Beppu Geplaatst 6 oktober 2021 Share Geplaatst 6 oktober 2021 Deze gister gezien. Een NPC uit een soort GTA wereld krijgt een eigen geweten en gaat een leven leiden buiten zijn 'script' om. Het concept is echt geniaal maar de uitvoering had stukken beter gekund. Heb me er wel prima mee vermaakt. De 'ingame' wereld was leuk, de echte wereld viel me tegen. Vooral de bad guy, de directeur van dat bedrijf waar de game is ontwikkelt. Dat was een schrikbarend slecht personage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Op 5-10-2021 om 20:32 zei Kyrill: Toon verborgen inhoud Maar Bond komt terug in de film en zij blijft die titel houden. Uiteindelijk pas op 95% van de film of verder zegt ze laat hem maar weer 007 zijn..... Spoiler Wij zijn vanavond geweest en ik vond het oprecht 1 van de betere JB films. Het verhaal van voorgaande films is doorgetrokken. Badguy Mwah maar die vind ik bij JB sowieso nooit ultiem. Zijn meestal wel interessante scènes tussen hun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 oktober 2021 Share Geplaatst 10 oktober 2021 Gisteren twee films gezien The Express omtrent Ernie Davis. Een jonge getalenteerde Afro-Amerikaanse football speler. Een film die @ElMarcos ook wel kan waarderen. En daarna nog Just Mercy gezien. Een film over Afro-Amerikaanse advocaat die in Alabama gaat vechten voor gevangenen die ten onrechte vast zittten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 10 oktober 2021 Share Geplaatst 10 oktober 2021 (bewerkt) Deze filmbarbaar is de afgelopen weken de IMDB top 250 even aan het inhalen om in ieder geval de klassiekers een beetje gezien te hebben. Korte samenvatting: The Dark Knight: Bagger, zo absoluut niet mijn ding. Zonder af te kijken uitgezet. Pulp Fiction: De eerste Tarantino die ik met plezier heb afgekeken. Goodfellas: Klassieke maffiafilm, mis een beetje wat het zo bijzonder maakt dat die zo hoog moet staan in de top 250. Het zal wellicht de tijdsgeest zijn, was in ieder geval vermakelijk. Lord of the Rings: The fellowship of the ring: Ook niet mijn ding, wist dat al... maar gaf het toch opnieuw de kans. Denk dat deel 2 en 3 niet worden aangezet. En anders hooguit om 'm af te vinken. Interstellar: Topfilm, wist niet zeker of het mijn ding zou zijn, maar het heeft me verrast Jagten: Dit is helemaal mijn type film. Rauw op je dak, geen Hollywood nonsens, zet je aan het denken... Ik word er helemaal in meegezogen En zojuist in de bios de film Druk gezien, ook een heerlijke film en helemaal mijn ding. 10 oktober 2021 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2021 @Keko heb je uberhaupt ooit wel Batman Begins gezien voordat je The Dark Knight ging kijken? Als antwoord nee is, dan is ervaring van The Dark Knight ook totaal niet zoals het hoort.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 10 oktober 2021 Share Geplaatst 10 oktober 2021 9 minuten geleden zei Kyrill: @Keko heb je uberhaupt ooit wel Batman Begins gezien voordat je The Dark Knight ging kijken? Als antwoord nee is, dan is ervaring van The Dark Knight ook totaal niet zoals het hoort.... Nee dat heb ik niet, dus daar zou het ook zeker aan kunnen liggen. Maar mijn smaak is denk ik de grootste factor. Ik hou zowel bij films als bij series (en zelfs een beetje bij games) van onderwerpen die in elk geval in theorie realistisch zijn. Hoe rauwer dat in beeld gebracht wordt, hoe beter. Vandaar ook dat ik bijvoorbeeld The Wire echt briljant vind. Fantasy-achtige onderwerpen, uitzonderingen daargelaten, kunnen me simpelweg gewoon niet pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 oktober 2021 Share Geplaatst 10 oktober 2021 Mechanic Resurrection Hier had beter geen vervolg op kunnen komen. Leuke 6 film of tussendoor te kijken maar voegt echt niets toe behalve Jessica Alba in bikini te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 11 oktober 2021 11 uur geleden zei Keko: Nee dat heb ik niet, dus daar zou het ook zeker aan kunnen liggen. Maar mijn smaak is denk ik de grootste factor. Ik hou zowel bij films als bij series (en zelfs een beetje bij games) van onderwerpen die in elk geval in theorie realistisch zijn. Hoe rauwer dat in beeld gebracht wordt, hoe beter. Vandaar ook dat ik bijvoorbeeld The Wire echt briljant vind. Fantasy-achtige onderwerpen, uitzonderingen daargelaten, kunnen me simpelweg gewoon niet pakken. Je moet niks natuurlijk. Maar het is niet aan te raden deel 2 als eerste te gaan zien in een trilogy. Had bij LOTR ook niet gewerkt of bijvoorbeeld bij s2 van The Wire beginnen ipv s1. Ik snap dat je niet pakt en dat is prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 oktober 2021 Share Geplaatst 11 oktober 2021 Gisteren een film van 3 uur gezien. Wyatt Earp een mooie western met Kevin Costner in de hoofdrol. Zeker een aanrader als je van westerns houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 oktober 2021 Share Geplaatst 14 oktober 2021 Op 4-10-2021 om 20:25 zei Kyrill: No Time to Die (2021) Inhoud verbergen Ben niet per se fan van Bond. En nu wordt iig deze film zwarte vrouw al als nieuwe 007 aangeduid, wat volgens mijn moeder en de makers absoluut niet betekent, nieuwe Bond vrouw wordt../mensen die rechten hebben. Maar toch, ik vond het niet heel boeiend per se. Het duurt ook gewoon allemaal te lang. En Rami Malek vind ik vooral door Mr.Robot geweldenaar van een acteur maar ik vind hem niet per se memorable bond villain in deze film. Ik heb me zkr vermaakt maar vind het meer zoveelste doornee in dozijn redt de wereld film.. 3/5 Op 5-10-2021 om 18:06 zei rich ruzzian: Toon verborgen inhoud Die vrouw draagt de codenaam 007, omdat in deze film James Bond officieel met pensioen is. Vond hem zelf wel tof. Behalve eigenlijk de dynamiek tussen Madeleine en James. Nieuwe 007 vond ik juist wel nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 oktober 2021 Share Geplaatst 14 oktober 2021 Inmiddels ook Mads Mikkelsen fan geworden @Keko? Zijn beste rol ooit was imo in de serie Hannibal. Maar daar moet je maar net de zin (en de maag) voor hebben. Wel geweldige serie, met een hoop psychologie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 14 oktober 2021 Share Geplaatst 14 oktober 2021 1 uur geleden zei Socrates: Zijn beste rol ooit was imo in de serie Hannibal. Zeer sterk, zowel hij als de serie (behalve misschien laatste seizoen). Komt weer een nieuwe Deense film met hem aan; zie je hem in één keer met een woeste baard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 14 oktober 2021 Share Geplaatst 14 oktober 2021 (bewerkt) De Zuid-Koreaanse film Parasite gezien. Een film dat in meerdere facetten redelijk in balans is en daardoor ook de meeste mensen wel zal aanspreken. Terecht, dat men vele prijzen heeft gewonnen. 14 oktober 2021 bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 oktober 2021 Share Geplaatst 14 oktober 2021 59 minuten geleden zei Titan: Zeer sterk, zowel hij als de serie (behalve misschien laatste seizoen). Komt weer een nieuwe Deense film met hem aan; zie je hem in één keer met een woeste baard. Hij speelt ook in een soort spin-off van de Harry Potter-serie. Maar in een rol waarin eerst Johnny Depp speelde, dus dat is wel lastig. Moest ook een hoop opnieuw worden opgenomen, waar niet iedereen blij mee was. Maar goed, die films (Fantastic Beasts/Grindelwald oid) vind ik toch altijd maar mwah. Geven vooral heimwee naar de Harry Potter-serie (en voor mij vooral naar Severus Snape). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst 14 oktober 2021 Boogie nightsWat een cast, OST, acteerwerk, verhaal en regie/script! Subliem! De perfecte film! Blijft overeind bij vaker kijken. Dir Diggler Burt Reynolds Dikke5/5Shang- Chi and The Legend of the Ten RingsWauw, Marvel onwaardig goed in mijn ogen dit! Deze film heeft alles! Tempo, rust, spanning, humor, epischeid, toffe battle's, geweldige gevechten en mooie dans dueten hahaha. Die bus scene alleen al haha, geweldig.Goede explorations en character backgrounds ook! Ja heb genoten!4.5/5 @Socrates Pusher , Valhalla Rising en After the Wedding 2006 origineel gezien? Daar is Mads allemaal ook erg goed!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 Benedetta gezien in Tuschinski vanmiddag. Keek wel prima weg. Goed werk weer van Paul Verhoeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 (bewerkt) Zaterdag ook naar Benedetta geweest. Prima film die de controverse gelukkig niet uit de weg gaat. Ik heb tegelijkertijd het idee dat het 'vulgaire' in de media ontzettend opgepompt wordt. Ja, er zitten misschien wat aanstootgevende scènes in voor bepaalde geloofsgroeperingen, maar zo heftig en zo veelvuldig gebeurt dat nou ook weer niet. Alleen de focus daarop leggen doet geen recht aan de film als geheel. Vandaag op dvd (het bestaat nog, lang leve de bieb) gekeken naar Misery met James Caan en een fantastische Kathy Bates in de hoofdrollen. Uitstekende verfilming van het boek van King. 19 oktober 2021 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 De Slag om de Schelde Mwah werd heel enthousiast gemaakt op whatsapp waardoor ik hem toch ben gaan kijken. Al kijk ik liever geen Nederlandstalige films en series. Positieve aan deze film is dat de Duitsers Duits praten en de Engelsen Engels. Oh ja en het einde was prima zeker voor een Nederlandse film. Verder toch echt zwaar middelmatig. Met ook een hoop fouten maar goed die zitten ook in de duurste Hollywood films. Een 6,5 geef ik deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 Zit nu in het filmhuis te wachten tot The French Dispatch begint. Erg benieuwd, kon de andere films van Wes Anderson zeer waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 oktober 2021 Share Geplaatst 25 oktober 2021 (bewerkt) Bij het zien van deze trailer werd ik heel enthousiast 25 oktober 2021 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 oktober 2021 Share Geplaatst 28 oktober 2021 Op 23-10-2021 om 21:01 zei Titan: Zit nu in het filmhuis te wachten tot The French Dispatch begint. Erg benieuwd, kon de andere films van Wes Anderson zeer waarderen. Om hier nog op terug te komen: het viel me een beetje tegen. Het concept was leuk, maar ook weer niet heel verrassend. Verder vooral overal uitvergrotingen van de stijl waarmee Anderson beroemd is geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 oktober 2021 Share Geplaatst 28 oktober 2021 Zonde, ik kan een aantal van zijn oude films wel waarderen maar dan neem ik denk ik niet de moeite om deze in de bios te gaan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 oktober 2021 Share Geplaatst 28 oktober 2021 Vandaag Dune gezien. Vond dat wel oprecht een hele relaxte film. Las ook dat het goed genoeg gescoord heeft dat deel 2 überhaupt gemaakt wordt dus dat is wel chill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 oktober 2021 Share Geplaatst 30 oktober 2021 Op 28-10-2021 om 22:06 zei timpy00: Vandaag Dune gezien. Vond dat wel oprecht een hele relaxte film. Las ook dat het goed genoeg gescoord heeft dat deel 2 überhaupt gemaakt wordt dus dat is wel chill. Dat is goed nieuws idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 oktober 2021 Share Geplaatst 31 oktober 2021 Gisteren heb ik Forever Rich gezien op Netflix. Wat een dramafilm is dat. Zo slecht gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten