tdogg16 Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 2 minuten geleden zei Jespresso: Voorlopig niet, onze handyman van de club is op vakantie en de rest kan helemaal niets met een computer. Zelf kan ik er niet bij. Kans is dus wel aanwezig dat die beelden worden overschreven helaas. Beetje jammer, daar gaat je eeuwige MU-moment van glorie.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 1 minuut geleden zei tdogg16: Beetje jammer, daar gaat je eeuwige MU-moment van glorie.. Haha jup. Balen inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 Op 23-9-2019 om 20:09 zei Pino: Ging niet zo lekker bij jullie he @chrisje1993 Nee hun hadden aantal spelers van de A erbij gepakt die hoofdklasse voetballen. Dat verschil merk je wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 2 uur geleden zei chrisje1993: Nee hun hadden aantal spelers van de A erbij gepakt die hoofdklasse voetballen. Dat verschil merk je wel. Ja kan ik me voorstellen. NEC 92 wordt kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 september 2019 Share Geplaatst 29 september 2019 Op 25-9-2019 om 20:14 zei Pino: Ja kan ik me voorstellen. NEC 92 wordt kampioen. Bij na denk het ook die waren erg goed. Maar spelen 6 jongens bij die vorig seizoen nog op het eerste voetbalde. Het zijn wel zielige figuren. Wij hadden door blessures nog maar 7 man dus zijn in de rust niet meer het veld op gegaan. Hun gingen er alleen maar akkoord mee als we 14-0 als uitslag zouden doorgeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 september 2019 Auteur Share Geplaatst 29 september 2019 Gisteren eerst kwartier bij het 3e gespeeld, 5-1 winst. Speelde spits, 1x onze 10 voor de keeper gezet en 1x onze andere spits, maar kwamen geen goals uit. Daarna 60 min bij mijn eigen team, 6-0 winst. Eén assist als rechtshalf, tweede helft speelde ik rechtsback, toen na een kwartier gewisseld omdat ik wat last had. Lekker dagje wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 september 2019 Share Geplaatst 29 september 2019 Wij speelden dramatisch. 4-7 verloren. Woensdag ga ik weer trainen hopelijk kan ik zondag dan weer spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 september 2019 Share Geplaatst 29 september 2019 1-6 gewonnen in en tegen Brunssum. Altijd mooi om die derbys te winnen. Zelf 90 minuten gevlagd hopelijk komende week weer spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 september 2019 Share Geplaatst 29 september 2019 39 minuten geleden zei komodo25: 1-6 gewonnen in en tegen Brunssum. Altijd mooi om die derbys te winnen. Zelf 90 minuten gevlagd hopelijk komende week weer spelen Zou ik niet doen als ik jou was want omdat jij stond te vlaggen zal je team ook gewonnen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 september 2019 Share Geplaatst 29 september 2019 1 uur geleden zei Pino: Wij speelden dramatisch. 4-7 verloren. Woensdag ga ik weer trainen hopelijk kan ik zondag dan weer spelen. Ik hoop dat we weer eens genoeg man hebben zondag. Nu ook 12 man waarvan er 4 geblesseerd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 september 2019 Share Geplaatst 29 september 2019 (bewerkt) Hier ook veel geblesseerden. Hadden vandaag maar 1 wissel en 2 iemand die na de rust naar huis moest. 29 september 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 september 2019 Share Geplaatst 29 september 2019 32 minuten geleden zei chrisje1993: Zou ik niet doen als ik jou was want omdat jij stond te vlaggen zal je team ook gewonnen hebben. Nou ja zeg ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 september 2019 Share Geplaatst 29 september 2019 Zitten jullie allemaal bij elkaar in de competitie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 september 2019 Share Geplaatst 29 september 2019 1 minuut geleden zei Pino: Hier ook veel geblesseerden. Hadden vandaag maar 1 wissel en 2 iemand die na de rust naar huis moest. Hadden zo waar 19 man vandaag . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 september 2019 Share Geplaatst 29 september 2019 Zojuist zei Rossi: Zitten jullie allemaal bij elkaar in de competitie? Nee ik niet . Chris en Pino wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 september 2019 Share Geplaatst 29 september 2019 Nee ik niet . Chris en Pino wel Aha, ok. Verwacht een mooi verslag van de MU derby Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 september 2019 Share Geplaatst 29 september 2019 Geloof dat hun de 1e wedstrijd s'ochtends spelen en wij pas s'middags . Zal eventueel wel als scout/verslaggever gaan kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 september 2019 Share Geplaatst 29 september 2019 1 uur geleden zei Pino: Hier ook veel geblesseerden. Hadden vandaag maar 1 wissel en 2 iemand die na de rust naar huis moest. Wij hadden ook nog iemand die in de rust weg moest. Haha dus was eigenlijk voordat we begonnen al een verloren partij. Maar is niet leuk meer zo voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 september 2019 Share Geplaatst 30 september 2019 (bewerkt) Basisplaats wel goed ingevuld, op één momentje na dan. Dat wel goed gemaakt met twee overheerlijke goals 30 september 2019 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Ik doe mee en prompt pakken we de eerste overwinning. 30 min voor tijd ingevallen weer in de spits Helaas na 20 min er weer af. Op mijn knie gevallen en teveel last. 2-4 overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 1-9 verloren. Helaas bijna hele verdediging niet aanwezig. Zelf door blessure weer gevlagd. Wel bizarre uitslagen vandaag. Brunssum verliest met 22-1 . Jabeek met 3-9. Aan doelpunten geen gebrek dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 oktober 2019 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Pino: Ik doe mee en prompt pakken we de eerste overwinning. 30 min voor tijd ingevallen weer in de spits Helaas na 20 min er weer af. Op mijn knie gevallen en teveel last. 2-4 overigens. Jij bent echt de enige amateurvoetballer die ik ken die klaagt dat ie in de spits staat Wij waren afgelast, hadden er maar 9 (moest zelf ook werken dus kwam me prima uit). Woensdag waarschijnlijk met het zondagteam mee, die spelen een avondwedstrijd. 6 oktober 2019 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 6-2 winst, twee gespeeld zes punten. Stond wederom centraal achterin, ging wel mooi. Heb je wel mooi het spel voor je hè, lekker inschuiven bij balbezit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 2-2 in de laatste minuut. Ik begon in de spits, maar werd al na vijf minuten naar achteren gehaald. De tegenpartij had een rappe aanvaller en dus mocht ik in de mandekking gaan spelen. Tot vijf minuten voor het einde meegedaan en toen stond het 2-1 voor ons. Gewisseld om de vlagger speeltijd te geven, de trainer husselt de ploeg wat door elkaar en in de laatste minuut scoort die rappe aanvaller de 2-2. Kakzooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 5 uur geleden zei PJHoutman: Jij bent echt de enige amateurvoetballer die ik ken die klaagt dat ie in de spits staat Ik ben verdediger. Maar goed nu ging het wel wat beter. Ik had 2 spelers om me heen staan die me goed coachte hoe ik moest lopen. En heb nog wel wat vrije trapjes kunnen uitlokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten