Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Film Topic

Kyrill

Aanbevolen berichten

Afgelopen week de een na laatste film die ik nog niet gezien had van Quentin Tarantino gekeken: Death Proof. Staat minder hoog aangeschreven dan zijn andere films maar toch vond ik hem erg sterk. Het is geen Pulp Fiction, maar ik heb me eigenlijk geen seconde verveeld. 8/10 imo. 

Next: Jackie Brown. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Tim':

Gisteren Guardians of the Galaxy Vol. 3 in de bioscoop gezien. Niks meer aan veranderen, wat een fantastische film is dit zeg.

Geweldige film hé Tim. Ik heb echt enorm genoten van het hele ''verhaal'''/''backstory'' rond Rocket. En Nathan Fillion was ook echt :chief::shine:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Kyrill:

Geweldige film hé Tim. Ik heb echt enorm genoten van het hele ''verhaal'''/''backstory'' rond Rocket. En Nathan Fillion was ook echt :chief::shine:

Voor mij de perfecte mix tussen de bekende Guardians-humor (vooral Drax en Mantis die er voornamelijk voor de humor zijn) en een daadwerkelijk emotioneel verhaal over de geschiedenis van Rocket. Aangevuld met een zalige soundtrack natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Tim':

Voor mij de perfecte mix tussen de bekende Guardians-humor (vooral Drax en Mantis die er voornamelijk voor de humor zijn) en een daadwerkelijk emotioneel verhaal over de geschiedenis van Rocket. Aangevuld met een zalige soundtrack natuurlijk.

Jaaa eens eens. Die OST was geniaal.

Spoiler

Ik heb op het einde gehuild toen Dog Days Are Over speelde , ze allemaal zo vrolijk aan het dansen zijn/ waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Captain Marvel: Echte introductie film voor de reeks van Marvel. Voor mij niet echt bijzonder. 

Return to Seoul: De hoofdpersonage gaat op zoek naar haar biologische ouders in Zuid-Korea. Je ziet haar ermee worstelen en dat uit zich vooral in destructief gedrag. Het eind is best hard/lullig, maar aan de andere kant, zou het mij niet verbazen dat je dat niet zo erg vindt voor haar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-5-2023 om 10:37 zei Tim':

Gisteren Guardians of the Galaxy Vol. 3 in de bioscoop gezien. Niks meer aan veranderen, wat een fantastische film is dit zeg.

Op 16-5-2023 om 15:04 zei Kyrill:

Geweldige film hé Tim. Ik heb echt enorm genoten van het hele ''verhaal'''/''backstory'' rond Rocket. En Nathan Fillion was ook echt :chief:

Niks aan toe te voegen mannen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen weekend Creed 3 gezien op Prime Video. Het keek leuk weg, maar het was niet zo mooi als deel 1 en 2. En ik miste Rocky.

En ik heb nog Extraction 2 gezien op Netflix. Kijkt heerlijk weg als je van geweld houdt. En het is over de top.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

paul-mescal-aftersun.jpg

Gezien sedert de vorige keer en in volgorde van favoriet naar geen favoriet

9/10
Aftersun (2022)
Sunrise: A Song of Two Humans (1927)

8/10
The Farewell (2019)
The Bridge on the River Kwai (1957)
Corpse Bride (2005)
The Treasure of the Sierra Madre (1948)
Coraline (2009)
South Park: Bigger, Longer & Uncut (1999)

7/10
The Founder (2016)
Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga (2020)
Singin' in the Rain (1952)
The Maltese Falcon (1941)

6/10
The Super Mario Bros. Movie (2023)
Annie Hall (1977)
Akira (1988)

5/10
The Great Train Robbery (1903)
Space Jam (1996)
Lawrence of Arabia (1962)
Platoon (1986)

3/10

The Void (2016)

2/10
Waking Life (2001)
Take Your Pills: Xanax (2022)

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Extraction 2

als je deel 1 leuk vind dan vind je deze ook leuk. Lekker verstand op 0 en gaan. Komt ook nog een deel 3

Blood & Gold

Een spaghetti western tijdens wo2. Beetje de Duitse Inglorious Bastards. Een Duitse soldaat deserteert in het voorjaar van 45. Wordt gepakt en opgehangen maar gered door een boerin. De SS wil nog snel het goud halen wat in het nagelegen dorpje moet zijn.  Prima film 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Transformers Rise of the Beasts

Wat een heerlijke film weer. Komt dicht in de buurt van de 1e. Daarna werd het zeker met de laatste 2 toch wel minder. Bumblebee was een prima prequel en dit is weer het vervolg op Bumblebee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-7-2023 om 01:27 zei Djurovski:

Transformers Rise of the Beasts

Wat een heerlijke film weer. Komt dicht in de buurt van de 1e. Daarna werd het zeker met de laatste 2 toch wel minder. Bumblebee was een prima prequel en dit is weer het vervolg op Bumblebee. 

Aanrader als je Bumble Bee goed vond? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites