Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Sophomore:

En Sevilla ligt in...?

Spanje, Engeland en Duitsland en of Italie sluit deadline pas morgen 23:00 ipv vandaag ;)

Krom/apart het is wat het is....

ED teams kunnen last minute nog verkopen aan die landen, maar geen vervangers meer halen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Kyrill:

Spanje, Engeland en Duitsland en of Italie sluit deadline pas morgen 23:00 ipv vandaag ;)

Krom/apart het is wat het is....

ED teams kunnen last minute nog verkopen aan die landen, maar geen vervangers meer halen...

Tenzij het transfervrije spelers zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Chiemel:

Nog een Pierie en Magallan bij Ajax en een Luckassen bij PSV, wat is dat dan? 

Pierie wil sowieso pas na het WK weg, omdat hij na vorig seizoen eerst fit wil worden bij Ajax. Ik begreep dat Schreuder zelf nog heil zie in Magallan (mijn telefoon maakt daar standaard Malle Jan van deze dagen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei La Pulga:

Veranderd de data van de transfermarkt nu ook vanwege het WK? Of is dat gewoon van januari tot februari?

Nee, gewoon in januari. Voor de meeste landen 1 t/m 31 januari, vooral de grotere Europese landen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Tim':

Nee, gewoon in januari. Voor de meeste landen 1 t/m 31 januari, vooral de grotere Europese landen.

Ah thanks! Kan in ieder geval niet wachten om Ziyech naar een fatsoenlijke club te zien vertrekken waar die wekelijks minuten kan maken. Nog even geduld dus :D 

O laat maar, hij komt er even 88e minuut nog in, die zal wel gelukkig zijn daar! 

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Ah thanks! Kan in ieder geval niet wachten om Ziyech naar een fatsoenlijke club te zien vertrekken waar die wekelijks minuten kan maken. Nog even geduld dus :D 

O laat maar, hij komt er even 88e minuut nog in, die zal wel gelukkig zijn daar! 

Toevallig een geruchtje gelezen over Juve. Dat zou ik wel fijn vinden. Al is de rechtsvoor nu niet één van de grootste problemen van dat elftal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei La Pulga:

Gakpo dus naar Liverpool en Mudryk naar Arsenal.

10 uur geleden zei Vitesse88:

Mag Arsenal wel eerst wat meer geld op tafel leggen als ik dat zo lees. Mooie transfer voor Cody 

Ik vind het apart dat we backup spits/vervanger voor Jesus nodig hebben....

En dan bij Mudryk uitkomen dat vooral een winger is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei PJHoutman:

Gehaald op basis van een toernooi waar hij bovenmatig presteerde. Je mag ook Royston Drenthe of James Rodriguez pakken, is mij om het even.

Naja Rodriguez heeft het toch bij Real Madrid die 3 seizoenen en daarop volgend bij Bayern niet heel slecht gedaan, behoorlijk wat gespeeld ook nog. Denk dat Gakpo dat nog niet eens gaat evenaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites