vinnypassy Geplaatst 25 juli 2016 Share Geplaatst 25 juli 2016 Valt ie al te halen, of heb je hem in de bios gezien? Zie trouwens dat KaT ook down is, oprichter daarvan is opgepakt oid :cab: Er is alweer een alternatief beschikbaar voor KaT. Bizar hoe snel dat ook gaat he. Moet je wel een account voor hebben. Maar denk dat ik vanavond Dazed and Confused lekker opzet en dan morgen (of speelt Ajax dan?) deze nieuwste. Zoveel zin in he, die man maakt zulke lekkere, herkenbare films. Hier wel eens voorbij zien komen dat Jagten goed is, toch? Is nu op Netflix beschikbaar, American History X en Intouchables ook. Niet verkeerd. Heel goed inderdaad, zeker zien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 juli 2016 Share Geplaatst 25 juli 2016 Vanavond eindelijk Neon Demon. Zin in (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 juli 2016 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2016 Vanavond eindelijk Neon Demon. Zin in (d) Jeej. Heel veel plezier!!! (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 juli 2016 Share Geplaatst 25 juli 2016 (bewerkt) 'Schop kont' ligt er al een paar dagen uit en de 'piratenbaai' is niet erg vruchtbaar. Bij voorbaat dank. 25 juli 2016 bewerkt door vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathijsloo Geplaatst 25 juli 2016 Share Geplaatst 25 juli 2016 Iemand al wat van de trailer releases gezien bij Comic Con? De trailer van Justice League ziet er erg veelbelovend uit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 juli 2016 Share Geplaatst 25 juli 2016 Neon Demon, vond hem lastig te beoordelen. Visueel natuurlijk totaal overdonderend en ook de soundtrack is zo rete strak. Het eerste uur werd ik echt meegezogen in alle pracht en praal en zelfs in het mysterieuze wereldje. Alleen het laatste halfuur ongeveer (vanaf de scene in het mortuarium eigenlijk) vloog het voor mij net wat uit de bocht. Dat doet voor mij afbreuk aan het geheel. Ik heb 'm nu op 3,5* staan, maar er zou nog een halfje bij kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 25 juli 2016 Share Geplaatst 25 juli 2016 Everybody Wants Some!! gezien, de nieuwste van Richard Linklater. Op de poster staat al 'The spiritual succesor of Dazed and Confused'. En dat klopt helemaal. De hele sfeer en setting is hetzelfde en het voelt direct heel vertrouwd aan. Je volgt een clubje jongens die samen in een huis gaan wonen en samen een team gaan vormen en je ziet hoe hun dat allemaal beleven. Ik kan er gewoon veel over zeggen, maar het is toch gewoon weer een hele toffe Linklater die met recht de Spiritual Succesor van Dazed and Cunfused genoemd mag worden. Net ook maar eens afgekeken. Vergelijking met D&C is inderdaad snel gemaakt. Ook weer zo'n lekker vlot en plotloos filmpje waarbij je na afloop toch wel met een smile op je gezicht zit. Was misschien net een tikje te lang want had toch een paar momentjes die wat saaier waren, maar verder krijg je precies wat je verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Dazed and Confused plotloos? Gisteren nog even gekeken en weer van begin tot eind genoten, maar op dat footballveld komt de boodschap wel boven hoor: "Well, all I'm saying is that I want to look back and say that I did I the best I could while I was stuck in this place. Had as much fun as I could while I was stuck in this place. Played as hard as I could while I was stuck in this place... Dogged as many girls as I could while I was stuck in this place." En: "Man, it's the same bullshit they tried to pull in my day. If it ain't that piece of paper, there's some other choice they're gonna try and make for you. You gotta do what Randall Pink Floyd wants to do man. Let me tell you this, the older you do get the more rules they're gonna try to get you to follow. You just gotta keep livin' man, L-I-V-I-N." Oftewel: haal eruit wat erin zit. Maar uiteindelijk was dit het belangrijkste: "That's what I love about these high school girls, man. I get older, they stay the same age." Moest opnieuw hardop lachen hoor :D Blijft toch ongekend hoe Linklater in zijn films een bepaald gevoel kan overdragen, zonder iets aan inhoud op te dringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Een boodschap en een plot is niet hetzelfde natuurlijk ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Maar oké, snap je wel. In deze zitten een paar momenten die net wat te lang duren en gewoon weinig doen (ik vond die scène aan die waterpijp waarin die oude knakker wat vaag spiritueel doet bijvoorbeeld niet nodig), maar al met al. Ik weet het niet hoor. Het lukt Linklater toch steeds om aan dat einde alles weer samen te laten komen, ook die mindere stukjes vielen toen ineens beter in elkaar. Met name dat gesprek tussen Jake en die chick gaf de film toch dat stukje richting, zoals dat op het footballveld gebeurde in Dazed and Confused. Dus ja, eens dat het een stukje minder is, maar nog steeds zo fijn he. Blijft waanzinnig hoe Linklater in bijna al zijn films dat stuk gevoel weet over te brengen. En die chick, lief zeg. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Een "slice of life" heet dat denk ik ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Maar dan nog. Ik kan dat ook proberen, maar no way dat ik een film als Linklater maak. En met mij heel veel anderen. Misschien dat dit nog wel moeilijker is dan bijvoorbeeld een sociaal maatschappelijk relevante film o.i.d. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 De The Bourne-trilogy aan het herbekijken i.v.m. de nieuwe die binnenkort uitkomt :< Identity en Supremacy al gezien, komende dagen nog Ultimatum en Legacy (al is dat meer een spin-off, veruit de minste van allemaal ook) kijken en dan z.s.m. naar Jason Bourne. Zin in zeg, de The Bourne-films staan hoog op mijn lijstje van favoriete films. Meer mensen hier die binnenkort naar de bios gaan om de nieuwe te gaan zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Ik zit er zeker aan te denken ja. Legacy was rommel imo, maar de combo Damon/Greengrass is terug voor deze dus ik verwacht wel wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Ik pak hem morgenavond. Vrijdag staat mijn mening weer uitgebreid op FOK! Schijnt trouwens dat Bourne maar 25 gesproken regels zou hebben in de film. Ga daar dus eens goed opletten ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Maar oké, snap je wel. In deze zitten een paar momenten die net wat te lang duren en gewoon weinig doen (ik vond die scène aan die waterpijp waarin die oude knakker wat vaag spiritueel doet bijvoorbeeld niet nodig), maar al met al. Ik weet het niet hoor. Het lukt Linklater toch steeds om aan dat einde alles weer samen te laten komen, ook die mindere stukjes vielen toen ineens beter in elkaar. Met name dat gesprek tussen Jake en die chick gaf de film toch dat stukje richting, zoals dat op het footballveld gebeurde in Dazed and Confused. Dus ja, eens dat het een stukje minder is, maar nog steeds zo fijn he. Blijft waanzinnig hoe Linklater in bijna al zijn films dat stuk gevoel weet over te brengen. En die chick, lief zeg. :love: Oh my god ja zij was zo leuk he! :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 28 juli 2016 Share Geplaatst 28 juli 2016 Eindelijk The Hateful Eight gezien, vond hem op een gegeven moment wel eeeeeeerrrrrrug traag maar gelukkig maakten de laatste 45 minuten een hoop goed :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 juli 2016 Share Geplaatst 28 juli 2016 (bewerkt) Gisteren de originele Independance Day nog eens aangegooid. Man, wat een film _O_ Zo goed als de perfecte blockbuster. Fantastische casting (Will Smith! Jeff Goldblum! Bll Pullman!), goeie humor, gave actie, coolste president ooit, beste speech ooit, paar heerlijke lijnen ('Welcome to earth') en natuurlijk een goeie lading 'murica fuck yeah (h) Benieuwd naar de nieuwe, hopelijk komt die een beetje in de buurt van deze. Edit- Oh, en natuurlijk niet te vergeten. Best extra ever: 28 juli 2016 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 juli 2016 Share Geplaatst 28 juli 2016 Als ik alle recensies zo lees zou ik daar niet al te veel op rekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 28 juli 2016 Share Geplaatst 28 juli 2016 (bewerkt) Benieuwd naar de nieuwe, hopelijk komt die een beetje in de buurt van deze. Bon, aangezien ik die dus net in de bios heb gezien, kan ik een antwoorden met een duidelijke.. nee Alles wat de eerste zo tof maakte, is hier vervelend. Er zijn gewoon hele scenes die bijna letterlijk zijn overgenomen. Karakters uit de eerste film die niet meteen heel boeiend waren die opeens een grotere rol krijgen, maar nog steeds niet boeiend zijn. In de eerste film had je met Will Smith een erg entertainend hoofdpersonage, hier draait het vooral om 2 piloten die die leegte een beetje moeten opvullen maar dat geen seconde kunnen. Liam Hemsworth en ene Jessie Usher, man wat een saaie kerels waren dat. Er zijn ook een pak kleine en compleet overbodige subplotjes die draaien rond personages die helemaal niets toevoegen aan de film. Wiliam Fichtner was wel ok, Maika Monroe eigenlijk ook.. alhoewel, ze heeft een leuk snoetje maar haar rol hield ook niet zoveel in. Bill Pullman en Jeff Goldblum redden de boel nog een beetje uiteindelijk of het was helemaal een ramp. Dat heerlijke pulpy, corny gevoel uit het eerste deel is dus zo goed als weg. De film neemt zichzelf véél te serieus voor z'n eigen goed, en zet op de kop toe nog met een ontzettend slechte eindscene een potentieel Deel 3 op :-D echt luidop lachen gewoon. Het origineel was misschien wel slecht, maar dan op een heerlijke manier. Deze is gewoon slecht. 28 juli 2016 bewerkt door Simonsav Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 28 juli 2016 Share Geplaatst 28 juli 2016 Overigens, ik zag de trailer van Suicide Squad, en ben normaal niet aan al die Marvel/DC Comics/whatever dingen maar dit zag er best vet uit :D puur voor Margot Robbie en Jared Leto ga ik die wss wel kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 juli 2016 Auteur Share Geplaatst 28 juli 2016 Mijn broertje is gisteren met zijn vriendin naar The Neon Demon geweest, op mijn Pathe pas. Nou hij vondt het een van de slechtste zo niet slechtste kut film die hij ooit gezien heeft :( Vondt er helemaal niks aan, had ik niet verwacht. Daarna zijn ze het ''weg gaan zuipen'' op een woensdag. Hij vondt ook niet geschikt voor zijn vriendin vanwege de [spoiler=thema's TND]Verkrachting, necrofilie en cannibalisme Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 28 juli 2016 Share Geplaatst 28 juli 2016 Waarom kies je ook zo'n film om met je vriendin heen te gaan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 juli 2016 Auteur Share Geplaatst 28 juli 2016 Waarom kies je ook zo'n film om met je vriendin heen te gaan :cab: Hij had aan mij gevraagd of het wel kon, ik zei ja kan ze denk wel leuk vinden. Zei gaat over modellen wereld waar zij ook in had kunnen zitten ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 28 juli 2016 Share Geplaatst 28 juli 2016 Haha. Beetje hetzelfde als dat je OGF met je chick gaat kijken vanwege Gosling. :r Zelf net Jason Bourne gezien. Moet er een review over schrijven en dat vind ik best lastig, want zo heel bijzonder is het allemaal niet. Volgens mij kloppen die 25 lijnen tekst voor Bourne zelf trouwens wel aardig. De film zelf is best oké, maar dat hele stukje mysterie dat de eerste drie films zo lekker maakte, voelt nu wel als een herhaling van zetten. Wat voor de film spreekt is dat het tempo echt prima is, maar het is jammer dat er zo ontzettend veel én snel met de camera bewogen wordt. Niet op die hele nare Taken 2-manier, maar wel op het niveau dat je er best wel heel onrustig van zou kunnen worden. Beste moment vond ik overigens het muziekje aan het einde. Niet dat dat mijn hele ervaring tekent ofzo, maar ja, dat muziekje. (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten