Becks Geplaatst 16 september 2019 Share Geplaatst 16 september 2019 1 uur geleden zei Pino: Helaas mannen, mijn rentree was van korte duur. Ik viel in als spits, geen idee hoe ik moest lopen. Na 10 min verrekte mijn hamstring weer en was het klaar voor mij Zou toch even langs de fysio langs gaan als ik jou was. in 2018 in één jaar twee keer een verrekking/scheur in mijn hamstring opgelopen en te snel weer begonnen. Uiteindelijk drie maanden rust gegeven en vanaf begin dit jaar weer voorzichtig begonnen. Gerichte oefeningen voor de hamstring, 20 min spelen, 30 min spelen, een helft spelen etc. Opbouwen en nu pas sinds na de zomerstop weer voluit en pijnvrij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 september 2019 Share Geplaatst 16 september 2019 Ach het is allemaal niet zo erg hoor, ik had gewoon 1 weekje langer moeten wachten met terugkeren op het veld, Nu week of 2, 3 rust pakken en dan komt het allemaal goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 16 september 2019 Share Geplaatst 16 september 2019 1 minuut geleden zei Pino: Ach het is allemaal niet zo erg hoor, ik had gewoon 1 weekje langer moeten wachten met terugkeren op het veld, Nu week of 2, 3 rust pakken en dan komt het allemaal goed. Zou het niet onderschatten en ik spreek uit ervaring. Heb je ook een blauwe plek op je hamstring? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 16 september 2019 Share Geplaatst 16 september 2019 Op 30-8-2019 om 09:46 zei Elano: Zorg maar eerst dat je fit wordt @Pino Niet te hard van stapel lopen, want dan heb je zo weer een (spier) blessure te pakken. Krijg je een advies, doe je er vervolgens niets mee.. Gisteren ook weer mn eerste minuten gemaakt.. ging niet heel goed persoonlijk (understatement) maar wel gelijk gespeeld tegen een team uit een klasse hoger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 september 2019 Share Geplaatst 16 september 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Karlo: Zou het niet onderschatten en ik spreek uit ervaring. Heb je ook een blauwe plek op je hamstring? IK spreek ook uit ervaring. Nee geen blauwe plek of zo, het is ook maar een lichte verrekking. Sorry @Elano :( 16 september 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 september 2019 Share Geplaatst 16 september 2019 Zeer slechte wedstrijd van ons. Zelf al snel last van bovenbeen blessure. Wedstrijd kjjken op zaterdag hakt er toch in. In 2e helft rode kaart voor ons en een ander had geen zin meer.... Toch maar weed het veld in tegen beter weten in. Nadat ook onze keeper rood had gekregen werd de wedstrijd gestaakt.. Ondertussen was het al 7-0 voor de tegenstander Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 september 2019 Share Geplaatst 16 september 2019 Ik wou ook wat plaatsen, maar besefde me dat het dan vooral een ellenlang epistel zou worden over een “ eigen scheids”, dus doe ik dat maar kort en krachtig: 3-2 verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 16 september 2019 Share Geplaatst 16 september 2019 Wij 8-2 winst in de laatste bekerwedstrijd. Tegenstander vond het na de 4-1 wel prima en lieten alles lopen. Stond centraal achterin, weer eens wat anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 15 uur geleden zei Elsjorro1990: Ik wou ook wat plaatsen, maar besefde me dat het dan vooral een ellenlang epistel zou worden over een “ eigen scheids”, dus doe ik dat maar kort en krachtig: 3-2 verloren. Ook al bewust de scheids niet genoemd. Moeten voornamelijk voornamelijk naar ons zelf kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 4 uur geleden zei komodo25: Ook al bewust de scheids niet genoemd. Moeten voornamelijk voornamelijk naar ons zelf kijken Ja wij waren ook echt niet best. Maar die scheids.. er zou een manier moeten zijn dat je daarover een melding kunt maken bij de KNVB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 @Elsjorro1990 Hoeveel meldingen zullen ze dan krijgen per weekend, denk je? Das natuurlijk niet realistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 september 2019 Auteur Share Geplaatst 17 september 2019 22 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ja wij waren ook echt niet best. Maar die scheids.. er zou een manier moeten zijn dat je daarover een melding kunt maken bij de KNVB. Wat vaak beter helpt is een email opstellen naar het bestuur van de betreffende vereniging. Het zal je verbazen hoeveel redelijke mensen er in het bestuur zitten, die graag goede betrekkingen met andere verenigingen willen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 45 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ja wij waren ook echt niet best. Maar die scheids.. er zou een manier moeten zijn dat je daarover een melding kunt maken bij de KNVB. Inderdaad. Hier was vooral frustratie dat ie keer op keer onze grensrechter negeerde. Die was zo er zo kwaad over dat ie de vlag neergooide en er gewoon bijna 10 minuten zonder grens is gevoetbald. Had ie niet eens door. Kregen ook geen enkele vrije trap mee wat hun ook deden terwijl andersom keer op keer gefloten werd. Resulteerde dus uiteindelijk in een rode kaart uit frustratie. En uiteindelijk een boze keeper die het voor onze grens opnam. Nadat hun scoorden uit duidelijk buitenspel en de grens weer genegeerd werd. Vond de rode kaart wel overdreven wat wat hij zei. Reactie erna was echter niet goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 Ik speel zelf een al tijdje niet meer, dus ik weet niet precies hoe het nu werkt. Toen ik in de jeugd speelde was er ook ooit een scheids die partijdig was, en zelfs zei tegen onze aanvoerder dat hij niet meer ging fluiten voor onze grensrechter. Na een pittig gesprek na de wedstrijd had onze trainer besloten om de wedstrijdformulier niet te ondertekenen. In zulke gevallen kon de KNVB "onderzoek". Volgens mij een paar keer kijken naar de clubwedstrijden die de scheidsrechter floot als men gemotiveerd was. Dit was z'n 13 geleden, maar dat zal vast wel veranderd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 2 uur geleden zei PJHoutman: Wat vaak beter helpt is een email opstellen naar het bestuur van de betreffende vereniging. Het zal je verbazen hoeveel redelijke mensen er in het bestuur zitten, die graag goede betrekkingen met andere verenigingen willen hebben. Bedankt voor de tip. Gaan we zeker overwegen om te doen. Zo schandalig als afgelopen zondag heb ik het nog nooit mee gemaakt. Denk een gast van een jaar of 21. Kleding van de club aan, maar het was gewoon een KNVB scheids volgens de tegenpartij... Ik kan het toch niet laten, kleine opsomming van de gekke dingetjes: constant slidings affluiten. Maar dan echt gewoon een sliding affluiten die perfect op de bak is. Alsof het een zaalwedstrijd was. Uiteraard alleen tegen ons. Een speler van hun trapt 2x na. 1 keer besluit hij het gewoon compleet te negeren door net te doen alsof die de andere kant opkeek en 1 keer kon die er niet onderuit ( zou je denken) want hij besloot de natrappende speler een gele kaart te geven en onze speler een gele kaart voor provoceren... 200% penal niet gegeven, 1 van onze spelers wel rood geven voor een doodnormaal duel waar hun speler door de enkel ging en dan eindig ik met de 2 allerleukste beslissingen: 1. Onze speler schiet van een meter of 40 de bal naar voren. De wind komt erachter, vliegt op doel, de keeper tikt hem tegen de lat en denkt dat die achter gaat. Dat gebeurd echter niet, de bal schiet vrij recht omhoog, stuitert 1x op de grond en rolt het doel in. Wat doet de scheids? Achterbal..... 2. Dit was echt het punt waar ik echt compleet wild ben geworden. Ze hadden een harde ploeg, kunstgras. Dus best wat blessurebehandeling gehad. elke keer als ik dan het veld in kwam moest de speler in kwestie het veld uit. tot zover niks aan de hand. Is natuurlijk een geldige regel. Maar wat dacht je dat die omgekeerd deed? Juist, m ochtend blijven staan. Bij de 5e keer ofzo werd ik gek. Kwam die naar me toe. Ik zeg joh, leg het er niet zo dik op. Als er toevallig nu iemand van de KNVB is fluit jij niet weer. Zijn antwoord: ja maar die spelers van hun drinken geen water dus dan hoeven ze er niet uit....... en zo nog een paar zaken. Zelden zo boos geweest. Heb me echt in moeten houden om dat veld niet in te lopen en iedereen gewoon van het veld te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 Regel is toch dat je er bij een overtreding niet uit hoeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 september 2019 Auteur Share Geplaatst 17 september 2019 4 minuten geleden zei Elsjorro1990: Denk een gast van een jaar of 21. Kleding van de club aan, maar het was gewoon een KNVB scheids volgens de tegenpartij... Je kunt de official gewoon zien in de voetbal.nl app, dus daar kom je snel genoeg achter. Lijkt me sowieso handig om de naam van de betreffende official te noemen in je mail. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 (bewerkt) Broer van onze aanvoerder is onze huisfotograaf en filmer. Is mild verstandelijk beperkt, maar al sinds de oprichting van ons team helemaal onderdeel van het team. Wij hadden ook een keer zo'n clubscheids. Hij had wat stukjes gefilmd en degene die daar dan een compilatietje van maakt, had een komisch muziekje onder de beelden gezet. Had die scheidsrechter via zijn bestuur naar ons bestuur geklaagd. Degene die daarna tegen ons moest zeggen dat het van de FB af moest gaf nog wel ff aan dat het bestuur van beide clubs keihard om het filmpje hadden moeten lachen. 17 september 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 Gewoon ff zorgen dat Sanel bij je in het team komt, dan krijgt die kut scheidsrechter iedere week een paar onthoofdde mensen in z'n mailbox, is het zo klaar met die thuisfluiterij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 september 2019 Share Geplaatst 17 september 2019 19 minuten geleden zei PJHoutman: Je kunt de official gewoon zien in de voetbal.nl app, dus daar kom je snel genoeg achter. Lijkt me sowieso handig om de naam van de betreffende official te noemen in je mail. Ja ik heb zijn naam ook wel. @MetalMichael ja dat is echt goud. Wij hebben ook een Facebook pagina waar dit soort dingen + alle verhaaltjes op komen. Geregeld ook wel eens scheidsrechters gehad die er positief op reageerden, maar dat was dan vooral als we positief over de scheids waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 18 september 2019 Share Geplaatst 18 september 2019 19 uur geleden zei PJHoutman: Wat vaak beter helpt is een email opstellen naar het bestuur van de betreffende vereniging. Het zal je verbazen hoeveel redelijke mensen er in het bestuur zitten, die graag goede betrekkingen met andere verenigingen willen hebben. Niet altijd, in het dorp heb je vaak een scheids die de broer is van de voorzitter oid.. die gaan dan hun leidsman verdedigen i.p.v. een (fatsoenlijk) gesprek te voeren met de nabije verenigingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Op 17-9-2019 om 17:40 zei joostmakaay: Gewoon ff zorgen dat Sanel bij je in het team komt, dan krijgt die kut scheidsrechter iedere week een paar onthoofdde mensen in z'n mailbox, is het zo klaar met die thuisfluiterij. Zou hier wel meer details over willen weten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 9 uur geleden zei Sophomore: Zou hier wel meer details over willen weten Er is minstens één lid (maar mogelijk meerdere leden) geweest die na een meningsverschil foto's van onthoofde mensen in z'n pmbox kreeg, volgens mij gepaard met stevige teksten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 54 minuten geleden zei Magikarp: Er is minstens één lid (maar mogelijk meerdere leden) geweest die na een meningsverschil foto's van onthoofde mensen in z'n pmbox kreeg, volgens mij gepaard met stevige teksten. Hahah kan ik me nog wel herinneren ja. En was sanel toen niet 14 oid en 2 turfjes hoog? Hilarisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Wat een mongool was dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten