Urbeto Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Dallas Buyers Club gezien gisteravond. Matthew McConaughey ook hier meesterlijk. Jared Leto ook goed. 8/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Ik had nog nooit Star Wars gezien. Dat kan niet. Ik ben ze nu aan het kijken in chronologische volgorde. Heb nu | en || gezien. Nathalie Portman is knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 1 januari 2021 Mijn top 10 films die ik in 2020 gezien heb. Sommige zjn in 2019 uitgekomen maar ik zag ze in 2020. 1. Colour out of Space Gewoon echt heel goed en gaaf. Meneer Kooi is weer enorm in vorm in deze film, net als in Mandy bijvoorbeeld. Ja hij heeft natuurlijk zat slechte rollen, maar daar is dit absoluut geen van. TIjdje geleden ook het boek verhaal gelezen, dit is zeker niet slechter in mijn ogen. Geweldige film 2. Bait Tijdens mijn tijdelijke thuis kijk Cineville periode. Hele gave zwart wit/sepia film over een Brits vissers dorpje waar van alles gebeurd. Montage is geweldig, en verhaal en acteerwerk ook. 3. The Invisible Man Gewoon ontzettend spannend , goed en tof. Elisabeth Moss is hard aan de weg aan het timmeren, de laatste jaren. Ik weet nog steeds niet hoe precies in elkaar steekt, maar het is genieton geblazen. 4. Babyteeth 5. Possessor 6. Uncut Gems 7. 1917 8. The Lighthouse 9. Les miserables 10. 7500 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 1 januari 2021 Share Geplaatst 1 januari 2021 Passengers (2016) Verrasend vermakelijke Sci-Fi eigenlijk. De chemie tussen Chris Pratt en Jenifer Lawrence was duidelijk aanwezig. Fantastische space shots ook. Samen met m'n broer gekeken op zijn overdreven grote en scherpe tv, maar de beelden waren adembenemend. 8/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 januari 2021 Share Geplaatst 3 januari 2021 The Midnight Sky Film begint interessant en apocalyptisch. Film bevat ook mooie beelden. Maar na het interessante begin wordt de film erg voorspelbaar. Keek met een collega en we zeiden "Oh dit en dit gaat gebeuren" en dat klopte dan ook. Miste in het verhaal ook iets extra's. 6/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 januari 2021 Share Geplaatst 3 januari 2021 Get Out Goede film, spanning werd goed opgebouwd en prima acteerwerk. Wel iets te voorspelbaar soms, kan ook zijn omdat ik er al wat over had gelezen. 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 januari 2021 Share Geplaatst 3 januari 2021 Ford v Ferrari Niks mis mee, mooie beelden, aardige verhaallijn, goed geluid en fijn geacteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 Brothers gezien gisteravond. Interessant verhaal over een soldaat die gevangen genomen wordt in Afghanistan, waarna zijn broer hulp gaat bieden aan het vaderloze gezin. Jake Gyllenhaal en Nathalie Portman zijn hier, zoals vrijwel altijd, erg goed. 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Lethal weapon was er weer eens op. 10/10 voor dit soort klassiekers hoor. Zowiezo films waar Mel Gibson in die tijden in speelde. We were soldiers is ook echt een fantastische film en aanrader waar Mel Gibson in zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 6 uur geleden zei Elsjorro1990: Lethal weapon was er weer eens op. 10/10 voor dit soort klassiekers hoor. Zowiezo films waar Mel Gibson in die tijden in speelde. We were soldiers is ook echt een fantastische film en aanrader waar Mel Gibson in zit. Speed kwam daarna toch? Machtige actiefilm ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 Sandra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Peanut Butter Falcon. Best een aardige film hoor met Shia Labeouf. Niet meer dat dan. Krijg het gevoel dat, wanneer ik recensies opzoek, je dit film wel goed of sympahthek móet vinden vanwege het feit dat het personage met Down daadwerkelijk wordt gespeeld door een acteur met Down. Iets te veel gutmenscherigheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Mijn vriendin vindt romantische komedies leuk om samen te kijken, vanavond is potentieel zo'n avond. Iemand tips? Out of my league, Girl Next Door en dergelijken vallen wel in de smaak bij haar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Zojuist zei ElPrincipito: Mijn vriendin vindt romantische komedies leuk om samen te kijken, vanavond is potentieel zo'n avond. Iemand tips? Dumpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 1 uur geleden zei ElPrincipito: Mijn vriendin vindt romantische komedies leuk om samen te kijken, vanavond is potentieel zo'n avond. Iemand tips? Out of my league, Girl Next Door en dergelijken vallen wel in de smaak bij haar. Crazy, Stupid, Love. Easy A. Superbad (meer comedy, maar wel erg flauw en leuk) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Denial gezien gisteren. Goede rechtbankfilm over Holocaustontkenner David Irving. Prima acteerwerk. 7.5/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Superbad Toevallig gisteren naar het regiedebuut (ook zelf geschreven) van Jonah Hill gekeken: Mid90s. Een heel mooie kijk in de skatecultuur van de jaren '90, zonder vooroordelen. Lekker pretentieloos ook. Belooft veel voor de toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Op 10-1-2021 om 19:14 zei ElPrincipito: Mijn vriendin vindt romantische komedies leuk om samen te kijken, vanavond is potentieel zo'n avond. Iemand tips? Out of my league, Girl Next Door en dergelijken vallen wel in de smaak bij haar. Bestaan die nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 12 januari 2021 Op 10-1-2021 om 19:14 zei ElPrincipito: Mijn vriendin vindt romantische komedies leuk om samen te kijken, vanavond is potentieel zo'n avond. Iemand tips? Out of my league, Girl Next Door en dergelijken vallen wel in de smaak bij haar. La La Land The Notebook Blue Valentine After the Wedding (2006 Deens origineel iig) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 januari 2021 Share Geplaatst 12 januari 2021 Bedankt voor de tips jongens, ga ik zeker nog wat aan hebben tijdens een romantische avond . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2021 Op 12-1-2021 om 12:01 zei ElPrincipito: Bedankt voor de tips jongens, ga ik zeker nog wat aan hebben tijdens een romantische avond . Wat is het geworden? Lock Stock And Two Smoking Barrels Gisteravond gekeken op Prime. Echt geweldig, jaren geleden voor het laatst gezien. Was vergeten dat zo ontzettend grappig was maar ook gewoon bikkel hard en super toffe actie. Die gasten van die Wiet met die kooi die ze nooit dicht doen :lol: En Vinnie Jones en Harry the Hatchet, subliem. Genieten Snatch Deze is ook echt minstens net zo goed of beter. Statham is hier ook weer tof net als in Lock Stock, en het zit vol met geweldige quotes. Ook weer ontzettend goede humor, echt rot gelachen. En de actie is ook heel gaaf en tof. Before Zee Germans get here. En de Pikes met Brad Pitt, wauw. Bricktop is gewoon fantatisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 Vorige week Backdraft gezien op Netflix en gisteren Backdraft 2 gezien op Ziggo. Deel 1 is vele malen beter dan deel 2 en toch zie ik een deel 3 komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 Net The Guilty gezien op NPO Plus. Uitstekende Deense low-budgetfilm. Speelt zich af in de meldkamer van de hulpdiensten en je volgt agent Asger die een melding van ontvoering oppakt. Zitten interessante twists in. Spannende thriller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Gisteren de film Wij gezien op Videoland. Het is een drama, thriller, arthouse film. Het is een Vlaamse/Nederlandse film. Ik had er nog nooit van gehoord. Wel een aparte film, maar zeer goed gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 Zaterdagavond Lore gekeken op Videoland. Gaat over de tocht door Duitsland van een uiteengevallen gezin in de nasleep van WW2. Hoewel het een prima arthouse film is qua cinematografie vond ik het verhaal wat traag voortkabbelen. Werd nergens echt verrast door het plot. Zonde, 6/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten