MetalMichael Geplaatst 22 september 2020 Share Geplaatst 22 september 2020 Snap niet dat trainers dat doen. Is toch een belediging van de jongens waar je de rest van het seizoen op moet bouwen. Of je moet te weinig man hebben. Eigen wedstrijd was hier wel lekker. Na 70 minuten 0-3 achter. Niet dat de tegenstander zo veel beter was, het was redelijk gelijkwaardig, maar geschutter van onze kant in zowel de aanval als de verdediging. Rond de rust hadden we al in de gaten dat de meesten op hun laatste benen liepen. In de laatste 20 minuten 343 gaan spelen met volle druk naar voren. Ze konden niks meer belopen, dus counters waren niet gevaarlijk. Net voor het affluiten van de scheids maakten wij de 4-3. Heerlijk om zo te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 september 2020 Share Geplaatst 22 september 2020 Dat zijn de lekkerste overwinningen, gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 Wedstrijd gestaakt bij 0-0 in de 60e minuut ongeveer. 1e helft van het kastje naar de muur getikt, onze trainer was er niet dus ik was vervangend trainer. Paar wijzigingen gedaan ( 4-3-3 naar 4-4-2) oa en direct in de eerste 15 minuten 5 opgelegde kansen. Vervolgens breekt onze rechtsmidden zijn enkel en kuitbeen en toen was het einde wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 27 september 2020 Share Geplaatst 27 september 2020 Frustrerende pot hier. 4-1 verloren. Voor het eerst in m'n leven 'rood' gehad. Scheidsrechter gaf geel en ik moest er 10 min uit, maar het was nog maar 7 minuten spelen.. Hij gaf ook aan dat het donkerrood maar spaarde me. Hij had ook wel gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 september 2020 Share Geplaatst 28 september 2020 3-2 gewonnen. Twee goaltjes meegepikt, daarna uit de wedstrijd geschopt. Vlak voor tijd nog even ingevallen (dat kan gewoon op dit niveau ) en daarna weggestuurd wegens commentaar op de scheids. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 september 2020 Share Geplaatst 28 september 2020 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: 3-2 gewonnen. Twee goaltjes meegepikt, daarna uit de wedstrijd geschopt. Vlak voor tijd nog even ingevallen (dat kan gewoon op dit niveau ) en daarna weggestuurd wegens commentaar op de scheids. Wel strikerless gespeeld toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 september 2020 Share Geplaatst 28 september 2020 2 minuten geleden zei Regis: Wel strikerless gespeeld toch? Gewoon pure spits, ouderwetse poacher á la Inzaghi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 september 2020 Share Geplaatst 28 september 2020 Zijn er hier toevallig ook nog leden die in het weekend wedstrijden fluiten als scheidsrechter (en dan niet omdat het moet van de club)? Ben enkele weken geleden begonnen met een cursus, nadat het in maart uitgesteld was door corona, en het bevalt tot nu toe erg goed. Ben benieuwd naar eventuele andere ervaringen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 september 2020 Auteur Share Geplaatst 29 september 2020 Ik fluit regelmatig als het met mijn werk + eigen wedstrijden uitkomt. Vind 't wel prima, kan ook wel goed tegen het onvermijdelijke commentaar. Meeste commentaar krijg ik van de thuisploeg dus dan weet je meestal dat je neutraal fluit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 oktober 2020 Share Geplaatst 4 oktober 2020 4-0 gewonnen 90 minuten gespeeld. 1e helft als linksmid pff. 2e helft als spits. Penalty versierd en grote kans gemist prima pot dus. Zal morgen wel kreupel lopen op het werk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 4 oktober 2020 Share Geplaatst 4 oktober 2020 Eerste drie punten binnen hier, 3-1 overwinning. Persoonlijk nog niet op niveau. Vandaag voor open goal op de lat verder wel een prima teamprestatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 oktober 2020 Share Geplaatst 4 oktober 2020 4-0 winst vandaag op de aartsrivaal, echt lekker aangezien ze na de 1-0 steeds meer gingen drukken. We overleefden de druk van de tegenstander en kregen daarna steeds meer druk. Heerlijk om dan alsnog drie goals te maken. Gisteren helaas 4-1 verloren terwijl we veel beter waren. Maar ja, kansen niet afmaken en fouten achterin, en daar ga je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 Mooi balen, met de jongens waar ik trainer van ben nog maar 1 wedstrijd kunnen spelen waar andere teams al 3 of 4 wedstrijden hebben gespeeld na dit weekend. Vorige week vrijdag om 20:15 uur een belletje van de tegenstander met de mededeling dat ze de selectie voor de zaterdag niet rond konden krijgen. Gisteravond een belletje van de tegenstander voor zaterdag dat er een coronabesmetting is in dat team. Mooi balen... Hopelijk volgende week wel een wedstrijd zodat we op 6 uit 2 wedstrijden kunnen komen.... Toch bizarre tijden zo, ook voor het jeugdvoetbal.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 oktober 2020 Share Geplaatst 8 oktober 2020 Dat is inderdaad erg klote. Bij ons gelukkig nog geen last van gehad. Een enkele keer een speler die met een verkoudheid thuisblijft, maar daar bleef het voorlopig bij. Hopelijk heb je vanaf nu gewoon elke week lekker een wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 9 oktober 2020 Share Geplaatst 9 oktober 2020 Bij ons is de club 10 dagen op slot door 4 besmettingen en spelers uit die teams die getest moeten worden. Gelukkig was ik zelf al 2,5 week niet op de club geweest. Dus zelf heb ik er geen last van. Sinds dit seizoen geen leider meer van het eerste elftal doordat ik nu 1x in de 2 weken op zaterdag moet werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 oktober 2020 Share Geplaatst 10 oktober 2020 Hier heeft de tegenstander de wedstrijd laten verplaatsen. Op dit niveau mag je tot ergens in maart een "baaldag" inzetten om een wedstrijd zonder verdere opgaaf van reden te verzetten. Ben bang dat we komende week horen dat afgelopen zondag de laatste wedstrijd voor de winterstop is geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2020 Helftje gevlagd in de stromende regen, heel erg leuk. Op een gegeven moment zelfs mijn bril afgedaan omdat ik mét bril niets meer zag, maar de rest vond het te lekker op de bank dus wilde niet overnemen Fijn. Maar wél 6-3 zege na 3-1 achterstand vlak na rust, dus uiteindelijk geen reden om te zeiken. Morgen weer spelen, hopelijk dan meer dan een helftje. Tot nu toe met beide teams 100% score uit een totaal van vier wedstrijden, lekker volhouden zo. Als de rona dan komt ben ik ook ns een seizoen ongeslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 11 oktober 2020 Share Geplaatst 11 oktober 2020 Gisteren geen wedstrijd met de jeugd, vandaag wel meegeweest met mijn vriendenteam. Vorig jaar kansloos met 7 punten laatste geworden in de 7e klasse. Vandaag 3e overwinning op rij gepakt en gedeeld koploper met 9 uit 4 wedstrijden, ook in de 7e klasse (nee, lager kan ook niet...). Tijden veranderen, haha! Nu hopen dat dinsdag niet alles eruit gegooid wordt.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 oktober 2020 Share Geplaatst 11 oktober 2020 Met de jeugd gisteren kansloos verloren. Vandaag goed ingehaald met het vrije weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 oktober 2020 Share Geplaatst 12 oktober 2020 8-1 verloren.......... Het was bijna om te gieren. zondagochtend hadden we 10 man en geen keeper. Uiteindelijk heeft de 47-jarige trainer maar de voetbalschoenen aangetrokken. Omstandigheden waren vooral door Corona: we misten 7 man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 12 oktober 2020 Op 10-10-2020 om 19:38 zei PJHoutman: Helftje gevlagd in de stromende regen, heel erg leuk. Op een gegeven moment zelfs mijn bril afgedaan omdat ik mét bril niets meer zag, maar de rest vond het te lekker op de bank dus wilde niet overnemen Fijn. Maar wél 6-3 zege na 3-1 achterstand vlak na rust, dus uiteindelijk geen reden om te zeiken. Morgen weer spelen, hopelijk dan meer dan een helftje. Tot nu toe met beide teams 100% score uit een totaal van vier wedstrijden, lekker volhouden zo. Als de rona dan komt ben ik ook ns een seizoen ongeslagen. Zondag 5-2 voor, 5-5 gelijk. Had de winnende op m'n schoen met een volley met links, maar keeper pakte 'm goed. Verder nog één goal afgekeurd wegens buitenspel van m'n medespits, geen idee of dat klopte, maar wel zonde. Speelden thuis dus scheids zal 't wel goed gezien hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 (bewerkt) Zou zo graag weer lekker op zondag gaan ballen he. Niet alleen het voetballen an sich, maar het hele teamgebeuren. Mis het. Twee teams, waarvan 80% een bal nog geen 10x kunnen hooghouden, op een winderig kutveld, die even in de veronderstelling zijn dat het echt wel ergens op lijkt, waar ze mee bezig zijn. 18 november 2020 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 november 2020 Auteur Share Geplaatst 18 november 2020 Ja, ik ben er ook klaar mee eigenlijk. Desnoods alleen maar ff partijtje spelen of onderlinge oefenpotjes ofzo. Al wordt ik elke zaterdag 15-0 afgeknald door t eerste, wil gewoon dat gras weer ff onder mn poten hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 RT al het bovenstaande. Begin ook steeds meer vraagtekens te zetten bij dat je niet elke week dezelfde mensen mag zien op het sportveld, maar er wel duizenden mensen op een dag de Ikea in mogen. Die sociale uitlaatklep is voor zoveel jongvolwassenen gewoon nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 51 minuten geleden zei Rogier.: RT al het bovenstaande. Begin ook steeds meer vraagtekens te zetten bij dat je niet elke week dezelfde mensen mag zien op het sportveld, maar er wel duizenden mensen op een dag de Ikea in mogen. Die sociale uitlaatklep is voor zoveel jongvolwassenen gewoon nodig Je klinkt nu wel een beetje als @MisterX met zulke non-verbanden kleine vriend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten