Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Voetbal: eigen team

PJHoutman

Aanbevolen berichten

3-3 gewonnen van de koploper. Net terug van knieblessure, laatste tien min meegedaan op de nummer 10 positie in een 4-5-1. Nu ivm werk tot de winterstop niet in actie. Hopen dat t zondagteam wat spelers nodig heeft komende weken.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

0-3 winst bij het altijd lastige Heukelum zaterdag, met helaas een 'spookdoelpunt' van mij die niet werd geteld door de scheidsrechter (waar is de VAR als je hem nodig hebt), maar wel weer een driepunter. De derde op rij. Staan er wel goed voor met over twee weken de derby op het programma tegen onze aartsrivaal VVGZ. Woudrichem moet tegen nr 5 maar vervelende ploeg Wieldrecht, dus het kan wel eens om de koppositie gaan. 

quote van wedstrijdverslag

''belandde de bal via een omweg bij Jesper die vanaf 18 meter een enorme volley losliet. De bal ketste tegen de onderkant lat en volgens velen achter de doellijn. De scheidsrechter was niet een van hen dus geen goal''

unquote

Doelsaldo is niet best gezien het feit dat wij vorig jaar slechts rond de 20 goals tegen kregen.

Voorbeeld van afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Aan de andere kant zag Ananas dat Tindersurprise een bal verkeert aannam. Ananas nam een diepe hap lucht, kreeg een rood hoofd met bloeddoorlopen ogen en schreeuwde:’’GODVERDOMME JER...’’. Maar toen... Ananas onderbrak zichzelf. Hij keek Tindersurprise aan en zei het volgende:’’Jammer, volgende keer beter! Echt zonde, maar je hebt je best gedaan, topper! Ik hou van je!’’ Na de wedstrijd verklaarde Ananas voor de camera dat hij goed opgelet had tijdens de positiviteitstraining. ‘’Ik heb het licht gezien; meer liefde voor elkaar in het veld werkt beter dan woede. Love you all.’’ Victoria 4 vond dit prachtig.

:-D , als je "Ananas" zou kennen, is hij nog leuker. Die man kan totaal niet tegen kritiek, maar loopt op alles en iedereen te zeiken en te schelden.

4-0 gewonnen trouwens, was ook de ruststand. Zelf de 1-0 gemaakt. :classic_cool:

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei PJHoutman:

Vandaag voor het eerst in mijn seniorencarrière 0-0 gespeeld, dat had er mee te maken dat de bal 90 minuten in de lucht is geweest met deze wind :D 45 minuten als centrale verdediger gespeeld, ging prima. 

Keurig. 

Niet meer in GPC 6 zeker, want zag dat die bovenaan staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei 007mark:

Keurig. 

Niet meer in GPC 6 zeker, want zag dat die bovenaan staan.

Klopt. Oude zesde is nu GPC4, maar die wilden het allemaal wat fanatieker gaan aanpakken met conditietraining en meer van die onzin. Daardoor heb ik besloten naar 't vijfde te gaan, bijna alleen maar 35-plussers, alleen maar partijtje op de training. Lekker hoor. GPC6 zijn allemaal boys van 20 die fucking goed kunnen voetballen. Hebben alleen geen spits dus kampioenschap gaan ze niet volhouden denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, 35 minuten gefietst naar Middelburg om een helftje mee te doen tegen de koploper, vond een of andere pipo van een kilo of 100 het leuk om me al in de vierde minuut vol in de rug te lopen. Moest na de eerste helft gelijk weg om te werken, dus weer 35 min fietsen, maar mn rug is nu belachelijk stijf (: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Nou, 35 minuten gefietst naar Middelburg om een helftje mee te doen tegen de koploper, vond een of andere pipo van een kilo of 100 het leuk om me al in de vierde minuut vol in de rug te lopen. Moest na de eerste helft gelijk weg om te werken, dus weer 35 min fietsen, maar mn rug is nu belachelijk stijf (: 

Zelfde gehad twee weken geleden. Wilde m'n ruggenwervel via de voorkant naar buiten duwen toen ik de bal afschermde. Nog drie dagen last van gehad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites