La Pulga Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 7 uur geleden zei delichris: Het is ook het verhaal er om heen. Deel 3 en 4 vond ik persoonlijk wel heel mooi. Ook de muziek is geweldig. Ik train/fitness ook vaak op de muziek van Rocky. Zeker waar. 1 van mijn favoriete, vooral na 36 seconde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Met mijn zoon kijk ik nu de American Pie reeks en dat is wel lachen hoor met een puber van 13. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 3 uur geleden zei delichris: Met mijn zoon kijk ik nu de American Pie reeks en dat is wel lachen hoor met een puber van 13. Haha, de perfecte films voor die leeftijd en een paar jaar ouder Stiekem ook nog altijd leuk voor mijn / jouw leeftijd, geef toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 1e 2 delen blijven grandioos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 1 uur geleden zei Titan: Haha, de perfecte films voor die leeftijd en een paar jaar ouder Stiekem ook nog altijd leuk voor mijn / jouw leeftijd, geef toe. Zekers. Het zijn gewoon die om te gieren zijn. Vroeger keek ik ook altijd graag naar de Porky's films. Die waren ook hilarisch om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 River Runs Red Eerste film op prime. Prima voor tussendoor. Begin is langdradig einde afgeraffeld. Zoon van een afro Amerikaanse rechter wordt doodgeschoten door politie en neemt wraak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Ford vs Ferrari Heerlijk. Puur 2,5 uur genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Sicario Day of the Soldado Zal hier geen waardeoordeel over geven. Kon me niet boeien dus was meer met andere dingen bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 The Magnificent Seven Prima western. Goed mee vermaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 Wie kan mij nu een film aanraden? De eerste die met een suggestie komt ga ik kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 Joker of Whiplash. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 5 minuten geleden zei Socrates: Joker of Whiplash. https://www.imdb.com/title/tt7286456/?ref_=nv_sr_srsg_0 Als je deze bedoelt kijk ik hem nu! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 1 uur geleden zei Socrates: Joker of Whiplash. Joker is een geweldige film. Had wat moeite om door het begin te komen, maar dat was uiteindelijk wel nodig om het einde zo fascinerend te maken. Hartelijk dank voor de suggestie. https://www.imdb.com/title/tt2582802/?ref_=fn_al_tt_1 Als dit Whiplash is ga ik die nu ook bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 Leek me niet echt een boeiende film, omdat ik niet echt van drummen en shit houdt. Toch heeft Whiplash me de volle tijd weten te boeien. Gave film! More @Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 Lekker bezig pik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 23 uur geleden zei komodo25: Sicario Day of the Soldado Zal hier geen waardeoordeel over geven. Kon me niet boeien dus was meer met andere dingen bezig Wat vond je van de eerste Sicario? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 28 minuten geleden zei timpy00: Wat vond je van de eerste Sicario? Niet gezien kwam er later achter dat dit een vervolg was. Zal deel 1 binnenkort kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 Persoonlijk vind ik dat zeker een aanrader. Hoor graag je mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2021 Deel 1 van Sicario is geweldig echt super! Dee 2 is een trainwreck! Spoiler over deel 2; Spoiler Wordt dochter van een kartel baas ontvoerd en die hele kartelbaas is geen seconde in de film te zien, belachelijk. En nog meer kutte dingen @Socrates en @Srangaman geweldige films ja Joker en Whiplash! Ik vind You Were never Really Here en Her met Joaquin Phoenix in de hoofdrol beide ook geweldige films bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 S.W.A.T. Under Siege Hopeloos. Zwak verhaal nog slechtere acteerprestaties. Niet de moeite waard. XXX Samen met de zoon gekeken blijft gewoon een leuke film. En Asia Argento is het kijken altijd waard. Zoon vond hem ook leuk Triple Frontier Prima voor een keertje. Veel net niet maar is zeker wel het kijken waard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 (bewerkt) Nog een lijstje van films die ik sinds de vorige post heb gezien: Kimi no na wa. [Your Name.] (2016): 10/10Ookami Kodomo no Ame to Yuki [Wolf Children] (2012): 10/10Tenshi no Tamago [Angel's Egg] (1985): 9/10Tonari no Totoro [My Neighbor Totoro] (1988): 9/10Festen [The Celebration] (1998): 8/10Memento (2000): 8/10 (*) -> omhoog van 2/10 Hunt for the Wilderpeople (2016): 7/10Koe no Katachi [A Silent Voice] (2016): 7/10Tenki no Ko [Weathering with You] (2019): 7/10Despicable Me (2010): 7/10 (*) -> up from 6/10Despicable Me 2 (2012): 7/10Raya and the Last Dragon (2021): 6/10 The Room (2003): 2/10 (*) = rewatch Veel anime / animatie gezien in tussentijd. Paar mustjes gezien ook. Memento... daar dacht ik al van dat de waardering niet echt klopte, en herinnerde me bijna niets. Uiteindelijk als ik de film keek kwamen veel meer momenten terug. Drie dingen die het anders maakten: 1. ik vond het makkelijker te volgen dan de laatste keer 2. ik ergerde me veel minder, vooral dan aan het einde 3. De sfeer was me ontgaan vorige keer. En ja The Room vooral gekeken om The Disaster Artist eens te kunnen zien, vermoedelijk ergens deze week. Het is inderdaad een duidelijke "zo slecht dat hij zijn goed momenten kent" film en in dat opzicht wel leuker dan 2/10 insinueert. Van Hosoda (regisseur van The Girl Who Leaps Through Time (dat ik nog wil zien) en Wolf Children dus, komt nog Belle aan. Die heeft op Cannes hoge ogen gegooid, hoewel die niet in competitie was. Stills / screenshots zien er unreal uit. Ik hoop ook dat diens winnaar Titane mij ligt. Grave deed dat dus al. Sowieso, interessante Cannes editie dit jaar. Spoiler Las ik op ICM. Worth noting, and I don't think anyone has mentioned yet, is that Mamoru Hosoda's new film Belle (not an official selection but a "Cannes Premiere") got one of the longest standing ovations in the history of Cannes (yes, someone does time all the standing ovations, apparently). It looks pretty extraordinary. 19 juli 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juli 2021 Share Geplaatst 19 juli 2021 Poker Night Goed bevallen. Beetje Saw achtig verhaal is af en toe wat warrig. Verrassend en leuk einde. Aanradertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 20 juli 2021 Share Geplaatst 20 juli 2021 Afgelopen week heb ik The Pianist (2002) en Zodiac (2007) gezien. Beiden een heel ander genre, maar bevielen me wel allebei. Wat "oudere stijl" en geen platte actie. Bij Zodiac viel het einde me wel wat tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 In the Heart of the Sea Het verhaal wat uiteindelijk geleid heeft tot Moby Dick. Aardige film had in mijn ogen nog wel beter gekund maar zeker niet slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Op 17-7-2021 om 20:35 zei timpy00: Wat vond je van de eerste Sicario? Vanavond gekeken. Begin was sterk. Halverwege kakte het in. Ook weer wat gemist geloof ik. Einde was oke. Wel een stuk beter dan deel 2 iig. Death Wish Bruce die wraak neemt. Verstand op 0 en dan is het prima te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten