Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Film Topic

Kyrill

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei sennid:

Net T-34 op Netflix gekeken. Echt een goede film (WW2) waar alleen Russisch en Duits wordt gesproken (is een Russische film).

Die heb ik ook gezien vanmiddag. Het is inderdaad een goede film. Zeker een aanrader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spiderman behoort daar ook toe he, vandaar dat ik het zei. Far From Home is de laatste MCU film die uitkwam. Ik denk dat je dan ook wat context mist, voornamelijk in het begin van de film (al heb je mogelijk al het een en ander opgevangen over de andere films). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Erwin.:

Spiderman behoort daar ook toe he, vandaar dat ik het zei. Far From Home is de laatste MCU film die uitkwam. Ik denk dat je dan ook wat context mist, voornamelijk in het begin van de film (al heb je mogelijk al het een en ander opgevangen over de andere films). 

Yes, weet ik! Spiderman 1 (Homecoming) had ik al wel gezien. Moet er echt eens voor gaan zitten. In welke volgorde raadt jij het aan? Daar lees ik dus verschillende dingen over. Sowieso even Disney+ aanschaffen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Chiemel:

The Irishmen gekeken. Prima filmpje.

Vond ik geweldig! Beste film die ik in 2019 heb gezien. 

Gisteren Rampage gekeken. Over de top maar vermakelijk. Zo'n film scoort bij mij nooit hoger dan een 6 maar ik kan er evengoed met veel plezier naar kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Gamechangers gister gekeken. Best inspirerend eigenlijk wel, en toch ook veel 'nieuwe' informatie voor mij. Dierenleed en het milieu worden vaak breed uitgemeten als het gaat om de negatieve gevolgen van het consumeren van dierlijke producten. Echter zijn de negatieve gevolgen voor het menselijk lichaam ook niet misselijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snuf de hond en het spookslot 

Tja je moet wat als er geadviseerd wordt om niet naar buiten te gaan wanneer dat niet nodig is. Vroeger wat boeken van gelezen en die vond ik toen altijd wel leuk en spannend. Maar wie de hoofdrol speler heeft gecast .... Wat een verschrikking zeg. Ach ja zoonlief vond de film leuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisterenavond geprobeerd Lost in Translation te kijken. Stond al lang op mijn lijstje om te kijken, maar heb het na een klein uurtje opgegeven en de film uitgezet.

Zoals Bill Murray zich voelde bij de Suntory fotoshoot, hetzelfde voelde ik bij het kijken van deze film.

Link naar opmerking
Deel via andere websites