Bolderbast Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 23 minuten geleden zei Erwin.: Er is helaas veel mis met de laatste trilogie. Desondanks zitten er ook zeker goede dingen in de films. Jup. Kylo Ren en Rey vind ik nog wel oké, maar Finn, Rose, Poe Dameron en Vice Admiral Holdo voelen geforceerd aan. Toch wel vermaakt hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 Gisteren met de kleine man naar de Croods 2 geweest. Lekker simpele kinderfilm, hij vond 'm leuk. Was best te doen voor ouders, genoeg grappige momenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 Ik heb Star Wars nog nooit gezien. Lijkt me wel eens wat om aan te beginnen. Hoorde dat je die in een bepaalde volgorde moet kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 33 minuten geleden zei Srangaman: Ik heb Star Wars nog nooit gezien. Lijkt me wel eens wat om aan te beginnen. Hoorde dat je die in een bepaalde volgorde moet kijken? Ik ben vorige week begonnen met 4, maar vond er geen reet aan. Volgorde is 4, 5, 6, 1, 2, 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 5 uur geleden zei Srangaman: Ik heb Star Wars nog nooit gezien. Lijkt me wel eens wat om aan te beginnen. Hoorde dat je die in een bepaalde volgorde moet kijken? Chronologisch is de volgorde 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 maar ik zou inderdaad aanraden om de oude films als eerste te kijken. Dan krijg je dus 4, 5, 6, 1, 2, 3, 7, 8, 9. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 5 uur geleden zei Srangaman: Ik heb Star Wars nog nooit gezien. Lijkt me wel eens wat om aan te beginnen. Hoorde dat je die in een bepaalde volgorde moet kijken? Ik ben met de kerst begonnen en heb bijna alles gekeken. Inderdaad in de volgorde die @Tim' aangeeft. Zijn ook nog wat stand-alone films en de serie The Mandalorian die niet tot de reeks behoren. Kan morgen wel ff kijken naar die lijst. Film 1 (4 dus ja) is inderdaad wat moeilijk, maar ik heb er verder echt genoten. Doen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 Die stand-alone films en de serie zijn zeker de moeite waard hoor. Zeker die serie kijkt lekker weg omdat het allemaal wat kleinschaliger is en geen rebellen tegen een empire met grote gevolgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Op 30-7-2021 om 15:35 zei RubenS2: Onlangs nog eens The Silence of the Lambs (1991) gezien. Ook een aanrader. Het vervolg hierop, Hannibal (2001), is ook de moeite waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Ik zit nu Boss Level te kijken, maar wat is die film slecht. Hij is te zien op Netflix. Mel Gibson speelt er ook in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 augustus 2021 Share Geplaatst 5 augustus 2021 Dacht ff Baby Boss haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 6 augustus 2021 Share Geplaatst 6 augustus 2021 Op 30-7-2021 om 15:35 zei RubenS2: Shutter Island is inderdaad een prachtfilm @Kyrill. Onlangs nog eens The Silence of the Lambs (1991) gezien. Ook een aanrader. Jij hebt duidelijk naar Canvas zitten kijken heerlijke films zijn de revue gepasseerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Gisteren een golden oldie gezien. Hard to kill met Steven Seagal uit de jaren 90. Altijd lekker om naar een film te kijken waar je alleen maar naar hoeft te kijken en niet hoeft na te denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 8 uur geleden zei Steels: Jij hebt duidelijk naar Canvas zitten kijken heerlijke films zijn de revue gepasseerd! Helemaal waar Enkel The Silence of the Lambs en Hannibal waren op een andere zender. Maar het was echt genieten de afgelopen weken als filmliefhebber! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Star Wars: Episode IX: The Rise of Skywalker gezien. Lag aardig in het verlengde van VIII en was dus een beetje zozo. Wel veruit de minste trilogie. Ook het einde van mijn quest om alles van Star Wars te zien. De reguliere films, Solo, Rogue One en The Mandalorian. Vond het absoluut de moeite waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2021 The Way I See It Documentaire over Peter Souza. Souza was de white house photographer voor Reagan in jaren 80 en recent gedurende hele Presidents schap en ervoor nog van Obama. Documentenaire speelt zich ook af wanneer Trump President is. Is flinke understatement dat Souza geen fan is en was van Trump. Ik en iedereen wist al Obama empatisch is en was. Maar wat Peter Souza zo goed gedaan heeft is foto's van Obama, Michelle, hun kinderen en iedereen om Obama heen wanneer hij werkt te fotograferen. Minimaal 60-70% van foto's zijn ongeposeerd en dat maakt het zo mooi. Souza had bij zowel Reagan als Obama volledige toegang tot alles. Mijn hart brak en heb flink gejankt tijdens Sandy Hooks school shooting waar 20 kleine kinderen dood geschoten werden. Souza heeft foto waarbij je Obama moeder ziet vasthouden die in zijn borstkas uithuilt omdat hun jongste zoontje van 5 is dood geschoten. Zijn oudere broertje van 9 heeft het overleefd door in supply closet te verstoppen. Obama nam echt de tijd voor dit soort heftige en verdrietige bezoeken en events. In film komt naar voren hij vaak langer blijft dan zijn Chief of Staff wilt. Je ziet echt honderden foto's van Souza gedurende film waarbij Obama onder de mensen is. En ook hoe met zijn twee dochters Sasha en Malia, die twee zie je ook opgroeien en ouder worden. Na zijn tijd onder Obama is Souza Instagram Página begonnen en allemaal foto's met captions eronder gezet ivm hoe onder Obama ging en erna onder Trump. Hij was als foto journalist iemand nooit zijn mening uitsprak. Maar tijdens regeer periode van Trump werd Souza heel erg begaan met politiek. Hij had tv optredens en gaf lezingen. Ik vind The Way I See It een interessante, goede, leuke en ontroerende documentaire. 8,5/10 Mid 90's Geschreven en geregisseerd door Jonah Hill. Met vrijwel onbekende cast volg je Stevie met zijn veel oudere broer en moeder leeft. Hij komt bij groepje "misfits" van Skaters terecht en gaat al gauw van kwaad tot erger. Op vroege leeftijd roken, drinken en meer. Maar Stevie en zijn vrienden "fuckshit", Ray en "Fourth Grader" hebben samen een avontuurlijke en leuke tijd met skaten en gewoon chillen. Allemaal hebben ze zware of onmogelijke situatie thuis en zijn ze heel de dag aan het rondhangen in feite. Ik heb nooit veel met skaten gehad. Maar ik vind het beste interessante film. Helemaal omdat ik op werk nu op dit moment ook letterlijk bij Spuiplein werk waar heel vaak heel veel skate jongeren rondhangen. 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 (bewerkt) Hele reeks nieuwe films gezien Paths of Glory (1957): 9/10 Babyteeth (2019): 9/10 La jaula de oro [The Golden Dream] (2013): 9/10 Arctic (2018): 8/10 Network (1976): 8/10 Toki o Kakeru Shojo [The Girl Who Leapt Through Time] (2006): 8/10 The Disaster Artist (2017): 8/10 Salinui Chueok [Memories of Murders] (2003): 7/10Gwoemul [The Host] (2006): 7/10 Diarios de Motocicleta [The Motorcycle Diaries] (2004): 7/10 Fúsi [Virgin Mountain] (2015): 7/10 Les Quatre Cent Coups [The 500 Blows] (1959): 7/10 Hunt for the Wilderpeople (2016): 7/10 Chasing Coral (2017): 7/10 Luca (2021): 7/10 Ceniza Negra [Land of Ashes] (2019): 5/10 Princess Cyd (2017): 4/10 SHORTS: Ata Lunch [Eating Lunch] (2013): 8/10 FILMS/SERIES: Black Mirror: The Entire History of You: 8/10Black Mirror: Be Right Back: 7/10Black Mirror: Fifteen Million Merits: 7/10Black Mirror: The Waldo Moment: 7/10Black Mirror: White Bear: 6/10Black Mirror: The National Anthem: 6/10 9 augustus 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 7 uur geleden zei Bolderbast: Star Wars: Episode IX: The Rise of Skywalker gezien. Lag aardig in het verlengde van VIII en was dus een beetje zozo. Wel veruit de minste trilogie. Dit dus. Heb de eerste van de nieuwe trilogie gezien en halverwege de tweede ben ik m'n interesse verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Gisteren heb ik Rocketman gezien op Netflix. Dit is een film/musical over Elton John. In het begin dacht ik waar begin ik aan, maar het is een hele aanrader. Ik ben geen Elton John fan, maar ik vond het een hele mooie film/musical. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Undisputed 4 : Boyka Prima MMA film. Actie prima in beeld en ach wie kijkt zulke films voor het verhaal? Search & Destroy Complete bagger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 22 uur geleden zei komodo25: Undisputed 4 : Boyka Prima MMA film. Actie prima in beeld en ach wie kijkt zulke films voor het verhaal? Search & Destroy Complete bagger Beide films ook gezien. Boyka al twee jaar geleden en Search & Destroy van de week, maar die was inderdaad erg slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 Was echt 0,0 realisme. Zwak verhaal slecht geacteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 augustus 2021 Share Geplaatst 11 augustus 2021 Gisteren een gouwe ouwe gekeken Rambo: First Blood part two. Altijd lekker om een film te kijken waar 1 persoon een heel leger uitschakeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 We can be heroes Film tot max 12 jaar. Maar wel leuk om te kijken met kiddo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 (bewerkt) On 8/5/2021 at 10:46 AM, RubenS2 said: Het vervolg hierop, Hannibal (2001), is ook de moeite waard. Ralph Fiennes 16 augustus 2021 bewerkt door oblomov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 5 uur geleden zei oblomov: Ralph Fiennes Die film staat ook op mijn "to watch list", net als "Hannibal rising" Moet enkel nog een plek vinden om die te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten