Mansveld Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 Ik ben verdediger. Maar goed nu ging het wel wat beter. Ik had 2 spelers om me heen staan die me goed coachte hoe ik moest lopen. En heb nog wel wat vrije trapjes kunnen uitlokken. Heb zelf de laatste 2 jaar in de jeugd als spits gespeeld. Was altijd verdediger tot ik overstapte naar een andere club. Vond het wel leuk maar in het begin erg lastig. Weinig gescoord ook trouwens. Helaas werden we vlak na de winterstop uit de competitie gehaald en zo eindigde mijn carrière. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 Op 30-9-2019 om 11:48 zei Jespresso: Basisplaats wel goed ingevuld, op één momentje na dan. Dat wel goed gemaakt met twee overheerlijke goals Tricht die hadden toch ooit een docu met onder andere Hans van Breukelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 10 oktober 2019 Share Geplaatst 10 oktober 2019 Basisplaats wel goed ingevuld, op één momentje na dan. Dat wel goed gemaakt met twee overheerlijke goals [emoji3] Halen in FM! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 Op 10-10-2019 om 18:27 zei delichris: Tricht die hadden toch ooit een docu met onder andere Hans van Breukelen. Klopt inderdaad. Ramon van Soelen speelde er destijds ook al in. Vorige week trouwens 4-1 gewonnen en zaterdag als trotse koploper met liefst 5-0 op ons kloten gehad. Staan nog wel gedeeld eerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 Vorige week vrij makkelijk 4-1 gewonnen en gisteren 4-3 gewonnen na bij rust al met 4-0 voor te staan. Hele slechte 2e helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 Vorige weke geen wedtrijd, omdat we die zelf verplaatst hebben, gisteren niks omdat we al uit de beker zijn en volgende week kan onze tegenstander niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 33 minuten geleden zei Pino: Vorige weke geen wedtrijd, omdat we die zelf verplaatst hebben, gisteren niks omdat we al uit de beker zijn en volgende week kan onze tegenstander niet Klote man. ZO kun je nooit topcsoorder worden :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 1 minuut geleden zei Gert: Klote man. ZO kun je nooit topcsoorder worden :( Schiet niet op nee. Ik ben nog wel steeds ongeslagen, alle wedstrijden die ik mee deed wonnen we. (1) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 2 minuten geleden zei Pino: Schiet niet op nee. Ik ben nog wel steeds ongeslagen, alle wedstrijden die ik mee deed wonnen we. (1) Mooi man. Kijk er naar uit je bij Roda te zien voetballen over een aantal jaartjes als je groot bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 Zojuist zei Gert: Mooi man. Kijk er naar uit je bij Roda te zien voetballen over een aantal jaartjes als je groot bent. Ik ga vrijdag in ieder geval mijn toekomstig medespelers vanaf de tribune als ze NAC ontvangen. #RodaJCMoetBlijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 Zojuist zei Pino: Ik ga vrijdag in ieder geval mijn toekomstig medespelers vanaf de tribune als ze NAC ontvangen. #RodaJCMoetBlijven Klinkt super zo lekker bitterballen kanen in de skybox. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 (bewerkt) Twee weken geleden aan kop, 9 punten uit 3 wedstrijden en een mooi doelsaldo van 10-3. Nu zijn we nummer 4, 9 punten uit 5 wedstrijden en een doelsaldo van 10-13. Wat de fuck. 21 oktober 2019 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 Zojuist zei Gert: Klinkt super zo lekker bitterballen kanen in de skybox. Neenee, gewoon op de koempeltribune #Koempels4Life Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Ja dat is triest, die gaan dan op dat niveau spelen om zulke trucs te kunnen doen. Ga dan lekker op straat voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Goeie skyboxen wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 (bewerkt) Waar ik mijn wedstrijden speelde lagen er negen van de tien keer enkel weilanden of bossen om de velden. 24 oktober 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 1 uur geleden zei Sophomore: Waar ik mijn wedstrijden speelde lagen er negen van de tien keer enkel weilanden of bossen om de velden. Ligt de woenselse poort zo afgelegen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Die 6 had ook een goede doodschop in gedachten zo te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Eindelijk weer eens een helftje kunnen spelen . Wel als centrale verdediger . Speelde zelf best lekker maar ja als niemand inzakt begin je weinig met 4 tegen 9 . Dus dik verloren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 3-1 winst hier, stond nu weer 'gewoon' voorin. Twee assists mogen afleveren. Prima dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Tegenstander had maar 9 man vandaag. En dan maar met 4-2 winnen. Met 11 man hadden we er keihard afgegaan. Al hadden we dan allemaal wel wat meer ons best gedaan hoop ik, wat een gekut aan onze kant zeg, niet te zuinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 2-1 winst, gelukkig weer basis en een assist af kunnen leveren. Klimmen weer een paar plekjes dus. Na 70 minuten was de tank wel ff goed leeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 4-3 verloren. Voor de afwisseling als voorstopper gespeeld. Rare pot, mijn directe tegenstander kwam er niet aan te pas maar we incasseerden vooral schoten uit de tweede lijn en hebben toch vier tegengoals geïncasseerd, terwijl we zelf een aantal goede kansen misten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Na 3 zondagen geen wedstrijd, mogen we komende zondag weer lekker om 9:45!!!! gaan ballen. Nog een dikke maand en dan mag ik tegen @chrisje1993 voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Zal Chris komen aanmoedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten