Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Film Topic

Kyrill

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei ROEMM:

Prima filmpje om op een avond met één oog te kijken, maar zo'n bijzondere film is het ook niet. 

Bijzonder niet nee. Maar het in een actiefilm en zit genoeg actie in. Ligt er natuurlijk aan hoe je gaat beoordelen. Ga je het vergelijken met oscar materiaal dan klopt het cijfer. Beoordeel je de film op specifiek genre vind ik het cijfer echt te laag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei ROEMM:

Prima filmpje om op een avond met één oog te kijken, maar zo'n bijzondere film is het ook niet. 

Er gaat een deel 2 komen. 

Van de week Once a upon a  time in London gezien. Een leuke misdaadfilm om de tijd te doden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag 2 films voor 10 Euro gekocht. Dure onderzetters of toch niet .

The Final Sacrifice 

1944 de Duitsers worden vanuit het zuiden van Italië aangevallen door de Amerikanen en in het Noorden door de Partizanen. Verhaal speelt zich af bij de Gotenstellung. Klinkt allemaal leuker dan het is. Weinig actie en de laatste zelfmoord missie is zo voorbij. Verhaal is op zich nog wel aardig en voordeel is wel dat de Duitsers Duits spreken en de Italianen Italiaans. Winnaar van 3 filmfestivals. 

Rhineland 

Het hoesje beloofd meer actie in de laatste grote moordplaats in het westen. Maar de scènes op het hoesje zitten niet in de film. Groepje antitank soldaten komen terecht bij de mijndivisie. Komen ook in gevechten terecht en 1 bij 1 sterven ze op 2 man na. Stuk meer van deze verwacht. Echter als er op het hoesje staat This film is Epic volgende keer maar moeten laten liggen.

Once upon a time in Hollywood 

Dan maar een Tarentino dat kan bijna niet tegenvallen en dat deed het gelukkig ook niet. Prima sfeertje en Pitt en diCaprio spelen sterk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

April
Films
46. internet.pngTaxi Driver (Martin Scorsese, 1976) eye.gif :: 8.5
47. internet.pngThe Gentlemen (Guy Ritchie, 2019) :: 7.8
48. icon_on_demand.pngEl hoyo (Galder Gaztelu-Urrutia, 2019) :: 6.5
49. internet.pngThe Invisible Man (Leigh Whannell, 2020) :: 6.8

Series
50. icon_on_demand.pngBetter Call Saul - Seizoen 5 (Vince Gilligan, Peter Gould, 2020): Aflevering 8 t/m 10 :: 9.0
51. internet.pngDevs - Seizoen 1 (Alex Garland, 2020): Aflevering 1 (nog niet af gezien)
52. internet.png JoJo no kimyō na bōken: Ōgon no kaze - Seizoen 1 (Yasuhiro Kimura, Hideya Takahashi, Naokatsu Tsuda, 2018): Aflevering 7 t/m 23 (nog niet af gezien)
53. icon_on_demand.pngOzark - Seizoen 3 (Bill Dubuque, Mark Williams, 2020): Aflevering 3 t/m 10 :: 7.8
54. icon_on_demand.pngStar Trek: Voyager - Seizoen 2 (Rick Berman, Michael Piller, Jeri Taylor, 1995): Aflevering 10 t/m 23 (nog niet af gezien)
55. internet.pngSuccession - Seizoen 2 (Jesse Armstrong, 2019): Aflevering 5 t/m 10 :: 9.0
56. icon_on_demand.pngSunderland 'Til I Die - Seizoen 2 (David Soutar, 2020): Aflevering 1 t/m 6 :: 7.5
57. icon_on_demand.pngTiger King: Murder, Mayhem and Madness - Seizoen 1 (Eric Goode, 2020): Aflevering 1 t/m 8 :: 7.0

Statistieken
Totaal 4 films (maandgemiddelde: 8.0) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 4.

Totaal 63 afleveringen van series gekeken.

Totale speelduur: 3098 min.
Aantal films / series herzien: 1.

Best beoordeeld: Better Call Saul - Seizoen 5, Succession (9.0, 1ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: El hoyo (6.5).

Media-verdeling
internet.png 6.
icon_on_demand.png 6.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jumanji The Next Level

Leuk vervolg. Wel veel van hetzelfde maar heb mij er prima mee vermaakt en zoonlief nog meer.

Fury

Prima oorlogsfilm met in de hoofdrol een tankcrew. Laatste scène is wat te ongeloofwaardig maar goed tis ook Hollywood 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-5-2020 om 22:03 zei sennid:

De laatste film van Star Wars gekeken. Het einde had iets meer epischer gemogen dan was het helemaal een topfilm. Maar nog steeds van genoten.

Ben afgelopen weekend begonnen op Disney+ met alle Star Wars films te kijken in chronologische volgorde. Heb ik nog nooit gedaan.  Klaar met Solo, nu door naar Rogue One.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen weekend maar weer wat fims gekeken

John Wick

Was ik al eerder mee begonnen maar was zo moe dat ik in slaap was gevallen. Nu maar helemaal nog een keer gekeken. Veel actie weinig verhaal prima voor mij dus.

John Wick 3

Deel 2 staat blijkbaar niet op Netflix. Totaal ongeloofwaardig verhaal natuurlijk maar blijft gewoon heerlijke actie. Voor de eerste keer een Halle Berry gezien die knap was. Herkende haar niet in deze rol. 

Rambo: Last Blood

Had hem nog niet gezien dus kon prima dit weekend met de eerdere films. Prima einde van een mooie serie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren Midway gekeken, was een avond alleen thuis. Ondanks dat ik er enorm naar uitkeek was hij vermakelijk maar viel ook wat tegen. Het is vreselijk pro-Amerikaans, ze zijn allemaal dapper, allemaal cowboys en het ligt er allemaal net te dik op. Mis een beetje de diepgaande conversaties en de moeilijkheidsgraad bij het maken van keuzes. 

Daarnaast vond ik de computer animaties echt ondermaats, zeker in het begin. Je ziet ze op het dek rennen, bizar zo slecht. Voor de rest vermakelijk, niet bijzonder. 6/10 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren 4 films gekeken. 

- Once upon a time in Hollywood - 7/10. Ondanks dat ik er gemengde reacties op heb gehoord kon hij mij zeker bekoren. Geen spannende actie of helemaal vol met de scenes die we gewend zijn van Tarantino, toch een leuke en serieuze knipoog naar het verleden. Top acteurs, sommige iconische scenes, leuk! 

- Extraction - 6/10. Schieten, schieten en bloed. Je kent het wel, redelijk standaard en niet bijzonder. Toch vermakelijk om naar te kijken. 

- Tag - 7/10. Slechte humor, dat is mijn humor. Goede acteurs en een film gebaseerd op een waargebeurde groep vrienden. Keek leuk weg, meermaals hardop moeten lachen. 

- Wind River - 8/10. Die was top! Erg goede prestatie van Jeremy Renner, verhaal zat goed in elkaar en spanning liep natuurlijk op. Deze pakte mij wel! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gisteren drie films gezien. Creed 1 en Creed 2 en als afsluiter Penoza: The Last Chapter. 

Creed 1 en Creed 2 zijn echte Rocky films en daar ben ik gewoon fan van. En Penoza moest ik zien omdat ik de serie ook had gezien. Men kan gewoon verder gaan met de reeks en stiekem ben ik blij dat er een prequel serie komt omtrent Luther.

Alledrie de films zeker aanraders. Penoza wel kijken als je de serie hebt gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister toevallig ook de Penoza film gekeken.

Vond hem te 'gehaast'. Het voelde alsof ze na het maken van de serie hebben gedacht, oké waar in de verhaallijn zitten nog open eindjes? En als we dat achter elkaar aan plakken kunnen we er nog een film uitpersen. En dat is waar je 2 uren naar zit te kijken. En doordat het een film is, skipten ze soms wel heel snel van situatie naar situatie, wat het soms wat onrealistisch maakte. Zeker omdat de serie zo steengoed is. Al met al oké, maar zeker geen top.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag 2 films gekeken. Officieel gisteren dus.

Exodus Gods and Kings

Tegenvallend had er meer van verwacht. Had veel meer potentie dan er is uitgehaald. Krappe voldoende.

Logan

Hoewel ik geen echte fan ben van van de X Men is wolverine wel een gaaf karakter. Prima film met flink wat bloed. Verhaal houd niet over maar dat hoeft ook niet in dit soort films. 

bewerkt door komodo25
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei komodo25:

assassins creed 

Vanochtend gezien. Leuke film. Locaties goed in beeld gebracht. Moet wel zeggen dat ik de oudere games niet gespeeld heb dus het niet kan vergelijken. 

Ik ben er vanochtend mee begonnen en ga zo verder kijken. De film is sowieso anders omdat de game nooit in Spanje is geweest. En de animus is anders dan in de games.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei sennid:

Assassin's Creed

Goede film, alhoewel het misschien beter was om er een serie van te maken.

Wind River

Redelijke film. Niet goed, niet slecht. Op het eind zie je wel de boodschap achter deze film.

Het is idd aan de korte kant. Komen hopelijk nog wat delen van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht even random een film uit te kiezen op Netflix die hoog stond in de trendinglijst. Uitgekomen bij 365 days omdat deze niet zo lang duurde.

Denk de slechtste film die ik ooit heb gezien. Ondoordachte verhaallijnen, slecht acteerwerk en kutmuziek. Zonde van mijn tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites