Elsjorro1990 Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Op 8-10-2022 om 16:45 zei Bogatyr: Same here. Maar dat heb ik bijvoorbeeld ook met Porky's of de police academy. Cultheld jij. Heerlijke films inderdaad. Ik wou hier wel een mention neer pennen voor Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore Als ware Harry Potter fan zijn deze films me redelijk een doorn in het oog. Waar vooral nummer 2 nog wel te pruimen was, gaat er hier weer een boel mis. Begint naturlijk al met de meest domme fout ooit door meneer Depp uit de rol van Grindelwald te zetten. Hoewel ik Mads Mikkelsen een fantastische acteur vind, bleef zijn prestatie hier toch wat achter. Maar wat me echt tegen staat is dat er gewoon heel veel zaken niet kloppen als je de Harry Potter boeken gelezen hebt en dat zorgt er voor dat ik me mateeeeeeeeloos irriteer tijdens de film. Doe maar een 3/10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 oktober 2022 Share Geplaatst 14 oktober 2022 Ben net bij Rebel geweest. Een Belgische film over de oorlog in Syrië met IS, radicaliseringsproces, Jihad. Heftige film wel. Echt een aanrader. Heel tof gefilmd ook scènes zien er heel tof uit ook. En een interessant onderwerp zeker omdat het eigenlijk zo'n actief onderwerp is. Geen idee of er meer kwaliteitsfilms uit België komen, maar echt pareltje. Zou Nederland wellicht ook eens moeten overwegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 oktober 2022 Share Geplaatst 14 oktober 2022 RIP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 Black-out Aardige film op Netflix. Beetje open deuren intrappen maar aardig tijdverdrijf 6,5/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 De Oost gekeken. Moet zeggen dat ik het voor een Nederlandse productie meer dan goed vond. Goed verhaal, prima acteerwerk en geen ondermaatse ‘special effects’. 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Moonfall Leuke ( rampen ) film. Verhaal niet te serieus nemen ( of je moet in reptielmensen geloven etc ) Maar leuk filmpje op de dinsdagavond/nacht. En een actrice met mijn naam erin is meestal wel leuk om te bekijken hoewel ze natuurlijk niet in de buurt van mij komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 Op 12-10-2022 om 11:42 zei Elsjorro1990: Cultheld jij. Heerlijke films inderdaad. Ik wou hier wel een mention neer pennen voor Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore Als ware Harry Potter fan zijn deze films me redelijk een doorn in het oog. Waar vooral nummer 2 nog wel te pruimen was, gaat er hier weer een boel mis. Begint naturlijk al met de meest domme fout ooit door meneer Depp uit de rol van Grindelwald te zetten. Hoewel ik Mads Mikkelsen een fantastische acteur vind, bleef zijn prestatie hier toch wat achter. Maar wat me echt tegen staat is dat er gewoon heel veel zaken niet kloppen als je de Harry Potter boeken gelezen hebt en dat zorgt er voor dat ik me mateeeeeeeeloos irriteer tijdens de film. Doe maar een 3/10. Ik heb die ook nog altijd niet gekeken. De 1e Fantastic Beasts vond ik echt heel leuk, gewoon een frisse blik op de HP wereld. De 2e werd al weer veel meer teruggegrepen op bekende personages, de bekende franchise ziekte. Newt werd steeds meer een side character ipv het hoofdpersonage. Waarschijnlijk zal ik deze ooit wel eens kijken als ie op een streamingsdienst te vinden is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 4 uur geleden zei Erwin.: Ik heb die ook nog altijd niet gekeken. De 1e Fantastic Beasts vond ik echt heel leuk, gewoon een frisse blik op de HP wereld. De 2e werd al weer veel meer teruggegrepen op bekende personages, de bekende franchise ziekte. Newt werd steeds meer een side character ipv het hoofdpersonage. Waarschijnlijk zal ik deze ooit wel eens kijken als ie op een streamingsdienst te vinden is. Staat op HBO Max eh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 9 minuten geleden zei Justin: Staat op HBO Max eh. Oh ja, maar die heb ik niet. Alleen Netflix en Disney+ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 4 uur geleden zei Erwin.: Ik heb die ook nog altijd niet gekeken. De 1e Fantastic Beasts vond ik echt heel leuk, gewoon een frisse blik op de HP wereld. De 2e werd al weer veel meer teruggegrepen op bekende personages, de bekende franchise ziekte. Newt werd steeds meer een side character ipv het hoofdpersonage. Waarschijnlijk zal ik deze ooit wel eens kijken als ie op een streamingsdienst te vinden is. Ik had wel moeite met die Newt, vond dat helemaal geen interessant karakter, geen HP-gevoel bij ook. Eigenlijk vond ik Depp als Grindelwald ook het gevoel geven van een stereotype andere fantasy film. Mads geeft het personage imo wat meer diepgang en charme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 Laatst Luckiest Girl Alive gekeken met mijn vrouw. Naast het feit dat Mila Kunis erin speelt, wat ik sowieso al een pre vind voor het oog, was het ook best een intrigerende film. Totaal anders dan verwacht, maar zeker de moeite waard. 7/10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 oktober 2022 Share Geplaatst 24 oktober 2022 38 minuten geleden zei Socrates: Ik had wel moeite met die Newt, vond dat helemaal geen interessant karakter, geen HP-gevoel bij ook. Eigenlijk vond ik Depp als Grindelwald ook het gevoel geven van een stereotype andere fantasy film. Mads geeft het personage imo wat meer diepgang en charme. Ik hou wel van zijn eigenzinnigheid, maar ik kan me goed voorstellen dat je daar niks aan vindt inderdaad. Laat staan over een drietal films. Depp speelde inderdaad weer zijn eigen karakter, maar dat vond ik nog niet zo storend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Narcosis gister gezien. Indrukwekkend gemaakte film wel. Enorm goede muziek, waarbij rouw goed in beeld wordt gebracht. Uitstekend gedaan ook door Thekla Reuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Im Westen nichts Neues (2022) gekeken zojuist. Zit goed in elkaar, geen over de top heldhaftige oorlogsfilm maar juist vanuit kwetsbaarheid benaderd. Ze laten op een indrukwekkende manier de horror van WO1 zien en de waanzin van oorlogsvoering. Voor mij een 8/10. @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 23 minuten geleden zei ElPrincipito: Im Westen nichts Neues (2022) gekeken zojuist. Zit goed in elkaar, geen over de top heldhaftige oorlogsfilm maar juist vanuit kwetsbaarheid benaderd. Ze laten op een indrukwekkende manier de horror van WO1 zien en de waanzin van oorlogsvoering. Voor mij een 8/10. @Urbeto Tof! Ik ga hem zsm ook even kijken. Vond het boek ijzersterk, hopelijk is de film dat ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Op 28-10-2022 om 22:47 zei Urbeto: Tof! Ik ga hem zsm ook even kijken. Vond het boek ijzersterk, hopelijk is de film dat ook. Ben onder de indruk van deze film. Ik raad je wel aan om eerst iets te eten en naar de wc te gaan zodat je ongestoord de film kan bekijken. Ik wilde hem niet op pauze zetten omdat ik zo in de sfeer was ondergedompeld. Het is een knap staaltje film. Absolute aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 Wij hebben hem zaterdagmiddag ook gekeken. Niet zo ‘fan’ van WO1 als van WO2, maar dit was echt een zeer goede film zeg. Zou ooit toch wel eens zo’n kwaliteitsfilm/serie willen zien van in de 2e WO en dan ook van Duitse perspectief. Ik heb iig 2,5 uur geboeid voor de tv gezeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 oktober 2022 Share Geplaatst 31 oktober 2022 Three billboards outside Ebbing gekeken gisteren. OMG, onder de indruk! Goede acteurs, komische drama.. ontroerd en gelachen. 8/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 Gisteravond Im Westen Nichts Neues gekeken. Wanneer zo'n ijzersterk boek verfilmd wordt is het lastig om aan de verwachtingen te voldoen. Gelukkig slaagt deze verfilming daar goed in. Cinematografisch is het echt een schitterende film en het acteerwerk is ook zeker niet slecht. Deze verfilming is daarmee een sterke aanklacht tegen de oorlog en doet het boek daarmee recht. 8/10 Op 31-10-2022 om 08:11 zei Vitesse88: Wij hebben hem zaterdagmiddag ook gekeken. Niet zo ‘fan’ van WO1 als van WO2, maar dit was echt een zeer goede film zeg. Zou ooit toch wel eens zo’n kwaliteitsfilm/serie willen zien van in de 2e WO en dan ook van Duitse perspectief. Ik heb iig 2,5 uur geboeid voor de tv gezeten. In dat geval kan ik je de Duitse serie Unsere Mütter, Unsere Väter sterk aanraden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 14 minuten geleden zei Urbeto: Gisteravond Im Westen Nichts Neues gekeken. Wanneer zo'n ijzersterk boek verfilmd wordt is het lastig om aan de verwachtingen te voldoen. Gelukkig slaagt deze verfilming daar goed in. Cinematografisch is het echt een schitterende film en het acteerwerk is ook zeker niet slecht. Deze verfilming is daarmee een sterke aanklacht tegen de oorlog en doet het boek daarmee recht. 8/10 In dat geval kan ik je de Duitse serie Unsere Mütter, Unsere Väter sterk aanraden. Die heb ik gezien, maar tnx voor de tip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 Potverdikkie, gisteren Le Mans 66 gekeken. Wat een puik en geweldig acteerwerk van o.a. Christian Bale. Geweldig verhaal, adembenemend met een goede opbouw.. 8/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 6 november 2022 Share Geplaatst 6 november 2022 Gisteren The Good Nurse bekeken op Netflix en wat een verhaal zeg. Gek dat zoiets zomaar kan gebeuren. Jessica Chastain wel gewoon weer heel erg goed, ook Eddie Redmayne was best oké. Er is een bepaalde scene waar hij begint te roepen, vond ik sterk gedaan hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 The Takeover op Netflix gister aangezet met Frank Lammers. Echt bijzonder slecht en clichematig zeg. Ook gewoon slecht filmwerk als je het mij vraagt. 3/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 november 2022 Auteur Share Geplaatst 7 november 2022 (bewerkt) 32 minuten geleden zei 007mark: The Takeover op Netflix gister aangezet met Frank Lammers. Echt bijzonder slecht en clichematig zeg. Ook gewoon slecht filmwerk als je het mij vraagt. 3/10 Hoe deed Holly Mae Brood het? 7 november 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 3 uur geleden zei 007mark: The Takeover op Netflix gister aangezet met Frank Lammers. Echt bijzonder slecht en clichematig zeg. Ook gewoon slecht filmwerk als je het mij vraagt. 3/10 Als je die cast ziet ga je er toch sowieso al niet naar kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten