Magikarp Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Volgens mij was ie al wel wat ouder. Maar het is geen verkeerde jongen hoor. Knettergek maar een klein hartje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Zojuist zei Magikarp: Knettergek maar een klein hartje. En een grote neus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 En een snor. Ohnee dat was zn zus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Huhu dat was echt een heerlijke periode op MU. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 18 uur geleden zei Sophomore: En een snor. Ohnee dat was zn zus. Doe nou niet. Heb je zo weer een PM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 5 uur geleden zei Elsjorro1990: Doe nou niet. Heb je zo weer een PM. Muah denk het niet, wij kunnen het prima met elkaar vinden. Ook met Sanel trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 4 minuten geleden zei Sophomore: Muah denk het niet, wij kunnen het prima met elkaar vinden. Ook met Sanel trouwens. Dit ging toch over sanel?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 Eerste competitiewedstrijd gewonnen, 3-0. Begon op de bank helaas, maar wel een heerlijke stift van buiten de 16 gescoord. Heb de uitspraak 'Bergkampiaans' voorbij horen komen van wat supporters zelfs . Hebben camera's langs het veld dus hoop dat ik de beelden kan krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 Wij met 6-3 verloren tegen waarschijnlijk de toekomstig kampioen. Vele jongens van hun eerste wilde niet met de trainer spelen daar en zijn op het 2e komen ballen. Die jongens waren jonger en fitter en beter. Ik ging vlaggen (blessure nog steeds) en ik ben voor het eerst in mijn leven uitgescholden voor dikke Hij was het niet eens met mijn gevalg, hij had wel een punt (over mijn gewicht, niet over mijn gevlag). Volgende week skip ik ook maar hoop er over 2 weken weer bij te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 Ja als die jongens geen kampioen worden snap ik het helemaal niet. Het is dat onze keeper een paar balen geweldig eruit haalde.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 Hier ook de eerste competitiewedstrijd verloren van de (zeer waarschijnlijk) toekomstig kampioen. Die jongens speelden vorig jaar een klasse hoger en hebben zich vrijwillig laten terugzakken om weer kampioen te kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 4 minuten geleden zei Elano: Die jongens speelden vorig jaar een klasse hoger en hebben zich vrijwillig laten terugzakken om weer kampioen te kunnen worden. Wat is dat voor iets triests. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 september 2019 Auteur Share Geplaatst 23 september 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Pino: Wat is dat voor iets triests. Gebeurt veel. Hier ook, VCK Koudekerke drie jaar op rij kampioen geworden maar niet gepromoveerd, nu tegen buurman Walcheren die inderdaad vrijwillig een klasse gezakt zijn, vorig jaar kampioen geworden en niet teruggepromoveerd. Zogenaamd 'problemen met opkomst' maar elke keer dat wij tegen ze spelen hebben ze zes wissels Afgelopen zaterdag mijn debuut/rentree gemaakt bij 't vijfde, waar ik 7 jaar geleden begon. Stonden 4-1 achter bij rust, toen ingevallen als rechtshalf. Niet bepaald mijn positie, veel te veel lopen, maar wel één heerlijke voorzet afgeleverd die helaas niet genoeg naar beneden gekopt werd. Eindstand 4-3, had zelfs nog meer ingezeten aan het einde. 23 september 2019 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 (bewerkt) @E2E Ga het zeker proberen. In het AD zijn ze het ermee eens in ieder geval 23 september 2019 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 september 2019 Auteur Share Geplaatst 23 september 2019 Lekker man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 1 uur geleden zei Jespresso: @E2E Ga het zeker proberen. In het AD zijn ze het ermee eens in ieder geval Heerlijk is dat he? Heb alle krantenknipsels waar ik in stond bewaard ( ego). Ooit een keer een wedstrijd gehad waar de spits van de tegenpartij dezelfde achternaam had. Wedstrijd eindigde in 3-3 ik 3 goals en hij 3 goals. Stond er in de krant: kruit en kruit houden elkaar in evenwicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 (bewerkt) 1-3 verloren de eerste competitiewedstrijd. Zat zeker meer in maar helaas. Wel opvallend dat wij tegen Ria 2 en Brunssum 2 spelen en ons 3e tegen Ria 3 en Brunssum 3. Zondag de derby tegen Brunssum die de eerste wedstrijd met 13-1 hebben verloren van Jabeek 1. Wij zijn het 4e overigens 23 september 2019 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 @Elsjorro1990 Mijn pa en ik bewaren ook alles hoor. Vind dat echt tof. Heb er al een hoop liggen. En je naam in de kop is altijd heerlijk natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 september 2019 Auteur Share Geplaatst 23 september 2019 5 minuten geleden zei E2E: Ja ik ben dus zo dom geweest om die ene keer dat ik twee keer scoorde terwijl er iemand van AD stond dat niet te bewaren. Heb nog online gezocht, maar nergens meer te vinden. Had toen nog de geniale quote: 'Als iedereen bij elkaar blijft, kunnen we ergens in de komende seizoenen promoveren naar de tweede klasse'. Zelf drie maanden later gestopt. Krantenbankie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 @Jespresso heb de screenshot doorgestuurd naar Sjaak Troost en ff toegevoegd dat jij het spelletje wel ziet. Kreeg direct antwoord, zie hieronder: Citaat Beste Magikarp, Jesper hoeft ons niet te bellen. Wij bellen hem. Meewerken, Sjaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 4 uur geleden zei Jespresso: @Elsjorro1990 Mijn pa en ik bewaren ook alles hoor. Vind dat echt tof. Heb er al een hoop liggen. En je naam in de kop is altijd heerlijk natuurlijk. Ja gaf altijd een vet gevoel. Zeker toen ik er achter kwam dat ik nooit meer kon voetballen was ik wel blij dat ik dergelijke dingen bewaard heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 september 2019 Share Geplaatst 23 september 2019 Ging niet zo lekker bij jullie he @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 september 2019 Auteur Share Geplaatst 24 september 2019 4 uur geleden zei E2E: wat is dat? Veel provincies/grote steden hebben een krantenbank die zowel digitaal als in druk (archief) in te zien is. Kun je vaak per datum op zoeken, dus als je weet wanneer die wedstrijd (ongeveer) was kun je die krant misschien gewoon in zijn geheel digitaal doorzoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 @Jespresso Beelden nog kunnen achterhalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 25 september 2019 Share Geplaatst 25 september 2019 1 minuut geleden zei tdogg16: @Jespresso Beelden nog kunnen achterhalen? Voorlopig niet, onze handyman van de club is op vakantie en de rest kan helemaal niets met een computer. Zelf kan ik er niet bij. Kans is dus wel aanwezig dat die beelden worden overschreven helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten