren. De dagen van 10 - 0 nederlagen liggen wel definitief achter ons zo te zien, dankzij nieuwe 5-3-2 opstelling, fijn om de ontwikkeling te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites