Justin Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 Het eeuwige bijdehante gedoe van Deadpool ging me tegen staan. Evenals de humor die echt zo geforceerd erin werd geduwd. Oh en de badguy vond ik ook totaal niet memorabel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 Dat was ook de bedoeling volgens mij. Je had ook die scene bij het Xmen huis waar hij vroeg of er toevallig te weinig budget voor de film was. Eindgevecht wel matig inderdaad, maar daar ging het de film ook niet om. Ik hoef geen Wolverine of Sabretooth ofzo te zien, maar ik vond zijn buddies slecht uitgewerkt. Cliché muscle man en cliché kwaad jong meisje. En dat kan dan nog de bedoeling zijn, het maakt het er voor mij niet meteen frisser door. En waar ging de film dan wel om? De love story die mij totaal niet greep, de kijker expres beduvelen door alle clichés op een hoopje te gooien,...? Hoe meer ik er over nadenk, hoe minder ik hem vind :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 Dat was volgens mij ook de bedoeling van de film. Lekker fucken met alle cliches. Bij de openingcredits krijg je dit al meteen te zien. Sowieso is Deadpool niet een standaard superheld. Dat legt hij zelf ook uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 Is inderdaad de bedoeling geweest, maar ik vind het zo jammer dat het mij niet gegrepen heeft. Keek er zo erg naar uit! Vond de begingeneriek dan ook wat overroepen. Ben ik een cynische zak geworden? Ik vrees het :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 11 maart 2016 Share Geplaatst 11 maart 2016 Nolan gaat zich wagen aan een van de meest beproefde genres ooit: de WOII-film. Werktitel Dunkirk en gaat over de slag bij Duinkerke. Hij gaat voor de Star Wars-tactiek van relatief onbekende acteurs in de hoofdrollen. Eerste naam is Fionn Whitehead, die ik niet ken, dus dat werkt. Maar de supporting cast: Tom Hardy, Mark Rylance en Kenneth Brannagh. Dat kon een heel stuk minder :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 11 maart 2016 Share Geplaatst 11 maart 2016 Ben benieuwd, vind het toch een flinke gok om voor een meer realistische setting te gaan. Had genoeg kritiek op Inception en Interstellar maar het waren natuurlijk wel originele scripts en daar moet hij het toch van hebben want audiovisueel is het nooit veel geweest bij hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 maart 2016 Share Geplaatst 11 maart 2016 Wacht, je moet je post volgens mij nog ff bijwerken Hans, vanaf 'audiovisueel' klopt het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 maart 2016 Share Geplaatst 11 maart 2016 Ik wou net zeggen ja :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 11 maart 2016 Share Geplaatst 11 maart 2016 Is inderdaad de bedoeling geweest, maar ik vind het zo jammer dat het mij niet gegrepen heeft. Keek er zo erg naar uit! Vond de begingeneriek dan ook wat overroepen. Ben ik een cynische zak geworden? Ik vrees het :( Altijd geweest jongeuh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Medianeras gezien zojuist, zeer aangenaam Argentijns filmpje over een man en een vrouw die in een sociaal isolement leven maar wiens levens toch meer verwikkeld zijn dan het lijkt. Ontzettend traag maar nooit saai, vol mooie shots van Buenos Aires en prettige acteurs. Ideaal filmpje voor de zondagmorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 The Hunger Games: Mockinjay 2 maar eens gezien. Matig filmpje zeg. Soms wel leuke stukken maar meer eindeloos gelul en gezeur. En dat laatste halfuur ofzo, waar sloeg dat op :cab: Wat een anticlimax. 2,5* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Medianeras gezien zojuist, zeer aangenaam Argentijns filmpje over een man en een vrouw die in een sociaal isolement leven maar wiens levens toch meer verwikkeld zijn dan het lijkt. Ontzettend traag maar nooit saai, vol mooie shots van Buenos Aires en prettige acteurs. Ideaal filmpje voor de zondagmorgen. Die titel klinkt me bekend, snel even gekeken en heb die idd een paar jaar geleden eens gezien ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 13 maart 2016 10 Cloverfield Lane First off heeft niks met Cloverfield te maken. Dus verwacht geen monsters ofzo. Dan naar de orde van de dag. Wauw wat een film _O_ John Goodman :love: _O_ en Mary Elizabeth Winstead schitteren echt in deze geweldige film. Het verhaal is goed, script is sterk en wat een spanning/acteerwerk. Ik ga niet vertellen wat verhaal inhoudt, je moet het gewoon zelf zien. Echt een erg sterke film en dat voor het regie debuut van Dan Trachtenberg, petje af. 8.5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Die titel klinkt me bekend, snel even gekeken en heb die idd een paar jaar geleden eens gezien ;sm; Ik zag het staan op WiW ja maar kon je review nergens vinden. Leuk om te lezen in elk geval (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 Gisteren op de 'brakke zondag' even twee filmpjes gekeken. Beide prima mee vermaakt. Van Yip Man had ik wat meer verwacht, ten opzichte van de vorige twee delen, maar voor de rest een prima film. Had de indruk dat het dit keer meer ging over hem en zijn familie, dan het vechten. In the heart of the Sea was tof. Leuk verhaal en heel mooi neergezet. Yip Man 3 (Wilson Yip, 2015) :: 6.6 In the Heart of the Sea (Ron Howard, 2015) :: 7.4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 Gisteren The Perks of Being a Wallflower gezien, lekker filmpje hoor. Emma Watson en Nina Dobrev :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 Is inderdaad de bedoeling geweest, maar ik vind het zo jammer dat het mij niet gegrepen heeft. Keek er zo erg naar uit! Vond de begingeneriek dan ook wat overroepen. Ben ik een cynische zak geworden? Ik vrees het :( Het is in mijn ogen wel echt een film die je totaal aanstaat of helemaal niet. En de punten die je zelf aangeeft en de andere geven dat eigenlijk ook weer. Mij greep de film zeker, misschien omdat ik eigenlijk niet zo van de superhelden films ben. Maar heb me goed vermaakt bij deze film, wel heb ik een redelijk droge humor en zat ik vaak lachend in de bioscoop waarbij de grap verder niet aansloeg. (kan ook komen omdat ik de twee mensen voor me, de een tegen de ander uit zat te leggen dat de hoofdrolspeler Ryan Reynolds is en dat hij grappen over zichzelf maakten.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 Een 8,4 op IMDb leidt ik toch af: unaniem een goede film Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 Een 8,4 op IMDb leidt ik toch af: unaniem een goede film Nu zegt IMDB na zo'n korte periode nog niet altijd iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 15 maart 2016 Share Geplaatst 15 maart 2016 Nu zegt IMDB na zo'n korte periode nog niet altijd iets. Klopt, maar dat zal wel 8+ en na 10 jaar 7,5+ blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 maart 2016 Share Geplaatst 15 maart 2016 Zoals ik al zei in mijn ogen terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 15 maart 2016 Share Geplaatst 15 maart 2016 Blue Mountain State: The rise of Thadland, staat op Netflix. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 15 maart 2016 Share Geplaatst 15 maart 2016 Crouching Tiger, Hidden Dragon: Sword of Destiny (Woo-Ping Yuen, 2016) :: 7.1 Om in de 'martial arts' sfeer te blijven na Yip Man, gisteren de Netflix exclusive 'Crouching Tiger, Hidden Dragon' gezien. Pracht van een titel voor een leuke, actievolle film. De vechtscenes waren soms ietwat onrealistisch, met name het springen enzovoort, maar dat mocht de pret niet drukken. Door het gebruik van zwaarden en allerlei soorten andere wapens werd het één groot spektakel. Het verhaal in de film zat prima in elkaar en heb me dan ook anderhalf uur prima vermaakt. Keurig filmpje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 maart 2016 Share Geplaatst 15 maart 2016 10 Cloverfield Lane gezen in de bios gister. Een totaal andere film dan de vorige. Het is geen groot monster epos, maar een psychologische thriller in een ruimte. Je vraagt je continu af wat er nu allemaal klopt van wat je hoort en de onderhuidse spanning is voelbaar. De uiteindelijk ontknoping is erg spannend. Laatste pakweg 20 minuten vliegt het iets uit de bocht en is het totaal anders dan de rest. Maar dit zet wel aan voor een mogelijk vervolg. 3.5* zeker wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 15 maart 2016 Share Geplaatst 15 maart 2016 Ik wil nog niets lezen, eerst zelf in de bios zien :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten