Gert Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Ik zou je kiezen in mijn team met gym. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 11 minuten geleden zei Gert: Ik zou je kiezen in mijn team met gym. Logisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Zondag 3 - 3 In de beker. Waren wel sterker maar gaven de doelpunten nog te makkelijk weg. Hoewel de 1e gewoon zeer goed was ingeschoten. 3-3 was duidelijk buitenspel maar scheids wist het beter... Gaf ook inworp aan tegenstander terwijl hun grensrechter de bal aan ons gaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Welke klasse speel je @komodo25? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Reserve 5e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Ah ik Reserve 6e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 1 minuut geleden zei E2E: Fucking mooi he, volgens mij is het echt hoe lager je speelt hoe fanatieker die clubscheidsrechters zijn om die pot binnen te slepen Mwah valt wel mee hoor, je hebt wel van die clubs die een echte thuisfluiter hebben, maar over het algemeen valt het allemaal wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Speelde zelf ook op dat niveau en vond zelf altijd de grensrechters (no offence pino) echt verschrikkelijk. Standaard buitenspel. En ik met mijn geweldige diepe ballen werd beperkt in mijn kwaliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 1 minuut geleden zei Gert: Speelde zelf ook op dat niveau en vond zelf altijd de grensrechters (no offence pino) echt verschrikkelijk. Standaard buitenspel. En ik met mijn geweldige diepe ballen werd beperkt in mijn kwaliteiten. No offence taken Gert. Ik ben dan ook de enige objectieve assistent scheidsrechter op dit niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 In mijn laatste 2 seizoenen was ik meer geblesseerd dan fit en heb ik ook wat wedstrijden gevlagd. Was echt objectief wel. En vond het oprecht lastig om in de gaten te blijven houden wat betreft buitenspel en het feit welke speler t laatst de bal raakte en welke partij die ingooi kreeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 25 minuten geleden zei Gert: In mijn laatste 2 seizoenen was ik meer geblesseerd dan fit en heb ik ook wat wedstrijden gevlagd. Was echt objectief wel. En vond het oprecht lastig om in de gaten te blijven houden wat betreft buitenspel en het feit welke speler t laatst de bal raakte en welke partij die ingooi kreeg. #TeamObjectieveVlaggers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 1 uur geleden zei E2E: Fucking mooi he, volgens mij is het echt hoe lager je speelt hoe fanatieker die clubscheidsrechters zijn om die pot binnen te slepen Is wel wisselend. Hebben zelf een scheids die bijna niet voor ons durft te fluiten. Pas als je been bijna doormidden is fluit ie. Uit is het zeer wisselend maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Loop zelf ook regelmatig te vlaggen als ik wissel ben. Probeer zo eerlijk mogelijk te vlaggen. Vinden team genoten niet altijd even leuk maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 september 2019 Auteur Share Geplaatst 12 september 2019 Ik vlag ook bijna altijd bij andere teams als ik zelf vrij/klaar ben. Afgelopen dinsdag n keer bij t eerste gevlagd, dan merk je plots wat een niveauverschil er toch nog is, qua tempo vooral. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Zojuist zei PJHoutman: Afgelopen dinsdag n keer bij t eerste gevlagd, dan merk je plots wat een niveauverschil er toch nog is, qua tempo vooral. Echt waar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 september 2019 Auteur Share Geplaatst 12 september 2019 Zojuist zei Pino: Echt waar? Nou goed, ik mag regelmatig meedoen bij 2 of 3, en daar kan ik mee. Dus het was best schokkend om te zien hoe groot het verschil tussen die teams is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Zaterdag 4-0 op ons kloten gehad van Nieuwenhoorn, goeie ploeg. Veel kwaliteit. Dinsdag oefenwedstrijdje 6-0 gewonnen tegen Schelluinen, wat een heerlijke grasmat hebben die gasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 1 uur geleden zei E2E: Bij ons ook wissels vlaggen. Ik naai eigenlijk iedereen waar ze bij staan als dat bij mij in de eerste helft ook gebeurd is, anders gewoon eerlijk. Haha, vind vlaggen als wissel ook nooit zo erg. Maar je hebt blijkbaar ook zoiets als te eerlijk vlaggen. Penalty tegen op basis van vlagsignaal vonden ze niet zo tof. :p Was de 4-1 in een wedstrijd waar we toch totaal geen aanspraak maakten op een punt, maar toch. Weet niet of ik 'm bij een gelijke stand ook had gevlagd, waarschijnlijk wel. Kan moeilijk tegen partijdige vlaggers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 (bewerkt) Als mod ben je ook al zo objectief ja. Dan moet je leveren. 12 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 september 2019 Share Geplaatst 12 september 2019 Dat MM nog geen Nobelprijs heeft gekregen voor de vrede blijft een raadsel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 september 2019 Share Geplaatst 13 september 2019 'T is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 september 2019 Share Geplaatst 16 september 2019 (bewerkt) Helaas mannen, mijn rentree was van korte duur. Ik viel in als spits, geen idee hoe ik moest lopen. Na 10 min verrekte mijn hamstring weer en was het klaar voor mij 16 september 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 september 2019 Share Geplaatst 16 september 2019 44 minuten geleden zei Pino: Helaas mannen, mijn rentree was van korte duur. Ik viel in als spits, geen idee hoe ik moest lopen. Na 10 min verrekte mijn hamstring weer en was het klaar voor mij Maar wel een hattrick afgeleverd in die 10 minuten las ik op voetbalzone toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 16 september 2019 Share Geplaatst 16 september 2019 (bewerkt) @Pino Misschien een goede tip om van je blessure af te komen Drent raakte in de slotfase van het seizoen 2006/07 geblesseerd aan zijn hamstring, maar wilde niet zo aan het einde van zijn loopbaan komen. Drent greep daarom naar de fles: “Ik moest wat. Ik dacht: alcohol is goed voor de doorbloeding en wie weet helpt het als ik daarbij veel over mijn hamstring wrijf.” Na drie dagen was de Groninger allesbehalve fit, maar voelde hij geen pijn meer in de hamstring en dus kon hij in actie komen tegen Go Ahead Eagles. Als invaller scoorde Drent twee keer. Uit de beker na een nederlaag bij DCV. Werd 4-2 en wij kregen na 9 minuten al een rode kaart na een handsbal op de doellijn. Tweede helft nog ingevallen, de 2-1 gemaakt maar helaas kregen we daarna vrij snel de 3-1 tegen. Wel een zaterdagje extra vrij nu, wat ook niet heel erg is. 16 september 2019 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 september 2019 Share Geplaatst 16 september 2019 @Jespresso er is genoeg alcohol door mijn bloed gegaan zowel vrijdag als gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten