Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Voetbal: eigen team

PJHoutman

Aanbevolen berichten

Op 12-5-2019 om 19:58 zei Elsjorro1990:

3-2 gewonnen, doelpuntje in de laatste minuut. Wel een beetje een wedstrijd met een dubbel gevoel: nu doen we nog mee voor de 2e periodetitel en daar hebben we echt heel erg weinig belang bij.

Bij welke club speel je dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Speel zelf niet meer. 2

kapotte knieën. Ben leider van het 2e van V.V. Weerdinge. 

Spelen jullie zeker in de omgeving Emmen? Toen ik nog leider was speelden wij ook vaak in de omgeving van ons zelf. Ik was leider bij vv LEO Loon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei delichris:

Spelen jullie zeker in de omgeving Emmen? Toen ik nog leider was speelden wij ook vaak in de omgeving van ons zelf. Ik was leider bij vv LEO Loon.

Klopt inderdaad. Veelal Emmen en een paar ploegen in de provincie Groningen. Verste is Veendam. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De indeling voor komend seizoen, na ons kampioenschap nu in de derde klasse. Een aantal bekende ploegen voor ons, maar een groot deel onbekend. Ben benieuwd wat we kunnen laten zien. Vorig jaar zaten Eerbeekse Boy's en DVOV ook bij ons in, Oeken is het jaar daarvoor gepromoveerd uit onze klasse. Dus dat is wel leuk en FC Zutphen helemaal, die haalde de afgelopen 10 jaar de grootste talenten uit de hele regio weg om hoog te gaan spelen. Dit is echter na 2 degradaties op rij helemaal de andere kant op geslagen. Zo zijn er ook wat spelers uit onze jeugd daar gaan spelen en nu komen wij ze tegen in dezelfde competitie. Daar willen wij ons dus extra tegen laten zien.

image.png.9da7bc067e1868e9e9f1d8387fa029e7.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites