sennid Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 Net T-34 op Netflix gekeken. Echt een goede film (WW2) waar alleen Russisch en Duits wordt gesproken (is een Russische film). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 14 minuten geleden zei sennid: Net T-34 op Netflix gekeken. Echt een goede film (WW2) waar alleen Russisch en Duits wordt gesproken (is een Russische film). https://www.imdb.com/title/tt5207204/ Dan is Panfilov's 28 ook wel wat voor je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 (bewerkt) https://www.ad.nl/show/premiere-bond-film-no-time-to-die-uitgesteld-wegens-coronavirus~a44a62de/ 4 maart 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 1 uur geleden zei sennid: Net T-34 op Netflix gekeken. Echt een goede film (WW2) waar alleen Russisch en Duits wordt gesproken (is een Russische film). Die heb ik ook gezien vanmiddag. Het is inderdaad een goede film. Zeker een aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 maart 2020 Share Geplaatst 6 maart 2020 Gisteren Spider-Man Far from Home gekeken. Was verrassend goed, kon mij wel bekoren! 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 maart 2020 Share Geplaatst 9 maart 2020 Het laatste deel van de Hunger Games gezien . Vond het de minste van de 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 maart 2020 Share Geplaatst 10 maart 2020 Gisteravond The Gift gekeken, ondanks wat bedenkingen in de verhaallijn toch een intrigerende film. Spannend en verveeld niet snel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 maart 2020 Share Geplaatst 10 maart 2020 (bewerkt) Op 6-3-2020 om 08:45 zei ElPrincipito: Gisteren Spider-Man Far from Home gekeken. Was verrassend goed, kon mij wel bekoren! 7/10 Nu al alle Marvel films gehad of ben je achteraan begonnen? 10 maart 2020 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 maart 2020 Share Geplaatst 10 maart 2020 6 minuten geleden zei Erwin.: Nu al alle Marvel films gehad of ben je achteraan begonnen? Nee, nog lang niet! Ga er toch maar eens aan beginnen binnenkort, trok me eigenlijk totaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 maart 2020 Share Geplaatst 10 maart 2020 Spiderman behoort daar ook toe he, vandaar dat ik het zei. Far From Home is de laatste MCU film die uitkwam. Ik denk dat je dan ook wat context mist, voornamelijk in het begin van de film (al heb je mogelijk al het een en ander opgevangen over de andere films). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 maart 2020 Share Geplaatst 10 maart 2020 2 minuten geleden zei Erwin.: Spiderman behoort daar ook toe he, vandaar dat ik het zei. Far From Home is de laatste MCU film die uitkwam. Ik denk dat je dan ook wat context mist, voornamelijk in het begin van de film (al heb je mogelijk al het een en ander opgevangen over de andere films). Yes, weet ik! Spiderman 1 (Homecoming) had ik al wel gezien. Moet er echt eens voor gaan zitten. In welke volgorde raadt jij het aan? Daar lees ik dus verschillende dingen over. Sowieso even Disney+ aanschaffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 maart 2020 Share Geplaatst 10 maart 2020 Ik denk dat het qua introduceren van karakters het handigst is om ze op basis van tijd van uitkomen te kijken. De in-universe tijd volgorde is op zich ook prima en verschilt ook niet heel erg veel van de andere volgorde. Al zou ik dan toch wel captain Marvel pas veel later kijken (Voor Infinity War). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 maart 2020 Share Geplaatst 17 maart 2020 The Irishmen gekeken. Prima filmpje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 18 maart 2020 Share Geplaatst 18 maart 2020 10 uur geleden zei Chiemel: The Irishmen gekeken. Prima filmpje. Vond ik geweldig! Beste film die ik in 2019 heb gezien. Gisteren Rampage gekeken. Over de top maar vermakelijk. Zo'n film scoort bij mij nooit hoger dan een 6 maar ik kan er evengoed met veel plezier naar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 maart 2020 Share Geplaatst 18 maart 2020 Geen tijd voor the Irishmen staat wel op het lijstje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 maart 2020 Share Geplaatst 20 maart 2020 The Gamechangers gister gekeken. Best inspirerend eigenlijk wel, en toch ook veel 'nieuwe' informatie voor mij. Dierenleed en het milieu worden vaak breed uitgemeten als het gaat om de negatieve gevolgen van het consumeren van dierlijke producten. Echter zijn de negatieve gevolgen voor het menselijk lichaam ook niet misselijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 maart 2020 Share Geplaatst 20 maart 2020 Zonet Angel has fallen gezien op Netflix. Een heerlijke film te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 Het is een schande, maar gisteren pas voor het eerst in m'n leven The Godfather I volledig gezien (dankzij RTL7 en het thuishangen). Formidabel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 maart 2020 Share Geplaatst 22 maart 2020 Snuf de hond en het spookslot Tja je moet wat als er geadviseerd wordt om niet naar buiten te gaan wanneer dat niet nodig is. Vroeger wat boeken van gelezen en die vond ik toen altijd wel leuk en spannend. Maar wie de hoofdrol speler heeft gecast .... Wat een verschrikking zeg. Ach ja zoonlief vond de film leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 maart 2020 Share Geplaatst 23 maart 2020 Op 20-3-2020 om 15:58 zei delichris: Zonet Angel has fallen gezien op Netflix. Een heerlijke film te zien. Ja blijve leuke films. Hopen op nog een deel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 maart 2020 Share Geplaatst 24 maart 2020 Op 20-3-2020 om 15:58 zei delichris: Zonet Angel has fallen gezien op Netflix. Een heerlijke film te zien. Ga ik vanavond eens aan zitten denk ik! Gerard Butler is altijd top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 24 maart 2020 Share Geplaatst 24 maart 2020 The Lion King met mijn zoontje. Weer bijna huilen hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 maart 2020 Share Geplaatst 24 maart 2020 Dat heb ik nog altijd met Spirit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 26 maart 2020 Share Geplaatst 26 maart 2020 Gisterenavond geprobeerd Lost in Translation te kijken. Stond al lang op mijn lijstje om te kijken, maar heb het na een klein uurtje opgegeven en de film uitgezet. Zoals Bill Murray zich voelde bij de Suntory fotoshoot, hetzelfde voelde ik bij het kijken van deze film. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 maart 2020 Share Geplaatst 26 maart 2020 Iemand al Ultras gezien ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten