Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Voetbal: eigen team

PJHoutman

Aanbevolen berichten

Wij met 6-3 verloren tegen waarschijnlijk de toekomstig kampioen. Vele jongens van hun eerste wilde niet met de trainer spelen daar en zijn op het 2e komen ballen. Die jongens waren jonger en fitter en beter.

Ik ging vlaggen (blessure nog steeds) en ik ben voor het eerst in mijn leven uitgescholden voor dikke :-D

Hij was het niet eens met mijn gevalg, hij had wel een punt (over mijn gewicht, niet over mijn gevlag).

Volgende week skip ik ook maar hoop er over 2 weken weer bij te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pino:

Wat is dat voor iets triests. :moop:

Gebeurt veel. Hier ook, VCK Koudekerke drie jaar op rij kampioen geworden maar niet gepromoveerd, nu tegen buurman Walcheren die inderdaad vrijwillig een klasse gezakt zijn, vorig jaar kampioen geworden en niet teruggepromoveerd. Zogenaamd 'problemen met opkomst' maar elke keer dat wij tegen ze spelen hebben ze zes wissels :)

Afgelopen zaterdag mijn debuut/rentree gemaakt bij 't vijfde, waar ik 7 jaar geleden begon. Stonden 4-1 achter bij rust, toen ingevallen als rechtshalf. Niet bepaald mijn positie, veel te veel lopen, maar wel één heerlijke voorzet afgeleverd die helaas niet genoeg naar beneden gekopt werd. Eindstand 4-3, had zelfs nog meer ingezeten aan het einde. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jespresso:

@E2E Ga het zeker proberen.

In het AD zijn ze het ermee eens in ieder geval :)

bb63eb02004f2c895027f1982cba7095.png

Heerlijk is dat he? Heb alle krantenknipsels waar ik in stond bewaard ( ego). Ooit een keer een wedstrijd gehad waar de spits van de tegenpartij dezelfde achternaam had. Wedstrijd eindigde in 3-3 ik 3 goals

en hij 3 goals. Stond er in de krant: kruit en kruit houden elkaar in evenwicht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1-3 verloren de eerste competitiewedstrijd. Zat zeker meer in maar helaas. Wel opvallend dat wij tegen Ria 2 en Brunssum 2 spelen en ons 3e tegen Ria 3 en  Brunssum 3. Zondag de derby tegen Brunssum die de eerste wedstrijd met 13-1 hebben verloren van Jabeek 1. Wij zijn het 4e overigens 

bewerkt door komodo25
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei E2E:

Ja ik ben dus zo dom geweest om die ene keer dat ik twee keer scoorde terwijl er iemand van AD stond dat niet te bewaren. Heb nog online gezocht, maar nergens meer te vinden.

Had toen nog de geniale quote: 'Als iedereen bij elkaar blijft, kunnen we ergens in de komende seizoenen promoveren naar de tweede klasse'. Zelf drie maanden later gestopt. :-D

Krantenbankie? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Jespresso:

@Elsjorro1990 Mijn pa en ik bewaren ook alles hoor. Vind dat echt tof. Heb er al een hoop liggen. En je naam in de kop is altijd heerlijk natuurlijk.

Ja gaf altijd een vet gevoel. Zeker toen ik er achter kwam dat ik nooit meer kon voetballen was ik wel blij dat ik dergelijke dingen bewaard heb. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei E2E:

wat is dat?

Veel provincies/grote steden hebben een krantenbank die zowel digitaal als in druk (archief) in te zien is. Kun je vaak per datum op zoeken, dus als je weet wanneer die wedstrijd (ongeveer) was kun je die krant misschien gewoon in zijn geheel digitaal doorzoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites