delichris Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Gisteren De Tatta's 2 gezien. Wat is dat een slechte film zeg. Deel 1 ging nog, maar deze was wel heel slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni The Watchers (2024) Debuutfilm van Ishana Night Shyamalan. Leuk, dat het in Ierland is gemaakt. Het staat omschreven als een Horrorthriller, maar ik zou het eerder een mythische thriller noemen. Eng gaat het nooit worden. De spanning bouwt geleidelijk op, maar er komt abrupt een eind aan, zou je denken. Het eindstuk loopt nog even door waardoor je weet hoe het verder afloopt met de hoofdpersonen, wat vaak toch ontbreekt bij deze films. Geen topfilm, maar ook geen slechte film. Vergelijk het als een Netflix film die je wel een keer kijkt, maar daarna niet echt meer oppakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Sous la Seine Vermakelijk meer ook niet. Haai(en) in de Seine Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli A Quiet Place: Day One (2024) De derde deel van deze filmreeks en deze gaat terug naar het begin. We moeten het dit keer doen zonder Emily Blunt. De film start dit keer in New York en laat ons een glimp van de begin van de invasie zien. Dit levert in het begin wat spektakel op, maar dat ebt snel weg. Daarna is het wat rustiger/stiller en vallen de aliens soms ook weg uit het verhaal. Acteerwerk is prima en de kat is ook een leuke aanvulling! Als je de verwachting hebt dat je meer informatie over de aliens of de bestrijding ervan krijgt, kom je bedrogen uit. Gewoon een prima film, net als de rest uit de reeks, maar geen topper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli (bewerkt) In the land of Saints and Sinners Aardige film met Liam Neeson. Sfeervolle beelden aardige actie oke verhaal Beverly Hills Cop Axel F Deel 4 is er dan toch gekomen. En heeft toch wel wel de vibe van de oudere films. Ook mooi dat er nog aardig wat acteurs van de eerste delen inzitten. Laat deel 5 maar komen Trigger Warning Zeer matig al maakt Jessica Alba dan nog het een ander goed Silent Night Aardige actie / wraak film waar niet tot nauwelijks in wordt gepraat. Best wel ideaal eigenlijk Hunter Killer Prima onderzeeboot film. Verhaal is niets speciaals maar de beelden zijn goed verfilmd prima tussendoor filmpje 7 juli bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Beverly Hills Cop Samen met de zoon even alle delen nog een keer kijken. 1 blijft toch wel een pareltje hoor Beverly Hills Cop II Net iets minder dan het eerste deel maar nog altijd een heerlijke film Next goal wins Dacht de documentaire aan te zetten maar het was dus de verfilming. Weet iemand waar de documentaire te zien is? Gaat over het Amerikaans Samoa elftal onder leiding van een Nederlander. Films was prima te doen maar ben dus echt op zoek naar de docu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 13 uur geleden zei Djurovski: Next goal wins Dacht de documentaire aan te zetten maar het was dus de verfilming. Weet iemand waar de documentaire te zien is? Gaat over het Amerikaans Samoa elftal onder leiding van een Nederlander. Films was prima te doen maar ben dus echt op zoek naar de docu Niet op de reguliere streamingdiensten iig: https://www.justwatch.com/nl/movie/next-goal-wins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli (bewerkt) Gezien in mei, juni en tot dusver in juli, gerangschikt 9/10 Rosemary's Baby (1968) The Apartment (1960) Interview with the Vampire (1994) Spoorloos (1988) 8/10 Deliverance (1972) The Graduate (1967) The African Queen (1951) Some Like It Hot (1959) High Noon (1952) The Squid and the Whale (2005) 7/10 The Wolverine (2013) Donnie Brasco (1997) The Ox-bow Incident (1943) Chinatown (1974) King Kong (1933) Frankenstein (1931) 6/10 X-Men: Apocalypse (2016) The Circus (1928) Bride of Frankenstein (1935) Delicatessen (1991) Deadpool (2016) X-Men Origins: Wolverine (2009) Bonnie and Clyde (1967) X-Men (2000) * X2 (2003) * X-Men: Days of Future Past (2014) X-Men: First Class (2011) Battleship Potemkin (1925) 5/10 Punch-Drunk Love (2002) The Searchers (1956) 3/10 X-Men: The Last Stand (2006) Nuovo Cinema Paradiso (1988) 2/10 Super Size Me (2004) * = rewatch 19 juli bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Maneater Best oke voor een haaienfilm al schort er veel aan het verhaal maar is best weg te kijken Bull Shark Waardeloos. Dode haai kan blijkbaar nog bevallen en leeft waarschijnlijk ook nog. Slechte film en dan is er nog een deel 2 en 3 die ik waarschijnlijk toch wel ga kijken Luther : The Fallen Sun Serie nooit gezien. Film is niet geheel logisch en lijkt soms stukken te missen. Toch niet slecht en ruime voldoende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Twisters (2024) Gisteren in de bios gezien en het was een leuke film om te zien. Leuk eerbetoon aan de voorganger Twister en qua verhaal heeft het ook veel overeenkomsten met die film. Natuurlijk was de actie bij tornado's over de top, maar zag het niet te 'digitaal' gemaakt uit. Geen 'klimaatgedram', maar pure tornadojacht maakt de film ook wel sterk. Glen Powell bewijst waarom hij veel gevraagd wordt in films, maar tegenspeelster Daisy Edgar-Jones is minstens net zo goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nigellll Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Laatste films geen hoogvlieger. De twee oude horrors waren nog wel interessant, maar niks bijzonders. In de bioscoop deze maand nog Deadpool gezien, erg leuk en Trap, welke redelijk was maar ook niet meer dan dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus Maar weer eens een horrorfilm gekeken, Talk to me. Zoals vele horrorfilms zit er genoeg clichés in, maar ik vond hem best aardig met wat mooie scenes. 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Deadpool & Wolverine 8/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Het Smelt Vlaamse film van Veerle Baetens (The Broken Circle Breakdown). Eentje die wel binnenkomt moet ik zeggen. 9/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Zit zelf al een tijdje te denken om eens alle Marvel films te gaan kijken. Heb er los wel eens een paar gezien, maar dat zijn er niet veel. Sinds ik een Marvel spelletje speel op mijn telefoon krijg ik toch wel iets meer interesse er in. Is het het waard om ze allemaal te gaan kijken of kan ik beter eerst een paar toppers kijken voordat ik aan volgorde begin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Ik zou ze dan wel allemaal gaan kijken. Al is het alleen maar om de backstory helemaal duidelijk te krijgen. En vooral ze kijken in de volgorde van de Marvel tijdlijn en niet op basis van release datum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Vandaag er dan ook maar eens aan begonnen. De volgorde zou zo moeten zijn als ik binge.nl moet geloven. De dikgedrukte heb ik nu gezien. Volgens mij had ik Captain America al wel eens gezien. Op zich wel vermakelijk maar niet heel bijzonder. One Shot: Agent Carter is een filmpje van een kwartier en zal vast een stukje achtergrond zijn, wat later in het verhaal terug zou komen. Captain Marvel had ik nog nooit gezien en vond ik eigenlijk leuker dan Captain America. Dit is natuurlijk wel een film dat de opzet is richting alle andere films. Het begin is er. • Captain America: The First Avenger (1942-1943) • One Shot: Agent Carter (1946) • Captain Marvel (1995) • Iron Man (2010) • Iron Man 2 (2011) • The Incredible Hulk (2011) • Thor (2011) • The Avengers (2012) • Iron Man 3 (2012) • Thor: The Dark World (2013) • Captain America: The Winter Soldier (2014) • Guardians of the Galaxy (2014) • Guardians of the Galaxy 2 (2014) • Avengers: Age of Ultron (2015) • Ant-Man (2015) • Captain America: Civil War (2016) • Black Widow (2016) • Spider-Man: Homecoming (2016) • Doctor Strange (2016-2017) • Black Panther (2017) • Thor: Ragnarok (2017) • Ant-Man and the Wasp (2017) • Avengers: Infinity War (2017) • Avengers: Endgame (2018-2023) • Black Panther: Wakanda Forever (2022) • Spider-Man: Far From Home (2024) • Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (2024 • Spider-Man: No Way Home (2024) • Eternals (2024) • Deadpool & Wolverine (2024) • Dr. Strange in the Multiverse of Madness (2024/2025) • Thor: Love and Thunder (2025) • The Marvels (2025) • Thor: Love and Thunder (2025) • Guardians of the Galaxy Holiday Special (2025) • Ant-Man and the Wasp: Quantumania (2026) • Guardians of the Galaxy 3 (2026) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Deadpool & Wolverine (2024) Een film wat Marvel wel nodig had. Het begint meteen hard en over de top, en dat brengt natuurlijk meteen verwachtingen mee met de rest van de film. Het kakt na een tijdje wel in en daarna herstelt het wat, maar niet zo top als de start. Blijft een prima film om te zien en een leuk eerbetoon aan 'vergeten' helden en schurken. Wesley Snipes die terug is als Blade Ook is dit wel een hint naar Disney om niet te vergeten wat het verleden allemaal heeft gebracht. In ieder geval veel gelachen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Op 16-8-2024 om 23:54 zei bas huijsmans: Vandaag er dan ook maar eens aan begonnen. De volgorde zou zo moeten zijn als ik binge.nl moet geloven. De dikgedrukte heb ik nu gezien. Volgens mij had ik Captain America al wel eens gezien. Op zich wel vermakelijk maar niet heel bijzonder. One Shot: Agent Carter is een filmpje van een kwartier en zal vast een stukje achtergrond zijn, wat later in het verhaal terug zou komen. Captain Marvel had ik nog nooit gezien en vond ik eigenlijk leuker dan Captain America. Dit is natuurlijk wel een film dat de opzet is richting alle andere films. Het begin is er. • Captain America: The First Avenger (1942-1943) • One Shot: Agent Carter (1946) • Captain Marvel (1995) • Iron Man (2010) • Iron Man 2 (2011) • The Incredible Hulk (2011) • Thor (2011) • The Avengers (2012) • Iron Man 3 (2012) • Thor: The Dark World (2013) • Captain America: The Winter Soldier (2014) • Guardians of the Galaxy (2014) • Guardians of the Galaxy 2 (2014) • Avengers: Age of Ultron (2015) • Ant-Man (2015) • Captain America: Civil War (2016) • Black Widow (2016) • Spider-Man: Homecoming (2016) • Doctor Strange (2016-2017) • Black Panther (2017) • Thor: Ragnarok (2017) • Ant-Man and the Wasp (2017) • Avengers: Infinity War (2017) • Avengers: Endgame (2018-2023) • Black Panther: Wakanda Forever (2022) • Spider-Man: Far From Home (2024) • Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (2024 • Spider-Man: No Way Home (2024) • Eternals (2024) • Deadpool & Wolverine (2024) • Dr. Strange in the Multiverse of Madness (2024/2025) • Thor: Love and Thunder (2025) • The Marvels (2025) • Thor: Love and Thunder (2025) • Guardians of the Galaxy Holiday Special (2025) • Ant-Man and the Wasp: Quantumania (2026) • Guardians of the Galaxy 3 (2026) The best and the worst is yet to come. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Op 16-8-2024 om 23:54 zei bas huijsmans: Vandaag er dan ook maar eens aan begonnen. De volgorde zou zo moeten zijn als ik binge.nl moet geloven. De dikgedrukte heb ik nu gezien. Volgens mij had ik Captain America al wel eens gezien. Op zich wel vermakelijk maar niet heel bijzonder. One Shot: Agent Carter is een filmpje van een kwartier en zal vast een stukje achtergrond zijn, wat later in het verhaal terug zou komen. Captain Marvel had ik nog nooit gezien en vond ik eigenlijk leuker dan Captain America. Dit is natuurlijk wel een film dat de opzet is richting alle andere films. Het begin is er. • Captain America: The First Avenger (1942-1943) • One Shot: Agent Carter (1946) • Captain Marvel (1995) • Iron Man (2010) • Iron Man 2 (2011) • The Incredible Hulk (2011) • Thor (2011) • The Avengers (2012) • Iron Man 3 (2012) • Thor: The Dark World (2013) • Captain America: The Winter Soldier (2014) • Guardians of the Galaxy (2014) • Guardians of the Galaxy 2 (2014) • Avengers: Age of Ultron (2015) • Ant-Man (2015) • Captain America: Civil War (2016) • Black Widow (2016) • Spider-Man: Homecoming (2016) • Doctor Strange (2016-2017) • Black Panther (2017) • Thor: Ragnarok (2017) • Ant-Man and the Wasp (2017) • Avengers: Infinity War (2017) • Avengers: Endgame (2018-2023) • Black Panther: Wakanda Forever (2022) • Spider-Man: Far From Home (2024) • Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (2024 • Spider-Man: No Way Home (2024) • Eternals (2024) • Deadpool & Wolverine (2024) • Dr. Strange in the Multiverse of Madness (2024/2025) • Thor: Love and Thunder (2025) • The Marvels (2025) • Thor: Love and Thunder (2025) • Guardians of the Galaxy Holiday Special (2025) • Ant-Man and the Wasp: Quantumania (2026) • Guardians of the Galaxy 3 (2026) Oooh dit is wel leuk om eens te doen als ik weer eens niet weet wat te kijken. Staan al deze films met uitzondering van de nieuwere op de streamingdiensten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Op 16-8-2024 om 23:54 zei bas huijsmans: Vandaag er dan ook maar eens aan begonnen. De volgorde zou zo moeten zijn als ik binge.nl moet geloven. De dikgedrukte heb ik nu gezien. Volgens mij had ik Captain America al wel eens gezien. Op zich wel vermakelijk maar niet heel bijzonder. One Shot: Agent Carter is een filmpje van een kwartier en zal vast een stukje achtergrond zijn, wat later in het verhaal terug zou komen. Captain Marvel had ik nog nooit gezien en vond ik eigenlijk leuker dan Captain America. Dit is natuurlijk wel een film dat de opzet is richting alle andere films. Het begin is er. • Captain America: The First Avenger (1942-1943) • One Shot: Agent Carter (1946) • Captain Marvel (1995) • Iron Man (2010) • Iron Man 2 (2011) • The Incredible Hulk (2011) • Thor (2011) • The Avengers (2012) • Iron Man 3 (2012) • Thor: The Dark World (2013) • Captain America: The Winter Soldier (2014) • Guardians of the Galaxy (2014) • Guardians of the Galaxy 2 (2014) • Avengers: Age of Ultron (2015) • Ant-Man (2015) • Captain America: Civil War (2016) • Black Widow (2016) • Spider-Man: Homecoming (2016) • Doctor Strange (2016-2017) • Black Panther (2017) • Thor: Ragnarok (2017) • Ant-Man and the Wasp (2017) • Avengers: Infinity War (2017) • Avengers: Endgame (2018-2023) • Black Panther: Wakanda Forever (2022) • Spider-Man: Far From Home (2024) • Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (2024 • Spider-Man: No Way Home (2024) • Eternals (2024) • Deadpool & Wolverine (2024) • Dr. Strange in the Multiverse of Madness (2024/2025) • Thor: Love and Thunder (2025) • The Marvels (2025) • Thor: Love and Thunder (2025) • Guardians of the Galaxy Holiday Special (2025) • Ant-Man and the Wasp: Quantumania (2026) • Guardians of the Galaxy 3 (2026) Als je ze voor het eerst kijkt zou ik toch aanraden om ze op releasdatum te kijken en niet in universe datum. Scheelt je misschien een spoiler hier en daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus 1 uur geleden zei The Saint: Oooh dit is wel leuk om eens te doen als ik weer eens niet weet wat te kijken. Staan al deze films met uitzondering van de nieuwere op de streamingdiensten? Volgens mij staan er veel op Disney+. Weet niet of alles daar te vinden is. Hoop het eigenlijk wel. 7 minuten geleden zei Erwin.: Als je ze voor het eerst kijkt zou ik toch aanraden om ze op releasdatum te kijken en niet in universe datum. Scheelt je misschien een spoiler hier en daar. Oh de spoilers maken me, denk ik, niet zo heel veel uit. Ondanks dat ik nog niet zo ver ben, vind ik het tot nu toe wel fijn om het een en ander te snappen van wat er gebeurt. Met bijv. hoe Captain America ineens ook in het heden zit en hoe het idee van the Avengers is ontstaan. 1 uur geleden zei timpy00: The best and the worst is yet to come. Hahah zou wat zijn als die al bij de eerste 2 films hadden gezeten zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Volgens mij staan er veel op Disney+. Weet niet of alles daar te vinden is. Hoop het eigenlijk wel. Ik denk alleen The Incredible Hulk mogelijk niet? 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Oh de spoilers maken me, denk ik, niet zo heel veel uit. Ondanks dat ik nog niet zo ver ben, vind ik het tot nu toe wel fijn om het een en ander te snappen van wat er gebeurt. Met bijv. hoe Captain America ineens ook in het heden zit en hoe het idee van the Avengers is ontstaan. Dan is het geen probleem. Captain America zou anders je 3e of 4e film zijn geweest dus die hoort sowieso bij het eerste deel. Captain Marvel en Black Widow oa komen nu wel eerder dan anders. Ik weet niet of je ook geïnteresseerd ben in de series maar daar zou ik ze zeker niet allemaal van kijken. Aanraders zijn Wandavision, Loki en Moon Knight. Die laatste is verder nog niet relevant voor het hele universum maar losstaand. Mogelijk later dat ie in andere projecten terugkomt. Als je er echt zin in hebt zijn ook The Falcon and the Winter Soldier, Echo en Hawkeye de moeite waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Madam Web Op netflix dus niet van het MCU. Redelijke film veel dingen die niet echt kloppen. Leuk voor tussen door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten