ElMarcos Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 12 uur geleden zei komodo25: We can be heroes Film tot max 12 jaar. Maar wel leuk om te kijken met kiddo. Misschien een van de laatste twee Spidermanfilms? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 36 minuten geleden zei ElMarcos: Misschien een van de laatste twee Spidermanfilms? Staan die op Disney +? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 2 minuten geleden zei komodo25: Staan die op Disney +? Nee, helaas niet :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 Vandaag met m'n dochter naar Pieter Konijn geweest. Paar keer echt gelachen, zat meer volwassen humor in dan ik dacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 There will be blood (2007) Je moet verder kijken dan het verhaal dat zich aan de oppervlakte afspeelt, maar het is best een goede film. Je moet er dus je hoofd bijhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 Here comes the Boom Leuke familiefilm. School moet bezuinigen. Wil gaan stoppen met muziekles. Biologieleraar vind dat niet kunnen ( al doet hij in de klas erg weinig ) en gaat geld inzamelen als MMA vechter. Voor de mannen Salma Hayek speelt erin onder het mom het oog wilt ook wat. Ook nog een rol voor oud MMA fighter Bas Rutten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 Sicario: wauw, beklemmende scènes, met name de rit naar Mexico. Wat een spanningsopbouw Sicario: day of the soldado: mwah, op sommige momenten erg sterk, maar in het geheel ietwat chaotisch. Mist denk ik een 'good guy character' met morele bezwaren, zoals in deel 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 (bewerkt) Niet echt een film, maar weet niet waar ik het anders moet plaatsen: Bo Burnham: Inside: Licht absurdistische en muzikale cabaretfilm (of hoe je het ook wilt noemen) waar cabaretier Bo Burnham een special heeft gemaakt in quarantaine tijd en lekker losgaat op de fucked up dingen van nu. Een van de betere dingen die ik de laatste tijd gezien heb, gaat een stuk verder dan komedie alleen. Klopt in mijn ogen helemaal. Voorbeeldstukje: 17 augustus 2021 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 22 uur geleden zei Titan: Sicario: wauw, beklemmende scènes, met name de rit naar Mexico. Wat een spanningsopbouw Sicario: day of the soldado: mwah, op sommige momenten erg sterk, maar in het geheel ietwat chaotisch. Mist denk ik een 'good guy character' met morele bezwaren, zoals in deel 1. Hier kan ik mezelf helemaal in vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 12 uur geleden zei timpy00: Hier kan ik mezelf helemaal in vinden. Wat een verschil in deel 1 en 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2021 12 minuten geleden zei komodo25: Wat een verschil in deel 1 en 2 Enorm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Morgen of nou ja vanavond dan weer filmavond met zoonlief tips mogen doorkomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 Zonet The Usual Suspects (1995) gezien. Een actiefilm met een goed doordacht scenario en een aantal mooie plottwists. Terecht een oscar gewonnen voor beste scenario. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Sicario: Day Of The Soldado gekeken. Deel 1 vond ik echt allemachtig mooi en spannend, prachtig acteerwerk door Benicio del Toro in deze film en ook van Josh Brolin. Zeker een aanrader 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Op 22-8-2021 om 17:22 zei ElPrincipito: Sicario: Day Of The Soldado gekeken. Deel 1 vond ik echt allemachtig mooi en spannend, prachtig acteerwerk door Benicio del Toro in deze film en ook van Josh Brolin. Zeker een aanrader 7/10 Wat bedoel je met deel 1 vond ik echt allemachtig mooi? Want dit is deel 2. Of interpreteer ik het verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 44 minuten geleden zei timpy00: Wat bedoel je met deel 1 vond ik echt allemachtig mooi? Want dit is deel 2. Of interpreteer ik het verkeerd. Ik zeg dat ik deel 1 mooi vond, en deze ook erg goed vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Words On Bathroom Walls ( 2020 ) Wederom een geslaagde young adult film over een tiener met een mentale problemen. Schizofrenie dit keer aan de orde. Fantastisch uitgewerkte personages, droge humor momenten wat het gelukkig een beetje luchtig kon maken en uiteraard de nodige high school tiener drama en liefdesperikelen. Mag je van bovenstaande ingrediënten houden, moet je deze zeker kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2021 4 minuten geleden zei Dansmeister: Words On Bathroom Walls ( 2020 ) Wederom een geslaagde young adult film over een tiener met een mentale problemen. Schizofrenie dit keer aan de orde. Fantastisch uitgewerkte personages, droge humor momenten wat het gelukkig een beetje luchtig kon maken en uiteraard de nodige high school tiener drama en liefdesperikelen. Mag je van bovenstaande ingrediënten houden, moet je deze zeker kijken. Had hem tijdje geleden gezien. Mooi filmpje ja, behoorlijk indrukwekkend. Mooi hoofdpersoon zo veel om koken geeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 2 uur geleden zei ElPrincipito: Ik zeg dat ik deel 1 mooi vond, en deze ook erg goed vond. Ah helder. Las ik het verkeerd. Vond persoonlijk deel 1 wel beter dan 2. Denk vooral door de rol van Emily Blunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Rocket Man gezien gisteren. Ondanks dat ik niet zo van die musical stukjes ben kon het mij zeer vermaken. Mooie inkijk in de opmars van Elton John. 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Op 21-8-2021 om 22:11 zei RubenS2: Zonet The Usual Suspects (1995) gezien. Een actiefilm met een goed doordacht scenario en een aantal mooie plottwists. Terecht een oscar gewonnen voor beste scenario. Alleen eens je hem gezien hebt of de plottwist voelt aankomen is het niet meer hetzelfde.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 2 uur geleden zei Steels: Alleen eens je hem gezien hebt of de plottwist voelt aankomen is het niet meer hetzelfde.. Geld voor vrij veel films met een origineel of goed verhaal toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 2 uur geleden zei Steels: Alleen eens je hem gezien hebt of de plottwist voelt aankomen is het niet meer hetzelfde.. Klopt, snap ik. Maar ik had de film nog niet gezien en de finale plottwist zag ik niet aankomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 (bewerkt) 9 uur geleden zei timpy00: Geld voor vrij veel films met een origineel of goed verhaal toch. Klopt, maar The Usual Suspects is echt minder herbekijkbaar dan andere films, vind ik persoonlijk. 25 augustus 2021 bewerkt door Steels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Rocketman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten