sennid Geplaatst 11 augustus 2020 Share Geplaatst 11 augustus 2020 18 uur geleden zei sennid: Gister begonnen met Pirates of the Caribean reeks. Kon mij niet focussen op series dus dan maar films kijken. Alle 5 de films gezien. De 3de is de beste (At World's End) en de 4de de slechtste (On Stranger Tides). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 augustus 2020 Share Geplaatst 11 augustus 2020 Nog 2 films gekeken, ditmaal op Netflix. Groeten van Gerrie gaat over een Docent die viral gaat tijdens de coronacrisis. Gespeeld door Frank Lammers. Is wel grappig op zich hoe hij die personage speelt. Balle Perdue is een franse film dat een beetje tussen Taxi en Fast & Furious zit. Vond hem niet slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 augustus 2020 Share Geplaatst 12 augustus 2020 Jupiter Ascending gekeken. Ondanks de prima SFX en prima acteurs kon het mij niet bekoren. Verhaallijn is veel te simpel en tevens weer vergezocht. Gaat allemaal net een tikkeltje te snel. 5/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 augustus 2020 Share Geplaatst 13 augustus 2020 Gister American History X en Donnie Brasco gekeken. Allebei nog nooit gezien maar zijn wel goeie films. Alleen johnny depp vond ik een beetje apart. Miste toch dat New Yorkse accent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 augustus 2020 Share Geplaatst 13 augustus 2020 41 minuten geleden zei sennid: Gister American History X en Donnie Brasco gekeken. Allebei nog nooit gezien maar zijn wel goeie films. Alleen johnny depp vond ik een beetje apart. Miste toch dat New Yorkse accent Ik vond Donnie Brasco geweldig, toevallig 2 weken geleden ofzo gezien. Gisteren laatste deel van Star Wars gekeken - The Rise of Skywalker. Goede film, heb er oprecht van genoten. Er was wat kritiek op de film, maar die deel ik niet. Vond het een waar spektakel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 augustus 2020 Share Geplaatst 13 augustus 2020 (bewerkt) 4 minuten geleden zei ElPrincipito: Ik vond Donnie Brasco geweldig, toevallig 2 weken geleden ofzo gezien. Gisteren laatste deel van Star Wars gekeken - The Rise of Skywalker. Goede film, heb er oprecht van genoten. Er was wat kritiek op de film, maar die deel ik niet. Vond het een waar spektakel. Vond de laatste SW film ook goed alleen 1 klein kritiekpuntje, het laatste gevecht had wel iets epischer gemogen. Vond die iets te makkelijk gaan. Oh je moet Togo kijken op Disney+. Vond ik wel een goede film. 13 augustus 2020 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 augustus 2020 Share Geplaatst 13 augustus 2020 (bewerkt) Bumblebee, Rampage en San Andreas gister gekeken. Had wel zin in wat actie. 14 augustus 2020 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 13 uur geleden zei sennid: Bumblebee, Rampage en San Andreas gister gekeken. Had wel zin in wat actie. Hoe was Bumblebee? Rest al gezien. Gisteren Aladdin gekeken op Disney+, toffe film! Blijf me toch verbazen over de kracht en de aantrekking van Disney films op ook oudere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 (bewerkt) Bumblebee was wel leuk. Speelt zich voor de Transformers reeks af. Zitten wel komische scenes in dus het is niet alleen maar serieuze actie. Als je nog wat wilt kijken op Disney+ dan raad ik je aan om The Mandalorian (serie), Togo, The Lion King en Dumbo te kijken. @ElPrincipito 14 augustus 2020 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 augustus 2020 Share Geplaatst 14 augustus 2020 Project Power gekeken. Nieuwe film van Netflix. Actie en wat superkrachten. Niks mis mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 augustus 2020 Share Geplaatst 15 augustus 2020 17 uur geleden zei sennid: Project Power gekeken. Nieuwe film van Netflix. Actie en wat superkrachten. Niks mis mee. Deze staat ook op mijn lijstje. Weinig Netflix gezien de afgelopen tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 15 augustus 2020 Share Geplaatst 15 augustus 2020 Moet nog het laatste stukje van The Courier kijken maar valt toch wat tegen. Zoals de titel zegt gaat het om de koerier maar het verhaal eromheen is niet echt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 augustus 2020 Share Geplaatst 16 augustus 2020 (bewerkt) Gisteren Ford vs Ferrari gezien. Een hele goede film waar een coureur flink verneukt wordt door een zakenmannetje. Zeker een aanrader als je van racen houdt. 16 augustus 2020 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 augustus 2020 Share Geplaatst 18 augustus 2020 Gisteravond Bumblebee gezien. Stuk beter dan de laatste Transformer films. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 18 augustus 2020 Share Geplaatst 18 augustus 2020 Zondag Dumbo gekeken op Disney+ en gisteren Maleficent 2. Beiden prima films om te kijken, gewoon Disney, meer niet. 6/10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 Gisteravond Togo gekeken. HD erg goede recensies en gezien het waargebeurd is kon het mij we bekoren. Prachtig gemaakt, soms wat melodramatisch maar het verhaal is erg goed. 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 Op 11-8-2020 om 16:56 zei sennid: Groeten van Gerrie gaat over een Docent die viral gaat tijdens de coronacrisis. Gespeeld door Frank Lammers. Is wel grappig op zich hoe hij die personage speelt. Net gekeken. Prima filmpje inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 April, May en June gekeken met de meid, was haar beurt wat te kiezen.. Al met al was het voor Nederlandse begrippen best prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 Op advies van collega The Platform gezien Wel af en toe een wtf moment maar om nou te zeggen aan aanrader,,, Nee dat niet. Wel grappig concept maar het kon mij niet al te veel boeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 Gisterenavond Memento gekeken. Schitterende film van Christopher Nolan (dan moet het wel goed zijn). Verbluffend concept, aangezien de scenes achterstevoren zitten in de film. Maar het werkt wel degelijk en ik heb echt op het puntje van mijn stoel gezeten. Een enorme aanrader! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 augustus 2020 Share Geplaatst 29 augustus 2020 Vanmiddag Tenet gaan kijken in de bioscoop. Kan vrijwel alle Nolan-films wel waarderen, maar met deze heb ik wat meer moeite. Het idee sprak me aan, het verhaal is een redelijk logisch geheel geworden, maar de film rammelt naar mijn gevoel teveel. Het zal uiteraard wel weer hoge scores en goede reviews krijgen, want Nolan, want mindfucks. Wat mij betreft z'n minste film. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 augustus 2020 Share Geplaatst 29 augustus 2020 Begin van de avond samen met de kleine man Transformers Age of Extincion gezien. Dacht dat ik hem nog niet gezien had. Blijkbaar wel. Maar ach als je dan iemand met open mond ziet kijken is het geen straf Daarna Law Abiding Citizen gekeken. Heerlijke film. Jammer van het einde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 Met de vrouw gisteravond Vacation bekeken (Netflix), een remake/vervolg op National Lampoon's Vacation. Uiteraard was dat niet de meest hoogstaande komedie, maar wel een klassieker in zijn soort. Redelijke film geworden nog en geinig dat Chevy Chase en Beverly d'Angelo nog even in beeld verschijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 3 september 2020 Share Geplaatst 3 september 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 september 2020 Share Geplaatst 4 september 2020 Ja daar heb ik ook zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten