Rogier. Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Gefeliciteerd man! Een City - Spursje, maar jullie waren de spurs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 Gefeliciteerd. Naar welke klasse gaan jullie nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 8 minuten geleden zei Rossi: Gefeliciteerd. Naar welke klasse gaan jullie nu? Dank, wij gaan nu naar de 3e klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 3-0 gewonnen, geen bijdrage qua doelpunten of assists. Geen goede pot van mijn kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 mei 2019 Share Geplaatst 12 mei 2019 (bewerkt) 3-2 gewonnen, doelpuntje in de laatste minuut. Wel een beetje een wedstrijd met een dubbel gevoel: nu doen we nog mee voor de 2e periodetitel en daar hebben we echt heel erg weinig belang bij. 12 mei 2019 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 mei 2019 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2019 Onze tegenstander belde af, dus 1e helftje bij het tweede gespeeld. Dat tempo ligt toch echt wat te hoog voor me, was echt helemaal bekaf. Wel 4-0 overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Op 12-5-2019 om 19:58 zei Elsjorro1990: 3-2 gewonnen, doelpuntje in de laatste minuut. Wel een beetje een wedstrijd met een dubbel gevoel: nu doen we nog mee voor de 2e periodetitel en daar hebben we echt heel erg weinig belang bij. Bij welke club speel je dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 2 uur geleden zei delichris: Bij welke club speel je dan? Speel zelf niet meer. 2 kapotte knieën. Ben leider van het 2e van V.V. Weerdinge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 9 minuten geleden zei Elsjorro1990: Speel zelf niet meer. 2 kapotte knieën. Ben leider van het 2e van V.V. Weerdinge. Spelen jullie zeker in de omgeving Emmen? Toen ik nog leider was speelden wij ook vaak in de omgeving van ons zelf. Ik was leider bij vv LEO Loon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 3-1 winst, een assist afgeleverd als rechtsbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Toch niet op de spits he?!?!?!?! #strikerless Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Inkomende middenvelder. Ironisch genoeg speel ik zelf meestal in de spits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 mei 2019 Share Geplaatst 19 mei 2019 15 uur geleden zei delichris: Spelen jullie zeker in de omgeving Emmen? Toen ik nog leider was speelden wij ook vaak in de omgeving van ons zelf. Ik was leider bij vv LEO Loon. Klopt inderdaad. Veelal Emmen en een paar ploegen in de provincie Groningen. Verste is Veendam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 5-3 winst tegen de koploper (die al kampioen waren overigens) lekker potje, mooi weer, dat zijn de mooie voetbalzondagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 De indeling voor komend seizoen, na ons kampioenschap nu in de derde klasse. Een aantal bekende ploegen voor ons, maar een groot deel onbekend. Ben benieuwd wat we kunnen laten zien. Vorig jaar zaten Eerbeekse Boy's en DVOV ook bij ons in, Oeken is het jaar daarvoor gepromoveerd uit onze klasse. Dus dat is wel leuk en FC Zutphen helemaal, die haalde de afgelopen 10 jaar de grootste talenten uit de hele regio weg om hoog te gaan spelen. Dit is echter na 2 degradaties op rij helemaal de andere kant op geslagen. Zo zijn er ook wat spelers uit onze jeugd daar gaan spelen en nu komen wij ze tegen in dezelfde competitie. Daar willen wij ons dus extra tegen laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Op Abdissenbosch na geheel nieuwe indeling. Aangezien wij ook een hoop nieuwe spelers erbij hebben geen idee wat dit seizoen gaat brengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Waar kun je dat zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 voetbal.nl app liveuitslagen app hollandsevelden.nl (kan ook alleen eerste elftallen zijn) Eerste kan je sowieso op club zoeken en daar staan alle elftallen van de club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 (bewerkt) Ik moet dus tegen @chrisje1993 18 augustus 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Pino: Ik moet dus tegen @chrisje1993 Yip hahaha.... Welke positie speel je? 18 augustus 2019 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 (bewerkt) 1 minuut geleden zei chrisje1993: Yip hahaha.... Welke positie speel je? Ik ben net weer begonnen na 6 jaar, maar ik denk als ik speel op de backpositie. Al vind ik voorstopper fijner. 18 augustus 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 2 minuten geleden zei Pino: Ik ben net weer begonnen na 6 jaar, maar ik denk als ik speel op de backpositie. Al vind ik voorstopper fijner. Gezellig ik ga de spits in haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Ik ben wel benieuwd hoe het mee afgaat nog na 3 jaar keepen in de 5de klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Doe in ieder geval maar je scheenbeschermers goed om Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Zorg maar eerst dat je fit wordt @Pino Niet te hard van stapel lopen, want dan heb je zo weer een (spier) blessure te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten