Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Voetbal: eigen team

PJHoutman

Aanbevolen berichten

Op 25-9-2019 om 20:14 zei Pino:

Ja kan ik me voorstellen. NEC 92 wordt kampioen. 

Bij na denk het ook die waren erg goed. Maar spelen 6 jongens bij die vorig seizoen nog op het eerste voetbalde. 

Het zijn wel zielige figuren. Wij hadden door blessures nog maar 7 man dus zijn in de rust niet meer het veld op gegaan. Hun gingen er alleen maar akkoord mee als we 14-0 als uitslag zouden doorgeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren eerst kwartier bij het 3e gespeeld, 5-1 winst. Speelde spits, 1x onze 10 voor de keeper gezet en 1x onze andere spits, maar kwamen geen goals uit.

Daarna 60 min bij mijn eigen team, 6-0 winst. Eén assist als rechtshalf, tweede helft speelde ik rechtsback, toen na een kwartier gewisseld omdat ik wat last had. Lekker dagje wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pino:

Ik doe mee en prompt pakken we de eerste overwinning. 30 min voor tijd ingevallen weer in de spits :cab:

Helaas na 20 min er weer af. Op mijn knie gevallen en teveel last. 

2-4 overigens. 

Jij bent echt de enige amateurvoetballer die ik ken die klaagt dat ie in de spits staat :mrgy:

Wij waren afgelast, hadden er maar 9 (moest zelf ook werken dus kwam me prima uit). Woensdag waarschijnlijk met het zondagteam mee, die spelen een avondwedstrijd.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2-2 in de laatste minuut. Ik begon in de spits, maar werd al na vijf minuten naar achteren gehaald. De tegenpartij had een rappe aanvaller en dus mocht ik in de mandekking gaan spelen. Tot vijf minuten voor het einde meegedaan en toen stond het 2-1 voor ons. Gewisseld om de vlagger speeltijd te geven, de trainer husselt de ploeg wat door elkaar en in de laatste minuut scoort die rappe aanvaller de 2-2. Kakzooi :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei PJHoutman:

Jij bent echt de enige amateurvoetballer die ik ken die klaagt dat ie in de spits staat :mrgy:

Ik ben verdediger. Maar goed nu ging het wel wat beter. Ik had 2 spelers om me heen staan die me goed coachte hoe ik moest lopen. En heb nog wel wat vrije trapjes kunnen uitlokken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites