Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Film Topic

Kyrill

Aanbevolen berichten

Nog 2 films gekeken, ditmaal op Netflix.

Groeten van Gerrie gaat over een Docent die viral gaat tijdens de coronacrisis. Gespeeld door Frank Lammers. Is wel grappig op zich hoe hij die personage speelt.

Balle Perdue is een franse film dat een beetje tussen Taxi en Fast & Furious zit. Vond hem niet slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei sennid:

Gister American History X en Donnie Brasco gekeken. Allebei nog nooit gezien maar zijn wel goeie films. Alleen johnny depp vond ik een beetje apart. Miste toch dat New Yorkse accent

Ik vond Donnie Brasco geweldig, toevallig 2 weken geleden ofzo gezien. 

Gisteren laatste deel van Star Wars gekeken - The Rise of Skywalker. Goede film, heb er oprecht van genoten. Er was wat kritiek op de film, maar die deel ik niet. Vond het een waar spektakel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ik vond Donnie Brasco geweldig, toevallig 2 weken geleden ofzo gezien. 

Gisteren laatste deel van Star Wars gekeken - The Rise of Skywalker. Goede film, heb er oprecht van genoten. Er was wat kritiek op de film, maar die deel ik niet. Vond het een waar spektakel. 

Vond de laatste SW film ook goed alleen 1 klein kritiekpuntje, het laatste gevecht had wel iets epischer gemogen. Vond die iets te makkelijk gaan.

Oh je moet Togo kijken op Disney+. Vond ik wel een goede film.

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bumblebee was wel leuk. Speelt zich voor de Transformers reeks af. Zitten wel komische scenes in dus het is niet alleen maar serieuze actie.

Als je nog wat wilt kijken op Disney+ dan raad ik je aan om The Mandalorian (serie), Togo, The Lion King en Dumbo te kijken. @ElPrincipito

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-8-2020 om 16:56 zei sennid:

Groeten van Gerrie gaat over een Docent die viral gaat tijdens de coronacrisis. Gespeeld door Frank Lammers. Is wel grappig op zich hoe hij die personage speelt.

Net gekeken. Prima filmpje inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisterenavond Memento gekeken. Schitterende film van Christopher Nolan (dan moet het wel goed zijn). Verbluffend concept, aangezien de scenes achterstevoren zitten in de film. Maar het werkt wel degelijk en ik heb echt op het puntje van mijn stoel gezeten. Een enorme aanrader!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag Tenet gaan kijken in de bioscoop. Kan vrijwel alle Nolan-films wel waarderen, maar met deze heb ik wat meer moeite. Het idee sprak me aan, het verhaal is een redelijk logisch geheel geworden, maar de film rammelt naar mijn gevoel teveel. Het zal uiteraard wel weer hoge scores en goede reviews krijgen, want Nolan, want mindfucks. Wat mij betreft z'n minste film.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begin van de avond samen met de kleine man Transformers Age of Extincion gezien. Dacht dat ik hem nog niet gezien had. Blijkbaar wel. Maar ach als je dan iemand met open mond ziet kijken is het geen straf

Daarna Law Abiding Citizen gekeken. Heerlijke film. Jammer van het einde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de vrouw gisteravond Vacation bekeken (Netflix), een remake/vervolg op National Lampoon's Vacation. Uiteraard was dat niet de meest hoogstaande komedie, maar wel een klassieker in zijn soort. Redelijke film geworden nog en geinig dat Chevy Chase en Beverly d'Angelo nog even in beeld verschijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites