La Pulga Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Younes ook terug in de Eredivisie. Kijken of die nu wat meer heeft dan alleen een leuke dribbel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 4 uur geleden zei Sophomore: En Sevilla ligt in...? Spanje, Engeland en Duitsland en of Italie sluit deadline pas morgen 23:00 ipv vandaag Krom/apart het is wat het is.... ED teams kunnen last minute nog verkopen aan die landen, maar geen vervangers meer halen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Verder weinig activiteit lijkt het? Had nog wel verwacht dat bijvoorbeeld Vitesse nog wel een paar spelers zou halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Rustig dagje, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 Nog een Pierie en Magallan bij Ajax en een Luckassen bij PSV, wat is dat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 18 uur geleden zei Kyrill: Spanje, Engeland en Duitsland en of Italie sluit deadline pas morgen 23:00 ipv vandaag Krom/apart het is wat het is.... ED teams kunnen last minute nog verkopen aan die landen, maar geen vervangers meer halen... Tenzij het transfervrije spelers zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 12 minuten geleden zei Chiemel: Nog een Pierie en Magallan bij Ajax en een Luckassen bij PSV, wat is dat dan? Pierie wil sowieso pas na het WK weg, omdat hij na vorig seizoen eerst fit wil worden bij Ajax. Ik begreep dat Schreuder zelf nog heil zie in Magallan (mijn telefoon maakt daar standaard Malle Jan van deze dagen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 Veranderd de data van de transfermarkt nu ook vanwege het WK? Of is dat gewoon van januari tot februari? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 36 minuten geleden zei La Pulga: Veranderd de data van de transfermarkt nu ook vanwege het WK? Of is dat gewoon van januari tot februari? Nee, gewoon in januari. Voor de meeste landen 1 t/m 31 januari, vooral de grotere Europese landen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Tim': Nee, gewoon in januari. Voor de meeste landen 1 t/m 31 januari, vooral de grotere Europese landen. Ah thanks! Kan in ieder geval niet wachten om Ziyech naar een fatsoenlijke club te zien vertrekken waar die wekelijks minuten kan maken. Nog even geduld dus O laat maar, hij komt er even 88e minuut nog in, die zal wel gelukkig zijn daar! 25 oktober 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 oktober 2022 Share Geplaatst 25 oktober 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Ah thanks! Kan in ieder geval niet wachten om Ziyech naar een fatsoenlijke club te zien vertrekken waar die wekelijks minuten kan maken. Nog even geduld dus O laat maar, hij komt er even 88e minuut nog in, die zal wel gelukkig zijn daar! Toevallig een geruchtje gelezen over Juve. Dat zou ik wel fijn vinden. Al is de rechtsvoor nu niet één van de grootste problemen van dat elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 12 uur geleden zei Socrates: Toevallig een geruchtje gelezen over Juve. Dat zou ik wel fijn vinden. Al is de rechtsvoor nu niet één van de grootste problemen van dat elftal. De vraag is daar meer wie hou je wel aan boord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 Zidane > Juve? Of is dat fake? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 8 minuten geleden zei Thierryvane: Zidane > Juve? Of is dat fake? Ik zou als ik Zidane was mijn handen er niet aan branden op dit moment. Met dit elftal valt er echt geen eer te behalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 oktober 2022 Share Geplaatst 26 oktober 2022 9 uur geleden zei Thierryvane: Zidane > Juve? Of is dat fake? Zidane gaat de job van het Franse nationale team overnemen na het WK volgens mij. Is in ieder geval wel heel veel over gesproken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 november 2022 Share Geplaatst 27 november 2022 Ik lees geruchten dat Messi en Busquets na dit seizoen naar Inter Miami zouden gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 https://www.soccernews.nl/news/droomtransfers-lonken-voor-wk-revelaties-marokko/ Fijn voor Angers. Hopelijk kunnen ze met mogelijke vervangers lijfsbehoud fixen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Gakpo dus naar Liverpool en Mudryk naar Arsenal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 (bewerkt) 44 minuten geleden zei La Pulga: Gakpo dus naar Liverpool en Mudryk naar Arsenal. Mag Arsenal wel eerst wat meer geld op tafel leggen als ik dat zo lees. Mooie transfer voor Cody 26 december 2022 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Geloof nooit dat Gakpo daar gaat slagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 11 uur geleden zei La Pulga: Gakpo dus naar Liverpool en Mudryk naar Arsenal. 10 uur geleden zei Vitesse88: Mag Arsenal wel eerst wat meer geld op tafel leggen als ik dat zo lees. Mooie transfer voor Cody Ik vind het apart dat we backup spits/vervanger voor Jesus nodig hebben.... En dan bij Mudryk uitkomen dat vooral een winger is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 15 uur geleden zei Jotew: Geloof nooit dat Gakpo daar gaat slagen Gaat ie ook niet. Maceo Rigters-achtige transfer dit. Wel slim gedaan van PSV, dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Ik snap de vergelijking met Maceo Rigters eventjes niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Zojuist zei Orrie: Ik snap de vergelijking met Maceo Rigters eventjes niet. Gehaald op basis van een toernooi waar hij bovenmatig presteerde. Je mag ook Royston Drenthe of James Rodriguez pakken, is mij om het even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 6 minuten geleden zei PJHoutman: Gehaald op basis van een toernooi waar hij bovenmatig presteerde. Je mag ook Royston Drenthe of James Rodriguez pakken, is mij om het even. Naja Rodriguez heeft het toch bij Real Madrid die 3 seizoenen en daarop volgend bij Bayern niet heel slecht gedaan, behoorlijk wat gespeeld ook nog. Denk dat Gakpo dat nog niet eens gaat evenaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten